quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:57 schreef Riro het volgende:
Ik heb er zin in vanavond
Zal vast niet makkelijk worden maar ik vertrouw op een goeie afloop.
Inderdaad, maar niet met deze wedstrijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:05 schreef Thieske het volgende:
Het is vandaag weer tijd voor de jaarlijkse bekerstunt.
Koop een TV en schakel gewoon in zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef Rekkie het volgende:
Kan ik deze pot nog ergens online volgen?
Wil het gestrompel van Ajax wel aanshouwen
3-2
quote:Als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda als we gaan dan gaan we met z`n allen de kroegen overvallen hier in ons mooi breda
Geef me even de zweedse zender die het uitzendt danquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:45 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Koop een TV en schakel gewoon in zou ik zeggen
Gisterenavond zei je nog wat anders Jan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:25 schreef JanVanHalst het volgende:
Ajax gaat nog een hele kluif hebben aan NAC. Ik verwacht stiekem wel een stuntje van de mannen uit Breda.
Ik geloof nooit dat wij de nul houdenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:38 schreef Silenus het volgende:
0-2, zonder Davids maar toch.
Idd, 4-9 is een meer logische uitslagquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat wij de nul houden
Een keer de nul houden teken ik ook wel voor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Saaie 0-3. Wedstrijd al beslits na zo'n 10 minuten.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef Silenus het volgende:
Zonder Colin iig, dus het zal lastig genoeg worden.
Bij ons is het ook gekkenhuis als we tegen Real Madrid spelen hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan ajax nog wat van leren van sfeer maken
Nooit Europacup in Olympisch Stadion gezien zeker....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan ajax nog wat van leren van sfeer maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |