Altijd?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:56 schreef w00h00 het volgende:
Heb er zin in!
Doet me dag toch altijd goed als Ajax moet voetballen![]()
Je hebt het dan over de wedstrijd na 90 minuten of na verlenging toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:04 schreef Boomlaars het volgende:
Een gelijkspel of 2-1 voor NAC
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:12 schreef King_of_Kool het volgende:
Heeft er iemand een idee hoe ik deze wedstrijd online kan ontvangen?
Mwah, als je de wedstrijd tegen AZ niet meetelt is het nou ook niet echt een stuntje natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:25 schreef JanVanHalst het volgende:
Ajax gaat nog een hele kluif hebben aan NAC. Ik verwacht stiekem wel een stuntje van de mannen uit Breda.
Goed te zien dat de arrogantie na afgelopen weekend nog niet heeft toegeslagenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:40 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax boekt vanavond gewoon een zakelijke overwinning.
Deze wedstrijd is niet te vergelijken met Ajax-NAC.
Er staat nu een ander Ajax. Net als vorig jaar toen Davids erbij kwam verliezen we de rest van het seizoen bijna geen wedstrijden meer.
We pakken gewoon de beker en de schaal.
NAC is voor ons gewoon een formaliteit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goed te zien dat de arrogantie na afgelopen weekend nog niet heeft toegeslagen
Het zou jullie sieren als je wat realistischer zou zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
NAC is voor ons gewoon een formaliteit.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
NAC is voor ons gewoon een formaliteit.![]()
De beker wel. Die is voor ons.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het zou jullie sieren als je wat realistischer zou zijn.
Het is de afgelopen jaren voor geen enkele Nederlandse topclub meer een kwestie van formaliteit vooraf
Oude koeienquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:01 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
De beker wel. Die is voor ons.![]()
Heerlijk toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik snap echt dat andere clubs op die manier een hekel aan Ajax hebben hoor...
Mwah, als het enigsinds ergens op gebaseerd is..quote:
Maar Ajax heeft wel meer kans om de beker te winnen dan PSVquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oude koeien
Die van dit seizoen is nog van niemand
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft wel meer kans om de beker te winnen dan PSV
Ja ook meer kans dan het 3e elftal van appekuttenveen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft wel meer kans om de beker te winnen dan PSV
Dat klopt ook!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ook meer kans dan het 3e elftal van appekuttenveen.
Davids wordt gespaard.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zou ajax niet winnen eigenlijk ze spelen puikend met Huntelaar, Davids, Suarez, Perez enz enz
al 1 wedstrijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zou ajax niet winnen eigenlijk ze spelen puikend met Huntelaar, Davids, Suarez, Perez enz enz
Als ze een beetje rust in de tent houden, want nu wil iedereen naar Ajax.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh in dat geval wordt Groningen kampioen
Die kans is groter dan dat Willem II het wordt dus je zit weer goed!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh in dat geval wordt Groningen kampioen
Al scoor je twee keer, we krijgen er echt wel minimaal twee tegen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Hoeft niet. Fel beginnen, druk zetten en hopelijk snel scoren.
Niet zo pessimistisch, dat was in de periode 1997-2007.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Al scoor je twee keer, we krijgen er echt wel minimaal twee tegen...
Dan scoor je maar 6 keerquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Al scoor je twee keer, we krijgen er echt wel minimaal twee tegen...
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:57 schreef Riro het volgende:
Ik heb er zin in vanavond
Zal vast niet makkelijk worden maar ik vertrouw op een goeie afloop.
Inderdaad, maar niet met deze wedstrijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:05 schreef Thieske het volgende:
Het is vandaag weer tijd voor de jaarlijkse bekerstunt.
Koop een TV en schakel gewoon in zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef Rekkie het volgende:
Kan ik deze pot nog ergens online volgen?
Wil het gestrompel van Ajax wel aanshouwen
3-2
quote:Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda
Geef me even de zweedse zender die het uitzendt danquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:45 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Koop een TV en schakel gewoon in zou ik zeggen
Gisterenavond zei je nog wat anders Jan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:25 schreef JanVanHalst het volgende:
Ajax gaat nog een hele kluif hebben aan NAC. Ik verwacht stiekem wel een stuntje van de mannen uit Breda.
Ik geloof nooit dat wij de nul houdenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:38 schreef Silenus het volgende:
0-2, zonder Davids maar toch.
Idd, 4-9 is een meer logische uitslagquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat wij de nul houden
Een keer de nul houden teken ik ook wel voor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Saaie 0-3. Wedstrijd al beslits na zo'n 10 minuten.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef Silenus het volgende:
Zonder Colin iig, dus het zal lastig genoeg worden.
Bij ons is het ook gekkenhuis als we tegen Real Madrid spelen hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan ajax nog wat van leren van sfeer maken
Nooit Europacup in Olympisch Stadion gezien zeker....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan ajax nog wat van leren van sfeer maken
Ajax-Bayern.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:46 schreef El-Salvador het volgende:
Nooit Europacup in Olympisch Stadion gezien zeker....
Was je ook bij Ajax - Parma @ gevoelstemperatuur -40?quote:
Ja 2xquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef tha_dark het volgende:
Opstelling?
Logisch, dat blinde rennen en opjagen van nac houden ze ook niet de hele wedstrijd vol.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:52 schreef Chadi het volgende:
Ajax speelt slordig .... en loert op de counter.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JIJ MOET RTL 5 KIJKEN JE OLSEN TWINS !!!
Geweldigquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
overal waar we komen, die gasten zingen echt het hardst van nederland
Nou vvv-thuis is weer andere koek hoor. Maar ze maken dr wel een mooie sfeer van, eerlijk is eerlijk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij ook het enige stadion in Nederland waar de korte zijdes elkaar tegemoet zingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat is Leo Driesen die doet bijna alle RTL wedstrijden hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Geweldig
Ze moeten de camera zo ff iets omhoogdoen! Ook leuk die shirts die het publiek aanheeft.
Trouwens, kutcommentator! Kan hij niet zinnen uitspreken zonder pauzes te nemen?
vind je dat echtquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:58 schreef pekel het volgende:
Veel meegereisde Ajax-fans.
Z'n zinnen beginnen te lopen, nu Ajax nogquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat is Leo Driesen die doet bijna alle RTL wedstrijden hoor
Vind hem best aardig, kan beter maar het kan vooral ook slechter door sommige andere
Ja hij meent dat!quote:
Weet ik niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was je ook bij Ajax - Parma @ gevoelstemperatuur -40?.
Was altijd zo lekker in het Olympisch.. De kou..
Tsja, doe gewoon witte aan met een rode band bovenaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Waarom hebben ze zwarte sokken aan bij Ajax en geen rode bijvoorbeeld?
die zijn van nac, ajax is ze vergetenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Waarom hebben ze zwarte sokken aan bij Ajax en geen rode bijvoorbeeld?
Is dat een grapjequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die zijn van nac, ajax is ze vergeten
Voor goed voetbal niet iig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:05 schreef Catullus het volgende:
Hoe is de wedstrijd? Moeite waard om hem op te zetten?
Echt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die zijn van nac, ajax is ze vergeten
Ja, maar door dat blok beton in het Olympisch plakte je poten bijna aan beton als het goed koud was.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:00 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.
Ajax-Hajduk staat me nog wel helder voor de geest.
Ook zo'n fijne frisse.
De Arena vind ik trouwens ook best koud door die kut-tocht.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:08 schreef xFriendx het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!
Idd, want Ajax heeft weinig scorend vermogen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:08 schreef DutchGooner het volgende:
Lekker zeg en nu alles dichtgooien achterin.
Sorry, normaal dat ik blij ben dat de ploeg die ons afdroogt met 6-1 nu tegen NAC met 1-0 achter staat.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:08 schreef DutchGooner het volgende:
Lekker zeg en nu alles dichtgooien achterin.
dik en dik terecht omdat? nog geen echte kans gehad. ze zijn wel de overheersende ploeg ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
1-0.
Dik en dik terecht.
Zei je wat, Patrick137?.
Dat dus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef BigFire het volgende:
Ze zijn wel de overheersende ploeg ja.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef BigFire het volgende:
[..]
dik en dik terecht omdat? nog geen echte kans gehad. ze zijn wel de overheersende ploeg ja.
Je eigen cluppie zit te ploeteren in doetinchem en ga jij ff juichen om een tegengoal van Ajaxquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sorry, normaal dat ik blij ben dat de ploeg die ons afdroogt met 6-1 nu tegen NAC met 1-0 achter staat.
De gelkoppies?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
De harde werkers tegen de gelkoppies
Voor het smijten met die ziekte ben ik 2 keer geband, Vaduz! Waarom hou je je mede-Ajacied nu opeens het hand boven het hoofd?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef Frasier het volgende:
Weer die Emanuelson die loopt te slapen!
Vaduz is voor Excelsior '31 uit Rijssen, nu jij weer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Voor het smijten met die ziekte ben ik 2 keer geband, Vaduz! Waarom hou je je mede-Ajacied nu opeens het hand boven het hoofd?
Jankerd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Voor het smijten met die ziekte ben ik 2 keer geband, Vaduz! Waarom hou je je mede-Ajacied nu opeens het hand boven het hoofd?
zit niet zo te janken joh, vieze nsb'erquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
--> Feedback, daar antwoord ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
KNVB = 110% PRO AJAXquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De scheids maakt er weer een potje van... En dan in het voordeel van Ajax die al een pingel tegen moeten hebben en een rode kaart.
Ok, maar toch. Een beetje duidelijkheid mag ook wel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vaduz is voor Excelsior '31 uit Rijssen, nu jij weer.
huntelaar kan het net zo ergquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef TheYoung1 het volgende:
Gelukkig heeft heel voetbalkijkend nu de naarheid van Suarez gezien.
Wat een vreselijk manneke
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef xFriendx het volgende:
Wedden dat juist Suarez straks scoort.
Boo fucking hooquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef TheYoung1 het volgende:
Daarom ga je de NSB'er uithangen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ok, maar toch. Een beetje duidelijkheid mag ook wel!
ik zag m nog wa vandaagquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef Dos37 het volgende:
Droste watne gek.
Hopelijk breekt een NACer zijn bottenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef xFriendx het volgende:
Wedden dat juist Suarez straks scoort.
oh, lag voetbalkijkend Nederland het hele seizoen te slapen dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef TheYoung1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |