Precies.. maar ja, voor een bankhang machientje mag hij niet te duur worden. Maar ik ben bang dat die prijs wel eens tegen zal vallen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, ik vind het zo een ideale bankhang-internet-mail machine. Als hij koeler blijft dan een MacBook that is. Data staat toch al op de iMac, dus 80GB is meer dan genoeg en veel meer dan Safari en Mail doe ik niet op de MB. Als main-werk machien is het niks idd.

Nee, 5quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:23 schreef tony_clifton- het volgende:
Meh, heb 't altijd al een non-product gevonden. Zeker omdat 't nog steeds 13,3" is nu blijkt.
Instant-on is tof, maar ook weer niks nieuws voor mensen met een mac.
En 2,5u batterij.

Dat is toch wel een groot gemis, je kunt er dus niet ff een dvd'tje op kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:24 schreef JoMo0 het volgende:
No optical drive, but a Superdrive accessory is available for $99. Also, software comes with the MacBook Air that allows you to "borrow" a Mac or PCs optical drive.

Dan lijkt 't beter dat je er een met een SSD neemt, die kan je al eens gewoon ergens neerzetten of verplaatsen ofzo. Als je een beetje veel beweegt denk ik dat je HD 't niet lang uithoudt anders?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, ik vind het zo een ideale bankhang-internet-mail machine. Als hij koeler blijft dan een MacBook that is. Data staat toch al op de iMac, dus 80GB is meer dan genoeg en veel meer dan Safari en Mail doe ik niet op de MB. Als main-werk machien is het niks idd.

.
.

.
 . 

Mwoch. Ik gebruik mijn MB nu een jaar en dat gaat toch ook? Daarnaast, omdat er geen data opstaat is het in geval van een crash hd vervangen en weer Leopard installeren en klaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:27 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Dan lijkt 't beter dat je er een met een SSD neemt, die kan je al eens gewoon ergens neerzetten of verplaatsen ofzo. Als je een beetje veel beweegt denk ik dat je HD 't niet lang uithoudt anders?

Moet je die layout-foto eens zien op de vorige pagina. Daar past echt geen optische drive inquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is toch wel een groot gemis, je kunt er dus niet ff een dvd'tje op kijken

Ach, de Macbook zou ook 6 uur moeten halenquote:
 .
. .
. 

ze gaan echt voor envelop verzendingquote:retail packaging are 56% less volume than MacBook

Idd.. het is echt een uniek product voor een hele specifieke (gadget?) markt. Het is een leuke show-off machine. Maar voor de rest, tja.. wat moet je ermee behalve de show stelen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:29 schreef Jarno het volgende:
$ 1800 is wel serieus geld zeg. Maar ik vraag me af of concurrenten goedkoper zijn. Dit is echt (nog) een niche markt met bijbehorende prijzen.

Aan de andere kant, ik had vanochtend een VMWare demo sessie (Lab Manager) en die gasten lopen allemaal met ultra kleine Dell's. De rest wordt allemaal gedemo'd via een VM over het web (RDP). Ideaal toch dan, dit soort dingen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Idd.. het is echt een uniek product voor een hele specifieke (gadget?) markt. Het is een leuke show-off machine. Maar voor de rest, tja.. wat moet je ermee behalve de show stelen?

Alleen al voor de mooi en de heb zou ik hem wel willenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Idd.. het is echt een uniek product voor een hele specifieke (gadget?) markt. Het is een leuke show-off machine. Maar voor de rest, tja.. wat moet je ermee behalve de show stelen?
 . Maar als ik dan naar de prijs kijk ga ik over een paar weken toch voor de gewone macbook
 . Maar als ik dan naar de prijs kijk ga ik over een paar weken toch voor de gewone macbook  .
 .

Ik heb mijn optical drive alleen gebruikt op vakantie om een Nijntje DVD te draaien voor de kleine. Nee, die zal ik niet missen idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan mijn Macbook superdrive missen als kiespijn. Iedere keer die oncharmantische KRUUUUURUUUUKRKKRKGKGKGKR als ik hem uit standby haal.

Of een heel mooi moment voor een OMT.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
In just the first 2 weeks of 2008, we have updated the Mac Pro, introduced Time Capsule, software updates for iPhone and iPod Touch, Movie Rentals for iTunes, Apple TV software updates, and MacBook Air.
Dat klinkt als een samenvatting, dus ik denk dat het voorbij is.

Een AirPort Extreme met ingebouwde HDD voor je MacBook'squote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Wat is Time Capsule eigenlijk, dat heb ik gemist.

Je bedoelt dat stukje grond kopen? Ik vond dat wel een erg leuk idee.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zullen we in Amerika wonen en er twee bestellen? Kan best in één envelope.

Klinkt wel een beetje als het zoeken van excuses, Steve.quote:10:22am - What do we normally do with these drives? Play movies, install software, burn CDs... guess what, we have a much better way. We can wirelessly rent movies, we have a much better way than burning CDs -- most of us have iPods in our car. For making backups we have Time Machine and Time Capsule to wirelessly back up our laptops. What about installing software?"

Ik rip er voornamelijk mijn eigen legale cd's meer. Maar dat kan niet. Dan maar via iTunes nog een keer kopen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als het zoeken van excuses, Steve.

Ik neem mijn woorden terug na het zien van de adquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen al voor de mooi en de heb zou ik hem wel willen. Maar als ik dan naar de prijs kijk ga ik over een paar weken toch voor de gewone macbook
.
 . Ook als ik naar de prijskijk ga ik voor de air
 . Ook als ik naar de prijskijk ga ik voor de air  .Wat issie cool. Dan spaar ik maar 1 of 2 maanden langer
 .Wat issie cool. Dan spaar ik maar 1 of 2 maanden langer  
  .
 .

en:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:36 schreef Jarno het volgende:
http://www.apple.com/macbookair/#ad
en
http://www.apple.com/macbookair

Ooh, is dat de nieuwe Extreme. Klinkt goed!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:36 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een AirPort Extreme met ingebouwde HDD voor je MacBook's

Wat een onzin. Als een optical ZO belangrijk voor je is ben je dus niet op zoek naar de MBA maar een MB of MBP. Daarnaast, Apple biedt iig nog mogelijkheden. Als je een Sony zonder optical koopt zoek je maar uit hoe je je films speelt of backups moet maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als het zoeken van excuses, Steve.

Zelfs de pulserende LED is verbeterd! Dit is veel beter te zien dan verlichting de Macbook, waar je bij normale verlichting toch even twee keer moet kijken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:36 schreef Jarno het volgende:
http://www.apple.com/macbookair/#ad
en
http://www.apple.com/macbookair

Dat zeg ik niet. Ik vind het alleen jammer dat hij zo op zoek is naar een excuus. Dat hoeft nameljik helemaal niet, we weten het wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als een optical ZO belangrijk voor je is ben je dus niet op zoek naar de MBA maar een MB of MBP. Daarnaast, Apple biedt iig nog mogelijkheden. Als je een Sony zonder optical koopt zoek je maar uit hoe je je films speelt of backups moet maken.

Oh sorry, ik vergat even dat in de Apple SC het glas altijd per definitie half leeg is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vind het alleen jammer dat hij zo op zoek is naar een excuus. Dat hoeft nameljik helemaal niet, we weten het wel.

Wow, met zo'n ontwerp is er 0% tolerantie tegen het buigen van de notebook. Daringquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben echt overal moeite in moeten stoppen om het ding kleiner te maken zeg..

Die extreme zou ik ook wel willen... Wat doet ie in euro`s?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, precies: die nieuwe Extreme vind ik eigenlijk interessanter dan de MacBook Air. Die laatste zou ik alleen willen hebben vanwege 'het willen hebben', maar niet vanwege de specs.
Die Extreme daarentegen...
Misschien toch maar mijn twee maanden oude Extreme sobchakken voor de nieuwe.

dit vind ik eigenlijk wel een goede vraag!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:40 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom zit er nog een Eject knop op?

Voor als je externe drive er aan hangt? Of misschien wel om de via-netwerk-gemounte-drive te ejecten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
dit vind ik eigenlijk wel een goede vraag!

Waarschijnlijk omdat die $99 externe drive geen eigen eject knop heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:40 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom zit er nog een Eject knop op?

Ik hoopte stiekem wel op een noodknop...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die $99 externe drive geen eigen eject knop heeft.

Dat laatste zou wel raar zijn. Dat moet je met andere drives gewoon in Finder doenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor als je externe drive er aan hangt? Of misschien wel om de via-netwerk-gemounte-drive te ejecten?
 .
.

Dat zal het zijn. Maar ik had de eject knop dan op de externe drive gemaakt. Eigenlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die $99 externe drive geen eigen eject knop heeft.
 .
.

. Multitouch-touchpad.
. Multitouch-touchpad.  .
.

Nou dan mag je niet mopperen hoor..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:48 schreef De_Hertog het volgende:
Trouwens, als je die 3000 dollar uitgeeft voor de SSD drive krijg je er wel gratis die processor upgrade bij.

http://www.apple.com/itunes/download/quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand btw de Software-update al gezien?
 .
.

.
.

iTunes en Quicktime. Nou, daar doen we het maar voorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand btw de Software-update al gezien?
 .
.

.
 .

. Walter, zat jij nou ook al op 1.1.2?
. Walter, zat jij nou ook al op 1.1.2?

Yup, nog steeds.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:52 schreef Jarno het volgende:
Nou, is er al een iPhone 1.1.3 unlock?. Walter, zat jij nou ook al op 1.1.2?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |