Ajax-Bayern.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:46 schreef El-Salvador het volgende:
Nooit Europacup in Olympisch Stadion gezien zeker....
Was je ook bij Ajax - Parma @ gevoelstemperatuur -40?quote:
Ja 2xquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef tha_dark het volgende:
Opstelling?
Logisch, dat blinde rennen en opjagen van nac houden ze ook niet de hele wedstrijd vol.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:52 schreef Chadi het volgende:
Ajax speelt slordig .... en loert op de counter.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JIJ MOET RTL 5 KIJKEN JE OLSEN TWINS !!!
Geweldigquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
overal waar we komen, die gasten zingen echt het hardst van nederland
Nou vvv-thuis is weer andere koek hoor. Maar ze maken dr wel een mooie sfeer van, eerlijk is eerlijk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij ook het enige stadion in Nederland waar de korte zijdes elkaar tegemoet zingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat is Leo Driesen die doet bijna alle RTL wedstrijden hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Geweldig
Ze moeten de camera zo ff iets omhoogdoen! Ook leuk die shirts die het publiek aanheeft.
Trouwens, kutcommentator! Kan hij niet zinnen uitspreken zonder pauzes te nemen?
vind je dat echtquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:58 schreef pekel het volgende:
Veel meegereisde Ajax-fans.
Z'n zinnen beginnen te lopen, nu Ajax nogquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat is Leo Driesen die doet bijna alle RTL wedstrijden hoor
Vind hem best aardig, kan beter maar het kan vooral ook slechter door sommige andere
Ja hij meent dat!quote:
Weet ik niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was je ook bij Ajax - Parma @ gevoelstemperatuur -40?.
Was altijd zo lekker in het Olympisch.. De kou..
Tsja, doe gewoon witte aan met een rode band bovenaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Waarom hebben ze zwarte sokken aan bij Ajax en geen rode bijvoorbeeld?
die zijn van nac, ajax is ze vergetenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:00 schreef venomsnake het volgende:
Waarom hebben ze zwarte sokken aan bij Ajax en geen rode bijvoorbeeld?
Is dat een grapjequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die zijn van nac, ajax is ze vergeten
Voor goed voetbal niet iig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:05 schreef Catullus het volgende:
Hoe is de wedstrijd? Moeite waard om hem op te zetten?
Echt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die zijn van nac, ajax is ze vergeten
Ja, maar door dat blok beton in het Olympisch plakte je poten bijna aan beton als het goed koud was.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:00 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.
Ajax-Hajduk staat me nog wel helder voor de geest.
Ook zo'n fijne frisse.
De Arena vind ik trouwens ook best koud door die kut-tocht.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:08 schreef xFriendx het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |