Kijk, dát is nog eens een goeie policyquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beiden![]()
Zonder foto's kijken we er niet eens naar
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laatste dan, omdat jullie zo aandringen![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Fw2edTndf7s
Hoi Lobasca, is je voet weer wat beter? Doe volgende keer die naaldhakken nou niet aanquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Lobasca, is je voet weer wat beter? Doe volgende keer die naaldhakken nou niet aanhoe sexy ze ook staan
Was die zanger nu door wurgsex om het leven gekomen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IlwcXCLIvDo
Jammer he, ach aan de andere kant ben ik al blij dat ze tot ongeveer 13u doorgaan. Zien we tenminste nog wat live.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:39 schreef Lobasca het volgende:
Piet!!! Laat je snuit hier eens zien!!Er wordt ielegaar niet tannist op dit moment!
..dat wordt beweerd Lobasca. Het was in ieder geval onder "aparte" omstandigheden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was die zanger nu door wurgsex om het leven gekomen?
Echt wel jammer..I'm hooked..en zag vannacht alleen maar damespartijenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jammer he, ach aan de andere kant ben ik al blij dat ze tot ongeveer 13u doorgaan. Zien we tenminste nog wat live.
In de douche toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..dat wordt beweerd Lobasca. Het was in ieder geval onder "aparte" omstandigheden.
En meeloperquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:47 schreef Lobasca het volgende:
Wat is Andy Roddick als 'ie geheel in zwar tenue de baan betreedt?
Fuck, waar kan ik het schema met de tijden vinden? Vanmorgen/ vanmiddag met Roddick was echt puur geluk voor mijquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen wakker worden met Ivanovic en door met Safin - Baghdatis.
Wat dacht je van de officiële site (wilde gok)?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:49 schreef Lobasca het volgende:
Fuck, waar kan ik het schema met de tijden vinden? Vanmorgen/ vanmiddag met Roddick was echt puur geluk voor mij
Dat zijn de avondpartijen daar, en dus ochtend bij onsquote:Rod Laver Arena
7:30 PM Start
Jij stelt het niet op prijs als ik een wedervraag stel...quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de officiële site (wilde gok)?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |