Nog ff afzien... Ik had zelfs een broek met zonnebloemen ...quote:
Mmm..ik heb op zolder nog wel een shirtje met een zonnenbloem..zal ik?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog ff afzien... Ik had zelfs een broek met zonnebloemen ...
Zal je wat ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mmm..ik heb op zolder nog wel een shirtje met een zonnenbloem..zal ik?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
Ja hoor die broek heb ik niet meer .. dus ik kan niet meedoen. Ik heb daar een salto meegedaan op mijn racefiets.. Dat het filmpje niet op internet staat verbaasd me.
Ja klopt dus wat mot je hier .. blomquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:01 schreef -Blurk- het volgende:
MOeten we allemaal als een zonnenbloem verkleed hier verschijnen?
Jij bent al het (zonnen)bloemetje in huisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:01 schreef -Blurk- het volgende:
MOeten we allemaal als een zonnenbloem verkleed hier verschijnen?
Sorry, maar dat gaat niet lukken, heb niets van dien aard in huisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt dus wat mot je hier .. blom![]()
Ja met van die toeclips... Ik ging rechtdoor en auto sloeg zonder te kijken linksaf.. Tja lig daar dan met je zonnenbloemen broek en een rare strohoed op. Was iets koninginnendag ofzo.?quote:
Zet je zonnenbril maar op danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat niet lukken, heb niets van dien aard in huis
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met van die toeclips... Ik ging rechtdoor en auto sloeg zonder te kijken linksaf.. Tja lig daar dan met je zonnenbloemen broek en een rare strohoed op. Was iets koninginnendag ofzo.?![]()
![]()
Tja ik zou het zelf ook wel es terug willen zienquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Heb zoiets vroeger met een vriendje meegemaakt, ik stond er keihard naast te lachen, en kon niet meer stoppen
Veel schade opgelopen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ik zou het zelf ook wel es terug willen zien
Nee in eerste instantie schrik, en dan voel je niks. Later heb ik wel wat last gehad .. maarja blauwe plekken.... Denk dat de bestuurder ook flink de schrik had. Maar verder niks aan de handquote:
Gelukkig, moet je toch ook niet aan denken dat je je leven lang er last van blijft houden..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee in eerste instantie schrik, en dan voel je niks. Later heb ik wel wat last gehad .. maarja blauwe plekken.... Denk dat de bestuurder ook flink de schrik had. Maar verder niks aan de hand
Moeten we wat doen dan?quote:
Das minderquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moeten we wat doen dan?
Ben niet zo actief vandaag. Heb rugpijn
Dat is wel liefquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:39 schreef Lobasca het volgende:
Das minder![]()
Zal ik een mooi plaatje voor je draaien? Van Paul Simon?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:43 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=WugVyXzc2io
Voor Veulen, maar ik vind het zelf ook heel mooi
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Dit was het eerste simon & Garfunkel liedje dat ik ooit hoorden.
Ik was 8 en kon niet slapen (toen al ja). Me moeder stopte een bandje in de stereotoren aan de andere kant van het bed. Als de A kant afgelopen was moest ik slapen. En dit liedje stond er als eerste op. Daarna nog miljoenen keren gehoord. Het bandje heb ik nog steeds, het zit stikvol met ruis van het vele draaien.
Ik kan tot de dag van vandaag niet meer naar dit nummer luisteren zonder een totaal rustig en tevreden gevoel over me heen te krijgen. Dit is ook het liedje wat ik zelf altijd opzet als ik overstuur ben.
Top keus
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:49 schreef Veulen het volgende:
![]()
Ik was 8 en kon niet slapen (toen al ja). Me moeder stopte een bandje in de stereotoren aan de andere kant van het bed. Als de A kant afgelopen was moest ik slapen. En dit liedje stond er als eerste op. Daarna nog miljoenen keren gehoord. Het bandje heb ik nog steeds, het zit stikvol met ruis van het vele draaien.
Ik kan tot de dag van vandaag niet meer naar dit nummer luisteren zonder een totaal rustig en tevreden gevoel over me heen te krijgen. Dit is ook het liedje wat ik zelf altijd opzet als ik overstuur ben.
Top keus
Grappig ik kikte het gelijk weg. Vanwegen emoties die ik er bij had. Als kind die zielige konijnen oogjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Top keus
Die clip heb ik ook wel eens gezien. Maar liever zonderquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:51 schreef Lobasca het volgende:
Wat een mooi verhaal heb jij er bij....
Ik zie dan die videoclip met dat konijntje voor me
Toch nog iets waar je liever geen vrouw bij hebt?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die clip heb ik ook wel eens gezien. Maar liever zonder![]()
Overigens heb ik hem eens horen zingen door een vrouw, dat was het niet. Helemaal niet
Nee, alleen het origineel telt, en daar kan ik niet naar luisteren zonder die angstige ogen van die konijnen te zien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die clip heb ik ook wel eens gezien. Maar liever zonder![]()
Overigens heb ik hem eens horen zingen door een vrouw, dat was het niet. Helemaal niet
Ahum, meest integere fokkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Top keus
Ik had het zelf ook niet verwachtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Toch nog iets waar je liever geen vrouw bij hebt?
Ook goeiedag.quote:
Welk orgineel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:56 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, alleen het origineel telt, en daar kan ik niet naar luisteren zonder die angstige ogen van die konijnen te zien.
Het origineel is voor mij van Simon en Garfunkelquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welk orgineel?
Is dat niet iets gevoelsmatig?
Bedoel, het is maar net wat je eerder hoort.
*pakt chips en plugt oordoppen in haar oren*quote:
Vind je?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
*pakt chips en plugt oordoppen in haar oren*
Dolgraag
Vertel mij watquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind je?
Geloof dat niet iedereen het daar mee eens was.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
*pakt chips en plugt oordoppen in haar oren*
Dolgraag
Kloon van Calimero?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:06 schreef Prospera het volgende:
Veulen, je bent een waardeloze user en je bent alleen gepimpt voor een award door dat stelletje utubemisbaksels
Heb je voor mij ook nog een lief woordje, prossie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Veulen, je bent een waardeloze user en je bent alleen gepimpt voor een award door dat stelletje utubemisbaksels
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je voor mij ook nog een lief woordje, prossie?
Officieel is het alleen van Art Garfunkelquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:02 schreef -Blurk- het volgende:
Het origineel is voor mij van Simon en Garfunkel
Voor de allerliefste user kan je aardig rellenquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:12 schreef Prospera het volgende:
[quote]Op woensdag 16 januari 2008 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
[/quote}
Voor de allerliefste user kan je aardig rellen
Ik ben me ook zeer bewust dat deze titel eenmalig is...quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Voor de allerliefste user kan je aardig rellen
en met recht !quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben me ook zeer bewust dat deze titel eenmalig is...![]()
Maar ja, binnen is binnen...
Ik was nog zo stom om echt te klikken ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:08 schreef Pavement het volgende:
Hebt maar 1 ding te melden http://www.youtube.com/watch?v=pLqWzV-c-GA nu allemaal luisteren en niet op de video letten want die is stom
Ik had bijna de meest inhoudelijke post topic in mijn zakquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben me ook zeer bewust dat deze titel eenmalig is...![]()
Maar ja, binnen is binnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |