Met Davids erbij wint Ajax wel van ons ben ik bang, helaas. Al is het in de verlenging...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De beker winnen in een finale tegen Ajax vind ik een stuk mooier als tegen Nac
Klopt, maar wel een aantal nipte overwinningen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zelfs niet gelijk gespeeld toch?
Heb liever een zekerheid, en daarom gaat het nu de goede kant opquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De beker winnen in een finale tegen Ajax vind ik een stuk mooier als tegen Nac
Ook zonder wel hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Met Davids erbij wint Ajax wel van ons ben ik bang, helaas. Al is het in de verlenging...
Als Vermaelen en Gregory terug zijn wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Thuis winnen jullie echt niet van ons, zonder Davids.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:55 schreef Tomatenboer het volgende:
De stelling op Telesport.nl/voetbal ook!![]()
'Feyenoord krijgt de KNVB beker cadeau'
keloel, Nac is dus sterker dan ajaxquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Mulderquote:Timmer en Hofland niet ongeschonden uit duel tegen Deurne
De Telegraaf meldt dat doelman Henk Timmer en verdediger Kevin Hofland niet ongeschonden uit het duel tegen Deurne zijn gekomen. Timmer heeft aan de botsing met Sijbers een dicht oog en flinke hoofdpijn overgehouden. Kevin Hofland kreeg weer last van zijn voetblessure. Donderdag moet er duidelijkheid komen of zij inzetbaar zijn tegen Excelsior.
Bull, er wordt al jaren gezegd dat de lotingen voorgeprogrammeerd zijn en dat er weer een kampioen van de armoede is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:17 schreef Happel het volgende:
Typisch. Is het Feijenoord dat kans maakt op iets, zij het kampioenschap of de beker, dan worden we of kampioen van de armoede of krijgen we iets cadeau.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Fanatisme is niet eens zo van groot belang. Gaat gewoon om de groep passieve suppoters die bereid is te betalen voor tv-rechten. De passieve aanhang van ajax is kennelijk groter, maar is ook in mindere mate bereid te betalen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Staat een heel stuk in de Vi, en is inderdaad luchtfietserij.
Ik geloof best dat ajax meer supporters heeft, maar niet zó ontzettend veel meer dan Feyenoord, en dat Psv daar nipt op volgt. Volgens mij is de aanhang van Feyenoord echt 2x zo groot als die van Psv. (ajax 2,2 miljoen fans, Feyenoord 1,4 miljoen en Psv 900.000 fans).
Daarnaast zegt de omvang van de mensen met sympathie voor een club niets, het gaat om het percentage fanatiekelingen die bereid zijn naar het stadion te gaan of om ervoor te betalen of club artikelen aanschaffen, en ajax heeft volgens mij een heel groot percentage teletekst supporters.
Feyenoord heeft volgens mij veruit het grootste percentage fanatieke volgers en regelmatige stadionbezoekers.
Maar goed, daarop en het verdere imago is dus het percentage tv gelden dat je ontvangt gebaseerd.
Kampioen van de armoede in de competitie slaat op iedereen die kampioen wordt. Of het nou Ajax, Feyenoord of PSV is. Iedereen heeft veel punten verloren of speelt niet altijd goed voetbal. Feyenoord wordt echt niet kampioen van de armoede genoemd omdát het Feyenoord isquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:17 schreef Happel het volgende:
Typisch. Is het Feijenoord dat kans maakt op iets, zij het kampioenschap of de beker, dan worden we of kampioen van de armoede of krijgen we iets cadeau.
Komt omdat psv al jarenlang kampioen wordt, dan komen dat soort termen ook weer naar boven..quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bull, er wordt al jaren gezegd dat de lotingen voorgeprogrammeerd zijn en dat er weer een kampioen van de armoede is.
Thuis is Roda ook knap lastig. PSV werd compleet weggespeeld, Ajax had mazzel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:01 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Moet je thuis wel kunnen hebben, uit wordt zeer zwaar ja.
Het is ook een vermakelijk toernooi dit jaar, en geen enkele uitslag lijkt te voorspellen (hoewel Feyenoord - Deurne wel een inkoppertje was). Op papier maakt Feyenoord nu de meeste kans, maar je weet het nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Komt omdat psv al jarenlang kampioen wordt, dan komen dat soort termen ook weer naar boven..
Dit is gewoon het leukste bekertoernooi sinds tijden. Ik zie ons nog echt niet fluitend de finale halen, hoewel het wel zou moeten. Maar in dit toernooi is al van alles gebeurd, dus ik ben benieuwd.
idd, er is nog een halve finale waar je NAC of Roda uit kan loten (als we winnen van Zwollequote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Het is ook een vermakelijk toernooi dit jaar, en geen enkele uitslag lijkt te voorspellen (hoewel Feyenoord - Deurne wel een inkoppertje was). Op papier maakt Feyenoord nu de meeste kans, maar je weet het nooit natuurlijk.
Je hebt helemaal gelijk. Overigens ligt nu wel de druk bij Feyenoord, een situatie waar ze nog veel van moeten leren. Underdog ligt ze beter, maar we zullen zien. Je had misschien nog het beste de loting Feyenoord-Roda kunnen hebben, gelijk gewoon de zwaarste tegenstander. Maar we zullen zien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Het is ook een vermakelijk toernooi dit jaar, en geen enkele uitslag lijkt te voorspellen (hoewel Feyenoord - Deurne wel een inkoppertje was). Op papier maakt Feyenoord nu de meeste kans, maar je weet het nooit natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |