Geldpest?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef Pavement het volgende:
maar goed vrouwkes ik ga pitten ff dromen van mn binnekort nieuwe auto (als ik mn rijbewijs binnen heb)
[ afbeelding ]
aleen dan een een ouder versie en met overdekte achter bak
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef Pavement het volgende:
maar goed vrouwkes ik ga pitten ff dromen van mn binnekort nieuwe auto (als ik mn rijbewijs binnen heb)
[ afbeelding ]
aleen dan een een ouder versie en met overdekte achter bak
huh? iets specifieker graag?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel hoor. Als je je verder maar distantieerde van het uitschot
quote:
ben jaren op de fiets gegaan mag wel vind ik hoorquote:
Komen die foto's van het 18+ forum van VOL?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik hoop op rechts ze heeft iets ik weet niet wat
geyl maar nee via .geenstijlquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Komen die foto's van het 18+ forum van VOL?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Flirten met lobasca.
Lijkt me toch duidleijk he
Het was een geintje. Een slechte, dat wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:38 schreef Lobasca het volgende:
huh? iets specifieker graag?
Wat een slap gedoe.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm.. laat ze eerst maar eens vechten.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat een slap gedoe.
Die sc- terugkomwannabes
Ik vergeef het je, deze ene keerquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was een geintje. Een slechte, dat wel.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Altijd al eens groepssex willen hebben
quote:
Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Altijd al eens groepssex willen hebben
Alsof ik ooit weg wasquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:42 schreef Prospera het volgende:
Wat een slap gedoe.
Die sc- terugkomwannabees
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
2 jaren geleden kregen we VOL en nu een besad forum.
dus ? waarom niet ? en het is niet we, het zijn gewoon users die op internet zitten wat maak dat nu uit ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
over een kwartier begint TAAAAAAAAAAANNNNNNIssssssssssssss!!!
![]()
maar ik moet eigenlijk vroeg naar bed...
Ik stel voor dat je zelf even gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
De Sc is er sinds BB voor de Cossers.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
dus ? waarom niet ? en het is niet we, het zijn gewoon users die op internet zitten wat maak dat nu uit ?
ik snap jouw niet
Alsof die cossers er niet gewoon bij paste.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:57 schreef Prospera het volgende:
De Sc is er sinds BB voor de Cossers.
De Sc is overgenomen door nietcossende sc'ers.
De Cossers kunnen niet sc'en omdat de anderen de sc beheersten.
De clan ging gelukkig naar een ander forum en
misschien kunnen de Cossers eindelijk eens oftopic kletsen.
Kunnen we eindelijk als Cossers eens offtopic praten
En je hoeft hier ook niet weg te blijven, van niemand.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Benoemd door me mede sc's in andere forum. Volgens mij niet.
Enne ik ben er net ja.
Ik ga niet, ik weiger het.
[ afbeelding ]
Sorry?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:15 schreef Gert het volgende:
En je hoeft hier ook niet weg te blijven, van niemand.
En jij vindt mij niet aardg, en ik jou ook niet, to put it mildly.
Maar als het over kan zijn met het gescheld.. zou mooi zijn.
Ik dacht eerlijk gezegd, dat iik dit al in gang was gezet. Heb mijn best gedaan, sinds de laatste scheldpartij, om te zorgen dat de lucht wat opklaarde. En ik dacht dat dit gelukt was, hoewel we nooit de beste vrienden zullen worden. Maar we maakten zelfs af en toe weer een voorzichtig grapje onderling. Helaas: blijkbaar zit jouw aversie jegens mij heel erg aan de oppervlakte, En jij viindt dat je dit aktijd moet kunnen uiten.
Snap dat best een beetje. Maar het idee is toch echt om hier wat normaler met elkaar om te gaan. En natuurlijk kunnen we elkaar verwijten blijven vermaken.Maar OK, als je verder geen enkele verbetering ziet zitten omdat je mij zp'n lul viindt: negeer mij, en ik negeer jou. Of doe normaal. Ik zal echt mijn best doen om ook jou niet te kwetsen. Deal?
Mooie geste Gert.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En je hoeft hier ook niet weg te blijven, van niemand.
En jij vindt mij niet aardg, en ik jou ook niet, to put it mildly.
Maar als het over kan zijn met het gescheld.. zou mooi zijn.
Ik dacht eerlijk gezegd, dat iik dit al in gang was gezet. Heb mijn best gedaan, sinds de laatste scheldpartij, om te zorgen dat de lucht wat opklaarde. En ik dacht dat dit gelukt was, hoewel we nooit de beste vrienden zullen worden. Maar we maakten zelfs af en toe weer een voorzichtig grapje onderling. Helaas: blijkbaar zit jouw aversie jegens mij heel erg aan de oppervlakte, En jij viindt dat je dit aktijd moet kunnen uiten.
Snap dat best een beetje. Maar het idee is toch echt om hier wat normaler met elkaar om te gaan. En natuurlijk kunnen we elkaar verwijten blijven vermaken.Maar OK, als je verder geen enkele verbetering ziet zitten omdat je mij zp'n lul viindt: negeer mij, en ik negeer jou. Of doe normaal. Ik zal echt mijn best doen om ook jou niet te kwetsen. Deal?
Uitgestoken hand mijn fallus..quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooie geste Gert.
Misschien slaapt Veulen er een nachtje over en neemt ze morgen wel je uitgestoken hand aan.
+1 voor Jappie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:31 schreef Jappie het volgende:
Prospera loopt hier vanavond te heksen en Veulen krijgt van Gert een A4......
Zucht..quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uitgestoken hand mijn fallus..
Prospera loopt hier vanavond te heksen en Veulen krijgt van Gert een A4......
Nou ja, er is geen ruk aan manquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:45 schreef Lobasca het volgende:
Ik zit te óohhheen en áaaaaaaaaaahen bij Andy...
Wellus....en zijn shitje waait altijd zo sexy op...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou ja, er is geen ruk aan man. Net ff spannend maar Roddick tikte de achterstand netjes weg.
Hoi B.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:45 schreef -Blurk- het volgende:
Middag Gert, Pietje en Buuf!!!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wellus....en zijn shitje waait altijd zo sexy op...
Showmannetje, met z'n kushandjes. Dat je daar vatbaar voor bent zegquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:48 schreef Lobasca het volgende:
Wellus....en zijn shitje waait altijd zo sexy op...
http://www.youtube.com/watch?v=MeriTXdLfZkquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi B.![]()
Doe's een vrolijk makend muziekje.
Zolang Davydenko niet verliest, vind ik alles best.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef Pavement het volgende:
tennis zuigt !
He got the looksquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Showmannetje, met z'n kushandjes. Dat je daar vatbaar voor bent zeg.
Middag gokkertjequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang Davydenko niet verliest, vind ik alles best.
http://www.youtube.com/watch?v=NaQVMeeddYkquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi B.![]()
Doe's nóg een vrolijk makend muziekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |