zit niet zo te janken joh, vieze nsb'erquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Voor het smijten met die ziekte ben ik 2 keer geband, Vaduz! Waarom hou je je mede-Ajacied nu opeens het hand boven het hoofd?
--> Feedback, daar antwoord ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Voor het smijten met die ziekte ben ik 2 keer geband, Vaduz! Waarom hou je je mede-Ajacied nu opeens het hand boven het hoofd?
KNVB = 110% PRO AJAXquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De scheids maakt er weer een potje van... En dan in het voordeel van Ajax die al een pingel tegen moeten hebben en een rode kaart.
Ok, maar toch. Een beetje duidelijkheid mag ook wel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vaduz is voor Excelsior '31 uit Rijssen, nu jij weer.
huntelaar kan het net zo ergquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef TheYoung1 het volgende:
Gelukkig heeft heel voetbalkijkend nu de naarheid van Suarez gezien.
Wat een vreselijk manneke
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef xFriendx het volgende:
Wedden dat juist Suarez straks scoort.
Boo fucking hooquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef TheYoung1 het volgende:
Daarom ga je de NSB'er uithangen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ok, maar toch. Een beetje duidelijkheid mag ook wel!
ik zag m nog wa vandaagquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef Dos37 het volgende:
Droste watne gek.
Hopelijk breekt een NACer zijn bottenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef xFriendx het volgende:
Wedden dat juist Suarez straks scoort.
oh, lag voetbalkijkend Nederland het hele seizoen te slapen dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef TheYoung1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |