EngCakutjequote:
Op de meet had je een harde punt kunnen maken, maar nee...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[HOOLS] De VBL-Kroeg #1713: Tijd voor vernieuwing en verjonging
Das toch voor mensen die eigenlijk helemaal geen pak nodig hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:47 schreef golfer het volgende:
Krijgen we dat stomme carnavals-gedoe weer.
EnGKutje? Daar ga ik mee jaquote:
niks ergs aanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:49 schreef tha_dark het volgende:
Dit jaar helaas geen carnaval voor mij....
Mocht niet... Sommige mensen willen geen ruzie met M-M, die willen hun valse hoop behouden...quote:
quote:
Zag je vriendinnetje er zo mannelijk uit?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
'Je bent een homo' Zei ik ooit met carnaval tegen een marinier uit Groningen die mijn vriendinnetje lastig viel. Hij brak mijn neus. Toen ie op de kruk zat leek ie echt geen twee meter.
niet zeiken danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef Ole het volgende:
Ik kom van boven de rivieren
Ik niet, teminste niet boven de maas en de waal. Wel boven de Seine enzoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef Ole het volgende:
hier een nieuwe:quote:
hij is gisteren even naar de sportschool geweestquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:42 schreef pascalheister het volgende:
ik wist niet dat sien al zo gespierd was
ik ook netaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef Ole het volgende:
Jullie kunnen John Schot wel naar GPC 2 halen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, even de bikkel uithangen en ondanks de hoosbuien trainen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Of heb je liever deze?![]()
[ afbeelding ]
Raap me op, hahahaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij laat me toch altijd links liggen.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij laat me toch altijd links liggen.
[..]
[ afbeelding ]
Bijna vergeten, bedankt voor de tipquote:
No problems,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bijna vergeten, bedankt voor de tip.
beSCHouwtje, uitgepiest?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:53 schreef Beschouw het volgende:
Goedenavond allemaal
Zegt mister-Brabantse-tongval himselfquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
No problems,
Maar die Brabanders weer, altijd plat praten als er er mensen van boven de rivieren bij zijn, dat verstaan ze toch niet
kopje koffie dan maar?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:06 schreef Beschouw het volgende:
't is maar slap de laatste dagen bij VBL. Is er in het HOOLs-café wel iets te beleven?
Vast winterdepressies Beschouw, of nasleep van de meet?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:06 schreef Beschouw het volgende:
't is maar slap de laatste dagen bij VBL. Is er in het HOOLs-café wel iets te beleven?
Nee, ook een redelijk dooie boel hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:06 schreef Beschouw het volgende:
quote:
Zeker doenquote:Ik check morgen uitzendinggemist wel.
Al lang beantwoord.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:11 schreef RayMania het volgende:
Heb er maar een vraag voor je ingegooid Beschouw, in het kwistopic.
Niet te snel raden.
ik kijk eigenlijk nog weinig opgenomen' programma's direct op tv. Meestal kijk ik eigenlijk alleen 'live' dingen zoals boulevard, journaal, P&W ed. live. De rest via de harddiskrecorder en uitzendinggemist.quote:
Okee.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk nog weinig opgenomen' programma's direct op tv. Meestal kijk ik eigenlijk alleen 'live' dingen zoals boulevard, journaal, P&W ed. live. De rest via de harddiskrecorder en uitzendinggemist.
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zeiden ze dat er op de meet geen foto's genomen waren. En dit dan?![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig maakt onze schattige roze mementolifant het gauw schoonquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:10 schreef Beschouw het volgende:
Zeiden ze dat er op de meet geen foto's genomen waren. En dit dan?![]()
[ afbeelding ]
Nee alles gaat nog goed!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je het nog niet zat daar t_d?
Doe die deur dan ook dicht als je een liga gepakt hebtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:31 schreef RayMania het volgende:
Stoot m'n vader zijn hoofd vol op punt van een kastje. Bloedt behoorlijk.
Inderdaad, hoort er geen koppelteken tussen VBL en Kroegquote:
Kijk, dat mist dus in de TTquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig maakt onze schattige roze mementolifant het gauw schoon
[ afbeelding ]
Ookquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoort er geen koppelteken tussen VBL en Kroeg:?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig maakt onze schattige roze mementolifant het gauw schoon
[ afbeelding ]
hee ouwe wildplasserquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:44 schreef Beschouw het volgende:
Hoi Bjoor, hoi Mart
Eindelijk weer eens een ONZ-topic die een glimlach op m'n gezicht toverde.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:04 schreef Bjoro het volgende:
over topics gesproken, waarbij slappe humor de boventoon voert, gesproken.....
Post *hier* plaatjes van wasmachines en vertel er wat over.
ben blij dat ik je er aan heb geholpenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:09 schreef golfer het volgende:
Eindelijk weer eens een ONZ-topic die een glimlach op m'n gezicht toverde.
tja...alleen jammer dat het meer slowchat is dan plaatjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:16 schreef golfer het volgende:
Ja, erg leuk verzonnen.![]()
Doet mij erg denken aan een ander klassieker:
meiden met een karper
eerst Willem II en nu RKC met strafschoppen.....laat Feyenoord maar komenquote:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg hoi tegen DAM voor mequote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee alles gaat nog goed!
Heb nog zomervakantie tot eind Februari en ga in Februari nog op vakantie. Lekker twee weken Buenos Aires en het noorden van Argentinië verkennen. En waarschijnlijk ga ik in maart verhuizen naar het zuiden.
VELSENquote:
HEEMSTEDEquote:
Marteke, ik lag vandaag bij je buuv op tafel, en die hoorde het circuit niet eens, wanneer wij het geraas wel horenquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef borisz het volgende:
TOn Ojers weg bij tvnh sport ?
ik moet het vernemen volgens dat topic. Heb maar een mailtje gestuurd naar tvnhquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
![]()
![]()
NNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ........
![]()
![]()
Ik woon er ook vlak achter (slechts gescheiden door een bescheiden naaldbosje en een golfbaan), maar de herrie valt reuze mee inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Marteke, ik lag vandaag bij je buuv op tafel, en die hoorde het circuit niet eens, wanneer wij het geraas wel horen
Therapeut, woont ernaast aan de boulevard, zegt ie.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:34 schreef DaMart het volgende:
Ik woon er ook vlak achter (slechts gescheiden door een bescheiden naaldbosje en een golfbaan), maar de herrie valt reuze mee inderdaad. Is denk ik ook een kwestie van gewenning. Mijn ouders wonen langs het spoor en het valt hun juist op als er geen treinen rijden, terwijl visite het vaak opmerkt als er een trein voorbij rijdt.
Maar bij welke buuv was je dan?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:50 schreef tong80 het volgende:
We hebben het wel eens over de leeftijd van Golfer beschouw of zelf mij. Maar deze user, Horstjan, is 67. Plaatst hier een foto van zichzelf. Het mooie is dat ie de Tour heeft gereden samen met Jan Jansen. Een echte Fokheld.
Raad je Sportplaatje # 97
Het grote rode kruiwagens met gele staven topic.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een ONZ-topic die een glimlach op m'n gezicht toverde.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
![]()
da's echt toevallig zeg....ik zat net in dat topic te kijken !
Wauwquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:50 schreef tong80 het volgende:
We hebben het wel eens over de leeftijd van Golfer beschouw of zelf mij. Maar deze user, Horstjan, is 67. Plaatst hier een foto van zichzelf. Het mooie is dat ie de Tour heeft gereden samen met Jan Jansen. Een echte Fokheld.
kijkkijkkijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:50 schreef tong80 het volgende:
Toch blijf ik die van kikkerlikker meiden met een karper de leukste vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:54 schreef tong80 het volgende:
Het grote rode kruiwagens met gele staven topic.
Tuurlijk die van mij is leuk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch blijf ik die van kikkerlikker meiden met een karper de leukste vinden.
Daar zijn de meningen nog over verdeeld of kikkerlikker inderdaad een kloon van GHaven was, maar GHaven was ook een briljante user.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef tong80 het volgende:
Kikkerlikker is trouwens een kloon van GHaven. Die ook al geweldig was.
Ik dacht dat het zeker GHaven wasquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld of kikkerlikker inderdaad een kloon van GHaven was, maar GHaven was ook een briljante user.
Ja, dat had ik nou ook altijd met Saddam Hoessein.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:33 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Golfert. Jammer dat Zalm van de verkeerde partij is. Leuke man.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik nou ook altijd met Saddam Hoessein.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik nou ook altijd met Saddam Hoessein.
[..]
[ afbeelding ]
briljant hequote:
Bij elkaar zijn ze dus brilliantquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:00 schreef tong80 het volgende:
Ze scoorden beiden 77 op de nationale IQ kwis
boeiend, in het veldquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:00 schreef tong80 het volgende:
Ze scoorden beiden 77 op de nationale IQ kwis
dat is echt een hele slecht voetballerquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:04 schreef tong80 het volgende:
Ja maar net nog minder dan Rob Oudkerk
Ja was altijd genieten. Als de één een trap kreeg rende de ander van 40 meter boos naar de daderquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja was altijd genieten. Als de één een trap kreeg rende de ander van 40 meter boos naar de dader
Alles is daar ge-edit, in de tussentijd was ik andere dingen aan het doen op internet, dus ga er verder niet op in.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
Bluezz. ER had eerst een jankverhaal over een oude vriendin die overleden is aan kanker. Toen ioemand een topic eerder opende dan zij, poste ze : 'Krijg kanker'
Zo iemand is voor mij persona non grata.
Dinand verloor zijn Guusje aan kanker. Had binnen no time een sponsor contract met Rizla...quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
Bluezz. ER had eerst een jankverhaal over een oude vriendin die overleden is aan kanker. Toen ioemand een topic eerder opende dan zij, poste ze : 'Krijg kanker'
Zo iemand is voor mij persona non grata.
Niet oordelen voor je het hele verhaal uit de bron hebt vernomen....quote:Op woensdag 16 januari 2008 03:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Dinand verloor zijn Guusje aan kanker. Had binnen no time een sponsor contract met Rizla....
wat is er met Fred aan de hand?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat Fred er per direct mee wilde stoppen, viel er een flink gat op V&A. Gelukkig bleek Nanking interesse te hebben in het terugkrijgen van haar blauwe jasje, en bleek V&A ook nog 's haar ding. Fantastisch dus, want Nannie is leuk.
Welkom terug en veel plezier op V&A, babe!
Had zin in een relquote:Op woensdag 16 januari 2008 03:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is er met Fred aan de hand?
detailsquote:
Ja maar niet dit jaar... anders komt mijn huisje nooit afquote:Op woensdag 16 januari 2008 07:41 schreef DIGGER het volgende:
Winter is best, maar laat het dan ook echt winter zijn.
Jij barbaar... hebben we nog geen partij voor de planten?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Straks even wat plantjes flink laten bloeden.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:24 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Appelsientje zorgt voor de koffie zie ik
Nee hoor, ik was zelfs nog te vroeg wakkerquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]je zat er gewoon op te wachten
Half 10 en te vroeg wakker....quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was zelfs nog te vroeg wakker
Half 10 ging de wekker
Ik heb tot half 4 tennis gekeken en om half tien wilde ik weer verder kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Half 10 en te vroeg wakker....
Luxe leven
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb tot half 4 tennis gekeken en om half tien wilde ik weer verder kijken
al lig je wel uit de tennisgamequote:Op woensdag 16 januari 2008 10:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb tot half 4 tennis gekeken en om half tien wilde ik weer verder kijken
Kwam net uit de kroegquote:Op woensdag 16 januari 2008 03:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet oordelen voor je het hele verhaal uit de bron hebt vernomen....
Heb trouwens het 24 uurs interview met Wilfried de Jong gezien met hem... komt geen zinnig echt boeiend woord uit helaas
Zeg wat doe jij nog op?
Precies. Al die vegetariërs en andere planteneters... Moordenaars zijn het! Weet je hoe die lieve organismes geslacht worden? Én onverdoofd gecastreerd!quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij barbaar... hebben we nog geen partij voor de planten?
Als je gaat zingen dat je uit Noordwijk komt en Katwijk kut is wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Vanavond naar Katwijk, of misschien straks al - ben vrij en ga denk ik even naar het strand om me op de wedstrijd voor te bereiden
Is het daar leuk eigenlijk?
Dat hoor je wel vaker.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:15 schreef sjimz het volgende:
Ben ik een dagje vrij lig ik met koorts in bed
Ahhhh, je lichaam staakt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:15 schreef sjimz het volgende:
Ben ik een dagje vrij lig ik met koorts in bed
Katwijk is wel leuk, heb daar familie wonen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Vanavond naar Katwijk, of misschien straks al - ben vrij en ga denk ik even naar het strand om me op de wedstrijd voor te bereiden
Is het daar leuk eigenlijk?
Lees: "Katwijk is vooral leuk omdat die familie daar woont en niet bij mij om de hoek"quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Katwijk is wel leuk, heb daar familie wonen.
Hio?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
En maar zeiken op de Islam, want moslims zijn barbaars en lopen 500 jaar achterquote:Bijna 20 procent van de Nederlanders is voor herinvoering van lijfstraffen en ruim 80 procent vindt dat de straffen te licht zijn. Dat blijkt uit een onderzoek onder duizend Nederlanders in opdracht van het maandblad Quest.
Zweepslagen, amputaties en andere lijfstraffen werden anderhalve eeuw geleden afgeschaft. In bijvoorbeeld Pakistan, Singapore en Iran is die vorm van straffen nog steeds gebruikelijk.
Uit de enquête blijkt verder dat driekwart van de ondervraagden voor een openbare database voor veroordeelde pedofielen is. Ook is driekwart van mening dat tbs-patiënten niet op proefverlof mogen. 28 Procent ziet de doodstraf graag terug. Uit het onderzoek kwam verder naar voren dat Nederlanders redelijk weten wat strafbaar is en niet. Zo weet 77 procent dat wildplassen verboden is. Maar ruim de helft van de bevolking denkt dat je een bloem mag plukken uit het gemeenteplantsoen. Terwijl ook dat strafbaar is.
20%.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
En maar zeiken op de Islam, want moslims zijn barbaars en lopen 500 jaar achter......
Dat is altijd de vraagquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:31 schreef Bluezz het volgende:
Voreg welke nl-ers hebben ze geinterviewd?
Ik wacht wel op een YouTube filmpje. Maar het is iig spectaculair genoeg voor de FP.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef RayMania het volgende:
Whehe, dat fragment van Jan de Hoop met die bloopers.
Ik denk allemaal mensen die ook een Nederlandse Guantanamo Bay willen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is altijd de vraag.
Ik denk dat die 20% toevallig allemaal Moslims zijn! Waar zijn de kamervragen?!
Soep en een broodje wil meestal ook nog wel eens helpenquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:42 schreef RayMania het volgende:
Whehe, dat fragment van Jan de Hoop met die bloopers.
hup aan de slag jijquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik... moet... mezelf... dwingen... genetica... te... lezen....
eitje: Dunequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:03 schreef borisz het volgende:
[..]
hup aan de slag jij![]()
Eend kiest u maar![]()
Woensdag.... HAKKUH! Maar met welke plaat?
Dune - Hand in hand
Mark Oh - Love song
Hakkuhbar - Supergabber
Alledrie niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:03 schreef borisz het volgende:
[..]
hup aan de slag jij![]()
Eend kiest u maar![]()
Woensdag.... HAKKUH! Maar met welke plaat?
Dune - Hand in hand
Mark Oh - Love song
Hakkuhbar - Supergabber
Doe nou, anders wens ik je een chromosoom erbijquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik... moet... mezelf... dwingen... genetica... te... lezen....
Moet je hard wensen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe nou, anders wens ik je een chromosoom erbij.
Hup.
quote:
Nee, zometeen beeldscherm ff op zwart en wat vragen maken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef RayMania het volgende:
[..]. Computer uit, boek erbij en blokken.
Is het moeilijk? Of veel?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, zometeen beeldscherm ff op zwart en wat vragen maken.
Blokken
Muwahah succesquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, zometeen beeldscherm ff op zwart en wat vragen maken.
Blokken
Ik moest toen ook wennen aan Engels, op middelbare is alles natuurlijk gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach, vragen zijn alweer klaar.
Is wel interessant, maar veel. En Engels, maakt het er ook niet leuker op.
Romano Sion wat een held. Ik sta nog ergens met em op de fotoquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de ex-profs.
[Special] Profs in de hoofdklasse
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de ex-profs.
[Special] Profs in de hoofdklasse
Ook 3FM aan gedaanquote:
Dunequote:
Allemaal reageren onder die special he...quote:
quote:
Geen risico nemenquote:
C&S nu, 3FM uitquote:
Op de radio meer praten dan muziek draaien. Ik haat de C&S-showquote:
Veel plezier. Toch geen oranje kleding aan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:12 schreef SCH het volgende:
* SCH is dol op Coen(en neemt Sander op de koop toe)
Leikker luisteren nu onderweg naar katwijk, dag lieve mensen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Veel plezier. Toch geen oranje kleding aan?
Niks mis met C&S, is best hilarisch.quote:
Nee, da's de vijand van Quick Boys, de vv Katwijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb serieus een oranje shirt aan. Nie goe nie?
Smaken verschillen (gelukkig), ik vind er echt geen ruk aan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niks mis met C&S, is best hilarisch.
Muzikaal gezien niet goed natuurlijk, maar ik vind het wel leuke radio.
nog 10 min. inderdaadquote:
Geen idee. De prijzenkast zal wel ergens in het kantoorgedeelte staan. Daar kom ik nooit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:17 schreef rubbereend het volgende:
en heeft de loden leeuw een mooi plekje gekregen Bos?
Doe gekquote:
tegen bluezz natuurlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of had je het niet tegen mij eend?
Is dat porno ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar even naar Piper Perabo kijken is natuurlijk nooit vervelend.
Wie nou weerquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar even naar Piper Perabo kijken is natuurlijk nooit vervelend.
Nét niet...quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:48 schreef methodmich het volgende:
Sandman, heb je John Schot al gebeld of ie in jullie team wil spelen? Als jullie zijn bier betalen heeft ie er vast geen problemen mee.
nog geen promotie gemaakt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee. De prijzenkast zal wel ergens in het kantoorgedeelte staan. Daar kom ik nooit.
Ik heb maar 1 pagina altijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:, jij kent ook niemand he
.
Da's de mooie vrouw op de vorige pagina...
Mond spoelenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 pagina altijd
Ik ken al die soopies niet nee
Proost.quote:
Is het erg als ik niet weet wie Piper Perabo is?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mond spoelen.
Piper Perabo een soopie noemen.
om makkelijk werk te vindenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Wijntje neemt.
Wie noemt zijn dochter nou pijpert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |