O, net stond ie nog op 65.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:54 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Plus nog 1200 bij Unibet en Nadal 800 in de plus met een freebet.
Mijn vingers worden wel een beetje itchy, denk dat ik 'em na het volgende potje verkoop.
quote:
The Ozzy Osborne Orchestraquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sabbath ooit met een orkest heeft gespeeld
Oeh wij kennen elkaar nog nietquote:
Jij kent toch iedereen, zie je dagelijks weer in de top van de stats voorbij fietsenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oeh wij kennen elkaar nog niet![]()
Ik heb 'em klaarstaan @ 50.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
O, net stond ie nog op 65.
Ja, ik heb ook een paar duizend winst als Davy het tournooi wint, 2.5 geloof ik. Maar om daar nou op te gokken....
Als ie het volgende potje wint.... 40? Dan ga ik 'm ook verkopen.
Dan zal ik me even netjes voorstellen: mijn naam is Blurk en ik post weleens op de SCquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oeh wij kennen elkaar nog niet![]()
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij kent toch iedereen, zie je dagelijks weer in de top van de stats voorbij fietsen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dan zal ik me even netjes voorstellen: mijn naam is Blurk en ik post weleens op de SC
Heb je al een nieuwe collega? Die zochten ze laatst, of ben je nu CV's aan 't controlerenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben fietsKlaagbaak mod
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe collega? Die zochten ze laatst, of ben je nu CV's aan 't controleren?
En die zijn eh... goed?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb 'em klaarstaan @ 50.
Als hij van Gicquel wint komt hij waarschijnlijk Youzhny of Karlovic tegen.
en een vrouwelijke kandidaat onder de 18 geniet de voorkeurquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jawe zijn nog bezig, het duurt even om alle meegestuurde naaktfoto's te bekijken
![]()
Dat is een pré voor sollicitanten
Een pré of een eis?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jawe zijn nog bezig, het duurt even om alle meegestuurde naaktfoto's te bekijken
![]()
Dat is een pré voor sollicitanten
Heul niet, iets over op een oude fiets....quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en een vrouwelijke kandidaat onder de 18 geniet de voorkeur
Net iets minder goed, maar met Davydenko weet je nooit of hij opeens last van zijn 'stress factory' krijgt.quote:
....iets over een driewielerquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heul niet, iets over op een oude fiets....
Beidenquote:
Daar moet je een vermogen op inzetten om een habbekrats terug te krijgen.quote:
Kijk, dát is nog eens een goeie policyquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beiden![]()
Zonder foto's kijken we er niet eens naar
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laatste dan, omdat jullie zo aandringen![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Fw2edTndf7s
Hoi Lobasca, is je voet weer wat beter? Doe volgende keer die naaldhakken nou niet aanquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Lobasca, is je voet weer wat beter? Doe volgende keer die naaldhakken nou niet aanhoe sexy ze ook staan
Was die zanger nu door wurgsex om het leven gekomen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IlwcXCLIvDo
Jammer he, ach aan de andere kant ben ik al blij dat ze tot ongeveer 13u doorgaan. Zien we tenminste nog wat live.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:39 schreef Lobasca het volgende:
Piet!!! Laat je snuit hier eens zien!!Er wordt ielegaar niet tannist op dit moment!
..dat wordt beweerd Lobasca. Het was in ieder geval onder "aparte" omstandigheden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was die zanger nu door wurgsex om het leven gekomen?
Echt wel jammer..I'm hooked..en zag vannacht alleen maar damespartijenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jammer he, ach aan de andere kant ben ik al blij dat ze tot ongeveer 13u doorgaan. Zien we tenminste nog wat live.
In de douche toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..dat wordt beweerd Lobasca. Het was in ieder geval onder "aparte" omstandigheden.
En meeloperquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:47 schreef Lobasca het volgende:
Wat is Andy Roddick als 'ie geheel in zwar tenue de baan betreedt?
Fuck, waar kan ik het schema met de tijden vinden? Vanmorgen/ vanmiddag met Roddick was echt puur geluk voor mijquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen wakker worden met Ivanovic en door met Safin - Baghdatis.
Wat dacht je van de officiële site (wilde gok)?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:49 schreef Lobasca het volgende:
Fuck, waar kan ik het schema met de tijden vinden? Vanmorgen/ vanmiddag met Roddick was echt puur geluk voor mij
Dat zijn de avondpartijen daar, en dus ochtend bij onsquote:Rod Laver Arena
7:30 PM Start
Jij stelt het niet op prijs als ik een wedervraag stel...quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de officiële site (wilde gok)?
quote:
Piet......quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
klikkerdeklikspeciaalvoordommeenvooralluiemensen
Dat weet ik niet precies, ik heb gelezen dat hij veel drugs had gebruikt en vervolgens per ongeluk zelfmoord heeft gepleegd met een vuilniszak over zijn hoofd, best tragisch dus.quote:
Dat soort dingen zijn altijd tragisch... helaasquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies, ik heb gelezen dat hij veel drugs had gebruikt en vervolgens per ongeluk zelfmoord heeft gepleegd met een vuilniszak over zijn hoofd, best tragisch dus.
w....t........fquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef Lobasca het volgende:
ouwe shit
http://nl.youtube.com/watch?v=Z2DCX20xdPU
Lekkere muziek, hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:03 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_ko85YsXc48
Nou, dan nog maar een mooie van Michael
Nee, om 9u begint Ivanovic (zoals vanmorgen Sharapova), daarna Safinquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:08 schreef Lobasca het volgende:
Piet, Baghdatis - Safin is dus al om 1.00u Ned. tijd?
Kijk, buuf heeft er verstand vanquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:11 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PZZGwENyUNs
echt mooie INXS
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen wakker worden met Ivanovic en door met Safin - Baghdatis.
Let wel op dat er geen water in dat zwembad zit als je een bommetje naast haar wilt doen om indruk te maken.quote:
Wie is er dan om 01.00 ned. tijd?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, om 9u begint Ivanovic (zoals vanmorgen Sharapova), daarna Safin
Mag ik ook luisteren?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:11 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PZZGwENyUNs
echt mooie INXS
tot 13u zei ik, niemand, is toch nooitquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:21 schreef Lobasca het volgende:
Wie is er dan om 01.00 ned. tijd?
Vannacht om 01.00u oa Berdych, Ferrero, Monaco, Verdasco en een paar vrouwen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
tot 13u zei ik, niemand, is toch nooit
ja natuurlijk!quote:
Berdych moet winnenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Vannacht om 01.00u oa Berdych, Ferrero, Monaco, Verdasco en een paar vrouwen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |