Goeie morgenquote:
Even voor de zekerheid, is dat 21:00 uur?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen dus, 9u, eurosport. Want zo kwamen we erop.
Nee 'smorgens, live vanuit Australie (daar is 't dan wel avond)quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
Even voor de zekerheid, is dat 21:00 uur?
omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cool, hopelijk kunnen jij en ik na mijn uitschieters ook weer 'normaal'met elkaar omgaan.
Als iedereen weer vriendjes met lobas wordt, moet ik zelf maar es ruzie met haar zoekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt![]()
[seriousmode] ja graag[/seriousmode]
mmm, weet niet of ik dat trekquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee 'smorgens, live vanuit Australie (daar is 't dan wel avond).
Wil je ook graag vriendjes? Zo ken ik je helemaal niet?!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als iedereen weer vriendjes met lobas wordt, moet ik zelf maar es ruzie met haar zoeken
Euh.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wil je ook graag vriendjes? Zo ken ik je helemaal niet?!
Fijn, ook ik stel prijs op een goede sfeer hier, en zal zelf ook beter mijn best doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt![]()
[seriousmode] ja graag[/seriousmode]
Brotherquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wil je ook graag vriendjes? Zo ken ik je helemaal niet?!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als iedereen weer vriendjes met lobas wordt, moet ik zelf maar es ruzie met haar zoeken
Nieuw script, lees je inquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
Waar hebben jullie het over?![]()
Net alsof ik in een slecht drama terecht gekomen ben
we hebben jou allemaal in het ooitje genomenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
Waar hebben jullie het over?![]()
Net alsof ik in een slecht drama terecht gekomen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |