mja 't geld heb ik wel dat is het punt niet...quote:Op maandag 14 januari 2008 12:37 schreef admiraal_anaal het volgende:![]()
ben benieuwd
Gemeente is erg snel met deurwaarder en inbeslagname loon, Den Haag althans wel
ja 42 losse enveloppen, ik ben 30 minuten beziggeweest met uitpakken...quote:Op maandag 14 januari 2008 12:38 schreef Fastmatti het volgende:
Zijn het allemaal verschillende?
ik heb inmiddels een vergunning, daarvoor kostte het me 18 euro per dag om te parkeren.... moralistisch geleuter hoeft niet hoor... ik rekende op zo'n 25 boetes per jaar ongeveer dus da's een stukkie voordeligerquote:Op maandag 14 januari 2008 12:41 schreef uncle_sjohie het volgende:
Maak het jezelf dan gemakkelijk en betaal die dingen gewoon, want dat zal je uiteindelijk toch moeten lijkt me. En misschien zou je je parkeergedrag wat aan kunnen passen naar een voordeliger variant?
Je moet die bonnetjes laten zitten of weer terug onder de ruitenwisser doenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:43 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb inmiddels een vergunning, daarvoor kostte het me 18 euro per dag om te parkeren.... moralistisch geleuter hoeft niet hoor... ik rekende op zo'n 25 boetes per jaar ongeveer dus da's een stukkie voordeliger
Vijf jaar dus. Valt onder belastingwetgeving.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou eerst maar eens uitzoeken of er een verjaringstermijn aan die dingen zit
Okee, dat hoeft Re dus niet meer uit te zoekenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:47 schreef Fastmatti het volgende:
Vijf jaar dus. Valt onder belastingwetgeving.
Ja, want met 41 boetes is het echt niet overduidelijk dat je het met opzet doet.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
TVP
Neem de stapel mee naar het gemeentehuis (of where ever) en laat ze daar eventjes lachen, misschien dat er een paar kwijt gescholden worden..
veel spelende kinderen in de straatquote:Op maandag 14 januari 2008 12:46 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je moet die bonnetjes laten zitten of weer terug onder de ruitenwisser doen
Je hebt toch 20 van die bonnen liggen. De truc is om de parkeerwacht te misleiden en te laten denken dat er al een boete op zit.quote:
Mja, het gaat me dus om dat zooitje aldaar en de termijn van 7 dagen leek me wat kort dag...quote:Op maandag 14 januari 2008 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou eerst maar eens uitzoeken of er een verjaringstermijn aan die dingen zit![]()
't Is trouwens wel een zooitje bij hun administratie als ze nu pas met al die bekeuringen aankomen. Hoewel ze je overtredingen kennelijk wel netjes bijgehouden hebben![]()
Is alleen na zoveel tijd wel lastig om te kijken of ze allemaal juist zijn.
nee die parkeer nazi's prikken er gewoon een papiertje bij onder je ruitenwisser, foutparkeren gaat hier moeilijk trouwens en dan bellen ze dus gewoon de politiequote:Op maandag 14 januari 2008 12:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je hebt toch 20 van die bonnen liggen. De truc is om de parkeerwacht te misleiden en te laten denken dat er al een boete op zit.
Of fout parkeren, daar mogen veel parkeerwachters niet voor schrijven terwijl agenten denken dat de parkeerwacht daar wel voor schrijft.
ja datum en tijd.... zitten boetes in van 09:05, 5 minuten na verstrijken vrij parkerenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:56 schreef DaMart het volgende:
Als ze een naheffing sturen, moet er dus voor al die keren geconstateerd zijn dat je 'illegaal' geparkeerd stond. Als jij minder bonnetjes onder je ruitenwissers vandaan hebt gehaald, dan zou ik de gemeente eerst eens vragen of ze een kopie van de andere bonnen kunnen opsturen, omdat jij het origineel nooit hebt ontvangen.
Staat op de brieven die je nu hebt gekregen trouwens ook de datum waarop de overtreding is geconstateerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |