Naah, software-update. Niemand gaat geld geven om nog meer geld te kunnen uitgeven aan Apple hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan komt er misschien wel de mogelijkheid om een Apple Bluetooth Keyboard aan de Apple TV te koppelen!
quote:802.11n* is built in to Apple's iMac(R) desktop and the entire Mac notebook line up, including MacBook(R), MacBook Pro and the new MacBook Air.
Twylight, had er volgens mij eentje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:57 schreef Geqxon het volgende:
Heeft hier iemand trouwens een Apple TV? Hoe gaat het typen van tekst op de Apple TV? Gaat dat een beetje?
http://flickr.com/photos/22053007@N04/quote:
En uitgerekend nu slaapt ie.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:10 schreef Jarno het volgende:
Nou Swets, daar is je ultra portable!
Sorry, te dun.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:11 schreef Kadiladio het volgende:
Pics or it didn't happen.
worden de verzendkosten ook goedkoperquote:It fits inside a envelope
Ja, beoordeel dat anders even vanaf een wazig fotootje. Weet je nog hoe iedereen de nieuwe iMac's zo lelijk vond? Of de nieuwe iPod nano's? Dit soort producten MOET je altijd even in het echt zien, beethouden, etc.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:16 schreef De_Hertog het volgende:
Horen jullie dat? Dat is de waarde van m'n Powerbook 12" die aan het kelderen is.
Wow, zowaar een niet-zeik opmerking. Pilletjes met de lachebekjes ontdekt ofzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:16 schreef DutchErrorist het volgende:
das wel dun trouwens
oh thank god! weet ik veel hoe zo'n sony eruit zietquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:16 schreef De_Hertog het volgende:
Horen jullie dat? Dat is de waarde van m'n Powerbook 12" die aan het kelderen is.
Apple heeft echt een we-reld deal met Intel. Intel doet gewoon alles wat Apple zegt of vraagt lijkt het wel.quote:Apple asked Intel to shrink the Core 2 Duo. Intel shrunk the processor by 60%. Paul Otellini, CEO of Intel is taking the stage
Ik schrok ook wel hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
oh thank god! weet ik veel hoe zo'n sony eruit ziet
Ik zou er niet al te hard op rekenen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:19 schreef Remzz het volgende:
Hopen dat hij rond de prijs van de MacBook zit
Apple had een offer they couldnt refuse ofzo? Ff vragen en klaar?quote:Apple asked Intel to shrink the Core 2 Duo. Intel shrunk the processor by 60%.
Nou, die heeft veel verteld zo te zienquote:10:19 am Steve retaking stage
10:19 am Otellini: The processor is as thick as a nickle and as wide as a dime.
10:18 am Apple asked Intel to shrink the Core 2 Duo. Intel shrunk the processor by 60%. Paul Otellini, CEO of Intel is taking the stage
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:19 schreef Remzz het volgende:
Hopen dat hij rond de prijs van de MacBook zit
Als zelfs Apple zegt dat ze pricy zijn zou ik er maar niet op rekenen.quote:80 GB hard disk standard, 64 GB SSD as an option. "they're pricy, but they're fast"
Zullen we in Amerika wonen en er twee bestellen? Kan best in één envelope.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou hem niet in mijn tas durven steken in de angst dat hij in tweeën breekt.
Ach, ik vind het zo een ideale bankhang-internet-mail machine. Als hij koeler blijft dan een MacBook that is. Data staat toch al op de iMac, dus 80GB is meer dan genoeg en veel meer dan Safari en Mail doe ik niet op de MB. Als main-werk machien is het niks idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:22 schreef DaFrenk het volgende:
1 USB 2.0 poort, micro-DVI..
Is echt voor een hele specifieke doelgroep. Ik hoef hem niet dus. Al ga ik er wel over kwijlen als hij in de winkel ligt
TiBook.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:23 schreef DaFrenk het volgende:
Is dat nu een zwart toetsenbord op een witte MacBook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |