quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
1 ding is zeker,Quick Boys wint de beker
Ik was het vergeten, goed dat ik dit lasquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Over enkele minuten op NED 2 Profiel over het Feyenoord legioen!
Voor als je het was vergeten.
fuck, ik 1189quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef Happel het volgende:
Ik heb lidnummer 1167, spannend hè.
goed dat je het zegtquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Loopt ook een apart topic over, voor de overzichtelijkheidquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop echt dat Urby ziijn fucking poot zo breekt dat ie nooit meer kan spelen, en voor iedereen die iets wil zeggen van : dat mag je niet zeggen over een Ajacied heb ik 1 woord : PECH!
DIe gast kost Ajax ELKE moederneukende week punten, hij vertikt het om op zijn positie te blijven en elke keer loopt elke middelmatige voetballer hem met speels gemak voorbij......
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Is er al geloot?
Zit NED 2 te kijken.
quote:Woerts: model voor verdeling tv-gelden 'luchtfietserij'
Feyenoord's commercieel directeur Chris Woerts heeft in Voetbal International opmerkelijk fel gereageerd op het door alle clubs geaccepteerde systeem om de verdeling van de tv-gelden de komende jaren te bepalen. 'Ik vind het helemaal niks, luchtfietserij noemen we dat in Rotterdam.' Feyenoord tekende er toch voor. 'Wij zijn niet alleen op de wereld en moesten met de andere clubs op een lijn komen over de verdeling van de tv-gelden.'
Die verdeling gebeurt nu op basis van een reeks aan parameters waaronder merkpotentie, imago, doelgroep, stadion, omzet em UEFA ranglijst. Ajax krijgt op basis daarvan het meeste tv-geld, gevolgd door PSV en Feyenoord. Woerts vindt echter dat niet het aantal fans moet meetellen, maar 'purchase intent' van die fans. 'Je kunt wel twee miljoen fans hebben, maar wat geven ze uit? [...] Van alle mensen die zich aboneren op betaal-tv is verreweg het grootste deel Feyenoord-fan. Als onze achterban voor de meeste inkomsten zorgt, dan lijkt het mij ook dat wij daarnaar betaald krijgen.'
Hehequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:41 schreef De.Kromme het volgende:
Ben je dronken van de Bacardi's Jorien?.
Staat een heel stuk in de Vi, en is inderdaad luchtfietserij.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:43 schreef De.Kromme het volgende:
Heeft Woerts helemaal gelijk in. Ajax is echt niet de populairste club als je kijkt naar de verkoop van kaartjes, shirts en tv-kijkers.
Is niet nodig joh! Loek wat alles al. Net zoals dat Makaay geblesseerd raakt en dat we geen kampioen worden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen we dat bekijken na 90 minuten voetbal.
Ik wilde net zeggen... Ik ken genoeg mensen die voor Ajax zijn in mijn buurt, maar die zijn bij lange na niet zo fanatiek als de Feyenoord supporters die ik ken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Staat een heel stuk in de Vi, en is inderdaad luchtfietserij.
Ik geloof best dat ajax meer supporters hebt, maar niet zó ontzettend veel meer dan Feyenoord, en dat Psv daar nipt op volgt. Volgens mij is de aanhang van Feyenoord echt 2x zo groot als die van Psv. (ajax 2,2 miljoen fans, Feyenoord 1,4 miljoen en Psv 900.000 fans).
Daarnaast zegt de omvang van de mensen met sympathie voor een club niets, het gaat om het percentage fanatiekelingen die bereid zijn naar het stadion te gaan of om ervoor te betalen of club artikelen aanschaffen, en ajax heeft volgens mij een heel groot percentage teletekst supporters.
Feyenoord heeft volgens mij veruit het grootste percentage fanatieke volgers en regelmatige stadionbezoekers.
Maar goed, daarop en het verdere imago is dus het percentage tv gelden dat je ontvangt gebaseerd.
beetje 020 arrogantie mag toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:48 schreef ruud_fr het volgende:
wat een arrogantie en onderschatting hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |