Azureus 3.0.4.2 draait hier zonder problemen op Leopard.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef Kadiladio het volgende:
Wat te kiezen? Azureus die kernel panics geeft (wat Apple MOET oplossen)
Moest hem toch updaten!!! Je weet togggg!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:23 schreef Battlefan het volgende:
De op, wat doe je?!
tevens fipo, en tevens tvp![]()
Dacht ik alquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Moest hem toch updaten!!! Je weet togggg!!
Maar dan nog is het onzin dat Apple het zou moeten oplossen. Lijkt me een probleem voor Azureus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oh, dat ligt kennelijk aan de combi met Airport?
Dan breng je hem terug!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:47 schreef -Menn0- het volgende:
Schijthekel aan het scheurtje in mn topcase
Remote Diskquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:06 schreef Swetsenegger het volgende:
1.6Ghz of 1.8 Ghz. Mijn huidige MB is al 2Ghz. Is het een andere arhitectuur ofzo? Daardoor sneller?
4200 RPM HDD is ook nogal een minpunt. Standaard geen ethernet en last but not least.... Geen firewire. Hoe zet ik dan de installatie van mijn huidige MB over op een MBA?
En op welke manier wordt leopard erbij geleverd voor het geval je eens opnieuw moet installeren?
Verder natuurlijk extreem geil.
Ik denk het niet. De huidige trackpads kunnen enkel 2 punten registreren. Niet twee bewegingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Multi-touch op dat Trackpad is ook tof, als je eenmaal weet hoe fijn het werkt op de iPhone, dan is dit ook wel een welkome aanvulling.
Nu nog hopen dat ze het via een software-update ook voor de normale Macbooks en Pro's kunnen fixen..
quote:Sony is bezig met de ontwikkeling van een nieuwe high-end, lichtgewicht laptop. De Vaio TZ, zoals het apparaat gaat heten, zal in augustus beschikbaar komen voor de Noord-Amerikaanse markt en 2200 dollar kosten.
De goedkoopste variant van de laptop zal worden uitgerust met een ultra low voltage 1,06GHz Core 2 Duo U7500-processor van Intel. Het apparaat zal 2GB ddr2-geheugen aan boord hebben, evenals een 100GB-harde schijf. Voor dit product zal 2200 dollar betaald moeten worden. Verder zal er ook een Vaio TZ-versie te koop zijn met een 1,2GHz Intel Core 2 Duo U7600-chip en een solid-statedisk van 32GB. Deze laptop zal voor 3200 dollar van eigenaar verwisselen. De Vaio TZ weegt ruim 1 kilo. Beide Sony-producten zijn voorzien van Intels 945GMS-chipset, Intels Graphics Media Accelerator 950, Windows Vista, wifi en Bluetooth. Het scherm van de Vaio TZ is 11,1" groot en uitgerust met een led-backlight. Sony is niet de eerste pc-fabrikant die zijn laptops uitrust met solid-statedisks. Dell ging het bedrijf met de Latitude D430-notebook al voor.
Daar zat ik ook op te hopen, maar ik denk niet dat het technisch mogelijk is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Multi-touch op dat Trackpad is ook tof, als je eenmaal weet hoe fijn het werkt op de iPhone, dan is dit ook wel een welkome aanvulling.
Nu nog hopen dat ze het via een software-update ook voor de normale Macbooks en Pro's kunnen fixen..
Idd, wat is dat voor vaag gedoe.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:14 schreef super-muffin het volgende:
MacBook Air
En jammer dat ik moet betalen voor die Touch upgrade
Ik beweeg altijd beide vingers naar beneden (of omhoog, of naar links, of naar rechts, of diagonaal), werkt ook gewoon als scrollenquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:26 schreef Junkie het volgende:
Ik denk het niet. De huidige trackpads kunnen enkel 2 punten registreren. Niet twee bewegingen.
(1 vinger trackpad aanraken + 1 vinger naar beneden slepen = scrollen)
huidige macbooks en macbook pro's doen dat nu al.... ga bv eens met een macbook of macbook pro naar http://maps.google.com/ en je kunt door te pinchen daar gewoon in en uitzoomen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Daar zat ik ook op te hopen, maar ik denk niet dat het technisch mogelijk is.
Ik zit nu op de uva en 802.1X werkt redelijk stabiel. Het enige is dat je je instellingen elke keer handmatig moet invoeren. Maar op zich, als je vanuit "Join other network" je netwerkinstellingen invoert werkt het stabiel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:46 schreef Battlefan het volgende:
Aaargh, wanneer zou 802.1X weer eens normaal werken zoals onder TigerIk kan net zo goed naar huis gaan, kan hier niks meer uitvoeren zo
En Safari mag m'n cookies wel blijven onthouden, gruuuuuuuuuuuuwlijk irritant dat die steeds verdwijnen in het niets
Kun je niet gewoon dat Airport icoontje aanklikken, vervolgens dat UvA netwerk kiezen dat ie dan weer automatisch verbinding maakt? Ik heb em maar 1 keer handmatig moeten aanmaken, maar vervolgens hoef ik alleen het netwerk te kiezen en hij verbindt er weer mee..quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik zit nu op de uva en 802.1X werkt redelijk stabiel. Het enige is dat je je instellingen elke keer handmatig moet invoeren. Maar op zich, als je vanuit "Join other network" je netwerkinstellingen invoert werkt het stabiel.
Dus: AirPort icoontje-> Join other network-> beveiliging op 802.1X zetten-> dan EERST certificatiemethode aanzetten (voor de uva is dat TTLS-PAP) en dan pas je username en password invullen.
En internetten maar. Zo werkt het hier in elk geval goed.
Ik heb het idee dat de marktetingtaktiek van geheimhouding en speculatie een beetje tegen Apple begint te werken. Er wordt steeds meer aandacht besteed aan de geruchten, en er komen steeds meer speculaties. Vergeet niet, het enige wat Apple heeft gedaan voor de show is een teaser uitbrengen met 'There's something in the Air.' en meteen kwamen er speculaties over WiMAX, iHome, Apple als eigen mobile carrier, en nog meer leuke dingen. En ja, dan valt wat er daadwerkelijk is uitgekomen een beetje tegen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:17 schreef Slarioux het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar matigjes wat er is aangekondigd. Zag een post op Slashdot die mijn mening eigenlijk wel weergeeft.
http://apple.slashdot.org/comments.pl?sid=419084&cid=22055406
Daar heb ik hier dus totaal geen last van...quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:02 schreef Battlefan het volgende:
Ik heb zelf de handleiding geschreven voor het netwerk bij ons op school, dus ik weet hoe je verbinding maaktHet probleem is alleen dat ie de verbinding spontaan verbreekt, iedere 5 minuten ofzo
Leuk, maar met remote disk kan ik niet mijn huidige install overbrengen naar een airbook. Nu wordt daar firewire voor gebruiktquote:
Dat hoop ik welquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Time Capsule? Beetje stom dat je daar dan weer een andere Airport Extreme voor moet kopen, maar misschien dat het ook met normale Routers en externe HD kan?
http://macwereld.nl/nieuw(...)oor_airport_schijvenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel
Zou wel een zeperd zijn als dat niet kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |