ja die heb ik wel, maar ik ken zegmaar de bewerkingen daar niet opslaann =/quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt misschien eens proberen om Picasa te gebruiken
daar zitten ook veel handigheidjes in
is gratis te downloaden via picasa.google.com
als je de bewerking gedaan hebt rechtermuisknop op de foto en opslaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef Kaboutertje. het volgende:
[..]
ja die heb ik wel, maar ik ken zegmaar de bewerkingen daar niet opslaann =/
oh okay! dankje ^^quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je de bewerking gedaan hebt rechtermuisknop op de foto en opslaan
Wauw! Thnx voor de reactie! Tis me nu ook duidelijk dat ik echt in t verkeerde topic zatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
MrSPLIFFY
*knip*
Succes!! Erg leuk om iemand te zien die zo enthousiast bezig is
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Erg mooi, vooral die "moeilijkere bewerking". Even onthoudenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef Marc H het volgende:
[..]
Die foto was niet helemaal gelijk aan het origineel, maar hier is mijn bewerking:
jouw zw bewerking:
[ afbeelding ]
De mijne (simpel)
[ afbeelding ]
Moeilijke conversie:
[ afbeelding ]
De makkelijke conversie was gedaan met een channel mixer in photoshop, met de volgende instellingen.
[ afbeelding ]
De moeilijke conversie was gedaan met twee verschillende bewerkingen, en die te combineren.
Bovenste laag is een gradient map conversie, met een transparantie van 50%
De onderste laag heeft eerst een posterize filterbewerking gekregen om meer textuur in de foto te krijgen, en daarna is deze met Black and White omgezet naar zwartwit.
Nog een keer deze quoten.. Ik zie nu pas dat ik de verkeerde foto had gepost voor je, om te bewerken. Had er twee gemaakt, en de verkeerde geupload. Toch erg bedankt nogmaalsquote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef Marc H het volgende:
[..]
Die foto was niet helemaal gelijk aan het origineel, maar hier is mijn bewerking:
jouw zw bewerking:
[ afbeelding ]
De mijne (simpel)
[ afbeelding ]
Moeilijke conversie:
[ afbeelding ]
De makkelijke conversie was gedaan met een channel mixer in photoshop, met de volgende instellingen.
[ afbeelding ]
De moeilijke conversie was gedaan met twee verschillende bewerkingen, en die te combineren.
Bovenste laag is een gradient map conversie, met een transparantie van 50%
De onderste laag heeft eerst een posterize filterbewerking gekregen om meer textuur in de foto te krijgen, en daarna is deze met Black and White omgezet naar zwartwit.
Goed, zie 14.gifquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eeeh is dat een goed of een slecht teken
Erg donker en teveel blauw gekleurd idd. Beetje spelen met curves, en kleuren zou je foto goed doen. En daarna contrast verhogen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:46 schreef jojomen4 het volgende:
Een foto van mij.
[ afbeelding ]
Graag wat kritiek zodat ik hem een volgende keer beter kan maken. Ik denk zelf dat die net 1 cm langer had gemoeten, zodat je iets meer van de onderkant ziet en wat minder lucht. De foto is met een simpele mju-mini gemaakt, dus ik denk niet dat ik daarmee de onderkant lichter had kunnen laten uitvallen. Het is nu wel erg donker, maar gelukkig wel nog te zien wat er gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |