*pakt chips en plugt oordoppen in haar oren*quote:
Vind je?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
*pakt chips en plugt oordoppen in haar oren*
Dolgraag
Vertel mij watquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind je?
Geloof dat niet iedereen het daar mee eens was.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
*pakt chips en plugt oordoppen in haar oren*
Dolgraag
Kloon van Calimero?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:06 schreef Prospera het volgende:
Veulen, je bent een waardeloze user en je bent alleen gepimpt voor een award door dat stelletje utubemisbaksels
Heb je voor mij ook nog een lief woordje, prossie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Veulen, je bent een waardeloze user en je bent alleen gepimpt voor een award door dat stelletje utubemisbaksels
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je voor mij ook nog een lief woordje, prossie?
Officieel is het alleen van Art Garfunkelquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:02 schreef -Blurk- het volgende:
Het origineel is voor mij van Simon en Garfunkel
Voor de allerliefste user kan je aardig rellenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:12 schreef Prospera het volgende:
[quote]Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[/quote}
Voor de allerliefste user kan je aardig rellen
Ik ben me ook zeer bewust dat deze titel eenmalig is...quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Voor de allerliefste user kan je aardig rellen
en met recht !quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben me ook zeer bewust dat deze titel eenmalig is...![]()
Maar ja, binnen is binnen...
Ik was nog zo stom om echt te klikken ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:08 schreef Pavement het volgende:
Hebt maar 1 ding te melden http://www.youtube.com/watch?v=pLqWzV-c-GA nu allemaal luisteren en niet op de video letten want die is stom
Ik had bijna de meest inhoudelijke post topic in mijn zakquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben me ook zeer bewust dat deze titel eenmalig is...![]()
Maar ja, binnen is binnen...
mmm uziek is zeau mooi ! the pixiesquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was nog zo stom om echt te klikken ook
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
en met recht !
stelletje zeikerds voor de rest,
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik had bijna de meest inhoudelijke post topic in mijn zak![]()
Maar goed, nu de meute verdwenen is uit de sc kan het weer gezellig worden
had me getipt, je hebt er recht op!quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hier zou ik dan maar niet posten, deze reeks heeft geen inhoud.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:16 schreef Prospera het volgende:
quote:
Is dit een onmiddelijke behoefte bevrediging om direct utube linkjes te plaatsen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:16 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S3jCYDrgE68
quote:
Deze SC is uitsluitend voor COssers.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier zou ik dan maar niet posten, deze reeks heeft geen inhoud.
Belt de tv. Zo vals hebben ze vast nog nooit iemand horen zingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:20 schreef Lobasca het volgende:
![]()
*uit volle borst(en)*
BRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT EYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSS
BURNING LIKE FIIIIIIIIIIIre!!!
Sinds wanneer?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef Prospera het volgende:
Deze SC is uitsluitend voor COssers.
Ik COS niet zo vaak...maar ben wel een COSserquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Deze SC is uitsluitend voor COssers.
o sorry maar daar heb ik schijt aanquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is dit een onmiddelijke behoefte bevrediging om direct utube linkjes te plaatsen?
De SC is enkel voor de CoS-users om off topic te gaan.
Zeg Gorden, vieze vuile valse nicht, zo kennie wel weer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Belt de tv. Zo vals hebben ze vast nog nooit iemand horen zingen.
gordon is gay !quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg Gorden, vieze vuile valse nicht, zo kennie wel weer.
Al mijn liefde zat erin
Ja maar nu heb ik al shownieuws en hart van nederland gebeld. Ze komen er al aan. zE willen een interview en een optredentjequote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef Lobasca het volgende:
Zeg Gorden, vieze vuile valse nicht, zo kennie wel weer.
Al mijn liefde zat erin
Jij bent een Cosser.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik COS niet zo vaak...maar ben wel een COSser![]()
Ik mag blijven
Het kind wil rellen in een forum waarin ze denkt dat ze hoortquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik al shownieuws en hart van nederland gebeld. Ze komen er al aan. zE willen een interview en een optredentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |