"Vroegah" kreeg je een medewerker van de PTT aan de lijn, als je dat nr belde...quote:
O, net stond ie nog op 65.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:54 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Plus nog 1200 bij Unibet en Nadal 800 in de plus met een freebet.
Mijn vingers worden wel een beetje itchy, denk dat ik 'em na het volgende potje verkoop.
quote:
The Ozzy Osborne Orchestraquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sabbath ooit met een orkest heeft gespeeld
Oeh wij kennen elkaar nog nietquote:
Jij kent toch iedereen, zie je dagelijks weer in de top van de stats voorbij fietsenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oeh wij kennen elkaar nog niet![]()
Ik heb 'em klaarstaan @ 50.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
O, net stond ie nog op 65.
Ja, ik heb ook een paar duizend winst als Davy het tournooi wint, 2.5 geloof ik. Maar om daar nou op te gokken....
Als ie het volgende potje wint.... 40? Dan ga ik 'm ook verkopen.
Dan zal ik me even netjes voorstellen: mijn naam is Blurk en ik post weleens op de SCquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oeh wij kennen elkaar nog niet![]()
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij kent toch iedereen, zie je dagelijks weer in de top van de stats voorbij fietsen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dan zal ik me even netjes voorstellen: mijn naam is Blurk en ik post weleens op de SC
Heb je al een nieuwe collega? Die zochten ze laatst, of ben je nu CV's aan 't controlerenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben fietsKlaagbaak mod
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe collega? Die zochten ze laatst, of ben je nu CV's aan 't controleren?
En die zijn eh... goed?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb 'em klaarstaan @ 50.
Als hij van Gicquel wint komt hij waarschijnlijk Youzhny of Karlovic tegen.
en een vrouwelijke kandidaat onder de 18 geniet de voorkeurquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jawe zijn nog bezig, het duurt even om alle meegestuurde naaktfoto's te bekijken
![]()
Dat is een pré voor sollicitanten
Een pré of een eis?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jawe zijn nog bezig, het duurt even om alle meegestuurde naaktfoto's te bekijken
![]()
Dat is een pré voor sollicitanten
Heul niet, iets over op een oude fiets....quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en een vrouwelijke kandidaat onder de 18 geniet de voorkeur
Net iets minder goed, maar met Davydenko weet je nooit of hij opeens last van zijn 'stress factory' krijgt.quote:
....iets over een driewielerquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heul niet, iets over op een oude fiets....
Beidenquote:
Daar moet je een vermogen op inzetten om een habbekrats terug te krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |