Zwolle thuis moet je gewoon winnen, anders zou dat een enorme schande zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen we dat bekijken na 90 minuten voetbal.
Jij bent echt simpel he? Ik verwacht dat we Makaay nog wel een paar wedstrijden moeten gaan missen, omdat vrijwel geen enkele spits een heel seizoen speelt, op Kuyt na.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is niet nodig joh! Loek wat alles al. Net zoals dat Makaay geblesseerd raakt en dat we geen kampioen worden.
Waar baseer jij dat op? Makaay is nog nooit geblesseerd geweest in zijn voetballoopbaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:53 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jij bent echt simpel he? Ik verwacht dat we Makaay nog wel een paar wedstrijden moeten gaan missen.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Makaay is nog nooit geblesseerd geweest in zijn voetballoopbaan.
Duh.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Zwolle thuis moet je gewoon winnen, anders zou dat een enorme schande zijn.
Je hebt sinds 2002 geen prijs meer gepakt. Als wij dit nog uit handen gaan geven, dan mogen ze feyenoord opheffenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:48 schreef ruud_fr het volgende:
wat een arrogantie en onderschatting hier
de kwartfinales staan gepland voor 26, 27 en 28 februari.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Duh.
Je weet echter nooit hoe het loopt, dus hebben we er niks aan om voorbarige conclusies te trekken.
Wanneer wordt het trouwens gespeeld?
lever dan meteen je scc inquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je hebt sinds 2002 geen prijs meer gepakt. Als wij dit nog uit handen gaan geven, dan mogen ze feyenoord opheffen
Rlx dan ben ik net terug van vakantiequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
de kwartfinales staan gepland voor 26, 27 en 28 februari.
Moet je thuis wel kunnen hebben, uit wordt zeer zwaar ja.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Roda en Nac zijn nog lastig genoeg ja.
Die heeft tie schijnbaar niet eens meer.quote:
Ja, maar je speelt misschien nog maar 1 uitwedstrijdquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:01 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Moet je thuis wel kunnen hebben, uit wordt zeer zwaar ja.
quote:Vanavond Jong Feyenoord - Jong Top Oss
Vanavond staat de wedstrijd Jong Feyenoord – Jong Top Oss op het programma. Het duel tussen de nummers 1 en 2 van de beloftencompetitie zou eigenlijk op 17 december jongstleden gespeeld worden. Destijds werd het treffen echter op het allerlaatste moment afgelast, omdat het veld vanwege de vorst onbespeelbaar was geworden. De scheidsrechter achtte het onverantwoord voor de spelers om te spelen, aangezien de kans op blessures erg groot was.
De wedstrijd wordt gespeeld op Varkenoord, het jeugdcomplex van Feyenoord. De aftrap zal om 18.30 uur plaatsvinden. De toegang is zoals gebruikelijk gratis.
Ik had liever een finale Feyenoord - Ajax gehad. Maar jullie zijn weer aan het verzaken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom heb ik hier nog geen bedankje voorbij zien komen?
Zelfs niet gelijk gespeeld toch?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd of Jong Feyenoord de ongeslagen reeks na de winterstop kan doortrekken.
Ik ook jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik had liever een finale Feyenoord - Ajax gehad. Maar jullie zijn weer aan het verzaken.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ook ja![]()
Tyfus verdediging ook
De beker winnen in een finale tegen Ajax vind ik een stuk mooier als tegen Nacquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Nu kunnen we eindelijk sinds 2002 weer een prijs pakken
Met nadruk op kunnen ja.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Nu kunnen we eindelijk sinds 2002 weer een prijs pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |