Jeumpie..en ik zit met mijn krulspelden in m'n ponnetje....quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik al shownieuws en hart van nederland gebeld. Ze komen er al aan. zE willen een interview en een optredentje
quote:
Benoemd door me mede sc's in andere forum. Volgens mij niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:23 schreef Prospera het volgende:
Veulen, zeer gewaardeerde integere Fokker, benoemd door je mede- sc'ers in het andere forum,
Dagdag en doe doei, Veel geluk aan de overkant
Zouden ze het merken denk je?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Lobasca het volgende:
Jeumpie..en ik zit met mijn krulspelden in m'n ponnetje....
Hehequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Benoemd door me mede sc's in andere forum. Volgens mij niet.
Enne ik ben er net ja.
Ik ga niet, ik weiger het.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het erg opvalt als je gaat zingen, zijn ze te druk met de barstende lenzen te vervangen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
weet niet..Amanda loopt er altijd zo bij...
wat doe jij in een sc waar je toch niemand mag en alleen loopt te zuigen ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hehe![]()
Wat doe je in een forum waar je geen klik mee hebt?
Flirten met lobasca.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:31 schreef Prospera het volgende:
Hehe![]()
Jij hebt lopen lurken aan de overkant?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hehe![]()
Hmmm.. laat ze eerst maar eens vechten.quote:
Heb niks gehoord daarro hoor !quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt lopen lurken aan de overkant?![]()
Dat je nog aardig tegen me doetDat mag nie hoor
Prossie is ok.. Levert goed werk in de COS, naast het pokeren, en heeft haar mening.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat doe jij in een sc waar je toch niemand mag en alleen loopt te zuigen ?
Wel hoor. Als je je verder maar distantieerde van het uitschotquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:34 schreef Lobasca het volgende:
Jij hebt lopen lurken aan de overkant?![]()
Dat je nog aardig tegen me doetDat mag nie hoor
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm.. laat ze eerst maar eens vechten.
Geldpest?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef Pavement het volgende:
maar goed vrouwkes ik ga pitten ff dromen van mn binnekort nieuwe auto (als ik mn rijbewijs binnen heb)
[ afbeelding ]
aleen dan een een ouder versie en met overdekte achter bak
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef Pavement het volgende:
maar goed vrouwkes ik ga pitten ff dromen van mn binnekort nieuwe auto (als ik mn rijbewijs binnen heb)
[ afbeelding ]
aleen dan een een ouder versie en met overdekte achter bak
huh? iets specifieker graag?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel hoor. Als je je verder maar distantieerde van het uitschot
quote:
ben jaren op de fiets gegaan mag wel vind ik hoorquote:
Komen die foto's van het 18+ forum van VOL?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik hoop op rechts ze heeft iets ik weet niet wat
geyl maar nee via .geenstijlquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Komen die foto's van het 18+ forum van VOL?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Flirten met lobasca.
Lijkt me toch duidleijk he
Het was een geintje. Een slechte, dat wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:38 schreef Lobasca het volgende:
huh? iets specifieker graag?
Wat een slap gedoe.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmmm.. laat ze eerst maar eens vechten.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat een slap gedoe.
Die sc- terugkomwannabes
Ik vergeef het je, deze ene keerquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was een geintje. Een slechte, dat wel.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Altijd al eens groepssex willen hebben
quote:
Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Altijd al eens groepssex willen hebben
Alsof ik ooit weg wasquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:42 schreef Prospera het volgende:
Wat een slap gedoe.
Die sc- terugkomwannabees
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
2 jaren geleden kregen we VOL en nu een besad forum.
dus ? waarom niet ? en het is niet we, het zijn gewoon users die op internet zitten wat maak dat nu uit ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
over een kwartier begint TAAAAAAAAAAANNNNNNIssssssssssssss!!!
![]()
maar ik moet eigenlijk vroeg naar bed...
Ik stel voor dat je zelf even gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
De Sc is er sinds BB voor de Cossers.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
dus ? waarom niet ? en het is niet we, het zijn gewoon users die op internet zitten wat maak dat nu uit ?
ik snap jouw niet
Alsof die cossers er niet gewoon bij paste.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:57 schreef Prospera het volgende:
De Sc is er sinds BB voor de Cossers.
De Sc is overgenomen door nietcossende sc'ers.
De Cossers kunnen niet sc'en omdat de anderen de sc beheersten.
De clan ging gelukkig naar een ander forum en
misschien kunnen de Cossers eindelijk eens oftopic kletsen.
Kunnen we eindelijk als Cossers eens offtopic praten
En je hoeft hier ook niet weg te blijven, van niemand.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Benoemd door me mede sc's in andere forum. Volgens mij niet.
Enne ik ben er net ja.
Ik ga niet, ik weiger het.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |