Goeie morgenquote:
Even voor de zekerheid, is dat 21:00 uur?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen dus, 9u, eurosport. Want zo kwamen we erop.
Nee 'smorgens, live vanuit Australie (daar is 't dan wel avond)quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
Even voor de zekerheid, is dat 21:00 uur?
omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cool, hopelijk kunnen jij en ik na mijn uitschieters ook weer 'normaal'met elkaar omgaan.
Als iedereen weer vriendjes met lobas wordt, moet ik zelf maar es ruzie met haar zoekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt![]()
[seriousmode] ja graag[/seriousmode]
mmm, weet niet of ik dat trekquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee 'smorgens, live vanuit Australie (daar is 't dan wel avond).
Wil je ook graag vriendjes? Zo ken ik je helemaal niet?!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als iedereen weer vriendjes met lobas wordt, moet ik zelf maar es ruzie met haar zoeken
Euh.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wil je ook graag vriendjes? Zo ken ik je helemaal niet?!
Fijn, ook ik stel prijs op een goede sfeer hier, en zal zelf ook beter mijn best doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt![]()
[seriousmode] ja graag[/seriousmode]
Brotherquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wil je ook graag vriendjes? Zo ken ik je helemaal niet?!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als iedereen weer vriendjes met lobas wordt, moet ik zelf maar es ruzie met haar zoeken
Nieuw script, lees je inquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
Waar hebben jullie het over?![]()
Net alsof ik in een slecht drama terecht gekomen ben
we hebben jou allemaal in het ooitje genomenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:08 schreef PC eend het volgende:
Waar hebben jullie het over?![]()
Net alsof ik in een slecht drama terecht gekomen ben
Dat ben ik gewendquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
we hebben jou allemaal in het ooitje genomensuck-eend!!
Kruip hem in zijn holquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik Gert roepen voor een ban?
I do everyday...binnenkort op youtubequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ben ik gewend
Suckduck yourself
Mm.. niet zo cryptisch.. spreek je uit..in duidelijke taalquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kruip hem in zijn hol![]()
Bruin past bij je![]()
Voor jezelf dan! En maar roepen dat je postbode bent.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik Gert roepen voor een ban?
Evaquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mm.. niet zo cryptisch.. spreek je uit..in duidelijke taal
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:15 schreef Lobasca het volgende:
Mm.. niet zo cryptisch.. spreek je uit..in duidelijke taal
Beloftes houden is niet echt je sterkste puntquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Dolf..ban me dan, als je vindt dat ik fout zat
Piet, doe stoer en zeg duidelijk wat je bedoelt..quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Beloftes houden is niet echt je sterkste punt.
Je zegt eerst dat je lief gaat doen, en binnen een half uur ga je weer niet lief doenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef Lobasca het volgende:
Piet, doe stoer en zeg duidelijk wat je bedoelt..
Eva, als in braun, als in brown, als in bruin, als in bruin past bij je....quote:
Uhh..ik probeer een opening te scheppen..als jij dat anders ziet..ik heb mijn fouten,,maar anderen ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat je lief gaat doen, en binnen een half uur ga je weer niet lief doen.
Jij bent jij..and that's what I like about youquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eva, als in braun, als in brown, als in bruin, als in bruin past bij je....
Snap je hem al?
Ben niet van plan alles uit te leggen hoor
Meer als met dit....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef Lobasca het volgende:
Want met + 1 schiet het ook niet op.
sjit! heb ik eend een keer met zijn snavel vol tanden mis ik het gewoon!quote:
Met je benen wijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhh..ik probeer een opening te scheppen..
Ik vind dat zo simpel.. +1..je lekkert verschuilen achter een ander.. geef je mening..dwing je meer respect mee af..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |