*pakt chips en plugt oordoppen in haar oren*quote:
Vind je?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
*pakt chips en plugt oordoppen in haar oren*
Dolgraag
Vertel mij watquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind je?
Geloof dat niet iedereen het daar mee eens was.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
*pakt chips en plugt oordoppen in haar oren*
Dolgraag
Kloon van Calimero?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:06 schreef Prospera het volgende:
Veulen, je bent een waardeloze user en je bent alleen gepimpt voor een award door dat stelletje utubemisbaksels
Heb je voor mij ook nog een lief woordje, prossie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Veulen, je bent een waardeloze user en je bent alleen gepimpt voor een award door dat stelletje utubemisbaksels
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je voor mij ook nog een lief woordje, prossie?
Officieel is het alleen van Art Garfunkelquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:02 schreef -Blurk- het volgende:
Het origineel is voor mij van Simon en Garfunkel
Voor de allerliefste user kan je aardig rellenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:12 schreef Prospera het volgende:
[quote]Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[/quote}
Voor de allerliefste user kan je aardig rellen
Ik ben me ook zeer bewust dat deze titel eenmalig is...quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Voor de allerliefste user kan je aardig rellen
en met recht !quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben me ook zeer bewust dat deze titel eenmalig is...![]()
Maar ja, binnen is binnen...
Ik was nog zo stom om echt te klikken ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:08 schreef Pavement het volgende:
Hebt maar 1 ding te melden http://www.youtube.com/watch?v=pLqWzV-c-GA nu allemaal luisteren en niet op de video letten want die is stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |