Jeumpie..en ik zit met mijn krulspelden in m'n ponnetje....quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik al shownieuws en hart van nederland gebeld. Ze komen er al aan. zE willen een interview en een optredentje
quote:
Benoemd door me mede sc's in andere forum. Volgens mij niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:23 schreef Prospera het volgende:
Veulen, zeer gewaardeerde integere Fokker, benoemd door je mede- sc'ers in het andere forum,
Dagdag en doe doei, Veel geluk aan de overkant
Zouden ze het merken denk je?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Jeumpie..en ik zit met mijn krulspelden in m'n ponnetje....
Hehequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Benoemd door me mede sc's in andere forum. Volgens mij niet.
Enne ik ben er net ja.
Ik ga niet, ik weiger het.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het erg opvalt als je gaat zingen, zijn ze te druk met de barstende lenzen te vervangen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
weet niet..Amanda loopt er altijd zo bij...
wat doe jij in een sc waar je toch niemand mag en alleen loopt te zuigen ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hehe![]()
Wat doe je in een forum waar je geen klik mee hebt?
Flirten met lobasca.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:31 schreef Prospera het volgende:
Hehe![]()
Jij hebt lopen lurken aan de overkant?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hehe![]()
Hmmm.. laat ze eerst maar eens vechten.quote:
Heb niks gehoord daarro hoor !quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt lopen lurken aan de overkant?![]()
Dat je nog aardig tegen me doetDat mag nie hoor
Prossie is ok.. Levert goed werk in de COS, naast het pokeren, en heeft haar mening.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat doe jij in een sc waar je toch niemand mag en alleen loopt te zuigen ?
Wel hoor. Als je je verder maar distantieerde van het uitschotquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:34 schreef Lobasca het volgende:
Jij hebt lopen lurken aan de overkant?![]()
Dat je nog aardig tegen me doetDat mag nie hoor
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm.. laat ze eerst maar eens vechten.
Geldpest?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef Pavement het volgende:
maar goed vrouwkes ik ga pitten ff dromen van mn binnekort nieuwe auto (als ik mn rijbewijs binnen heb)
[ afbeelding ]
aleen dan een een ouder versie en met overdekte achter bak
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef Pavement het volgende:
maar goed vrouwkes ik ga pitten ff dromen van mn binnekort nieuwe auto (als ik mn rijbewijs binnen heb)
[ afbeelding ]
aleen dan een een ouder versie en met overdekte achter bak
huh? iets specifieker graag?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel hoor. Als je je verder maar distantieerde van het uitschot
quote:
ben jaren op de fiets gegaan mag wel vind ik hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |