Nieuwe serie van de VARA over een anti terreur team. Ik krijg er een Unit 13 gevoel bij.quote:Deadline draait om een geheim team - een team met geheimen. Dit team onder leiding van Matthias Maat, voert een voortdurende strijd tegen terreur. De dreiging komt uit verschillende hoeken, en neemt veel vormen aan, maar één ding is altijd hetzelfde: de strijd tegen de deadline.
Zaterdag 19 januari 21:15, Nederland 1
Is dat slecht of goed?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik krijg er een Unit 13 gevoel bij.
Unit 13 was geniaalquote:
ja, de aflevering heet precies zelfde als bij 24quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Ze vergeleken het met 24 bij DWDD.
Derek de Lint heeft in de serie een oog wat eigenlijk een cameraatje is, hij had het inmet zo'n zuignapje haalde hij het er weer uit.. gek gezicht hoor.
In de serie zie je ineens een oog eruit rollen op de grond, maar het is dus een soort grote lens/kap over zijn eigen oog heen...
Wil het graag zien morgen!! (ben er niet, dus neem het op)
eeyquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga ook kijken. Lijkt mij een goede drama serie
Heej, nee dat weet ik ook niet. Maar Deadline lijkt mij ook leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eey
kwamen elkaar vaak tegen in spoorloos verdwenen topic,
weet jij wanneer ze weer beginnen ?
Het zijn losse verhalen met een doorlopende rode draad. Daar krijg ik eerder een "Ernsitge Delicten"-gevoel bij. Ga zeker wel kijken want als Deadline ergens in het midden zit is het nog steeds tof....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nieuwe serie van de VARA over een anti terreur team. Ik krijg er een Unit 13 gevoel bij.
Nou, ik hoop anders niet dat het van het niveau Ernstige Delicten wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:29 schreef Mr.Johnson het volgende:
Ik ben benieuwd. Alle voorgaande series zoals Unit 13 en Ernstige Delicten van de VARA waren ook zeker de moeite waard.
Bureau Kruislaan & Unit 13 staan bij mij ook nog steeds op #1. Geen andere (NL) serie die daar ooit bij in de buurt is gekomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:52 schreef vw_caddy het volgende:
Eens kijken of dit een waardige opvolger kan gaan worden voor Unit 13 (en Bureau Kruislaan)De geheime dienst, Ernstige delicten en Vuurzee heb ik imo nog nooit even goed of beter gevonden als Unit 13.
http://nl.youtube.com/watch?v=DyhNOU8y89A
Dat waren idd best geweldige serie'squote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Bureau Kruislaan & Unit 13 staan bij mij ook nog steeds op #1. Geen andere (NL) serie die daar ooit bij in de buurt is gekomen.
ik vind dat Leon Voorberg [Matthias Maat] het geweldig doetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:48 schreef golfer het volgende:
Jammer dat er zo slecht geacteerd wordt.
Helemaal eens met jou.. Volgende week ga ik weer kijken en dan wacht ik af hoe het dan is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:55 schreef Toad het volgende:
Ik vind het tot nu toe behoorlijk tegenvallen, maar misschien moet ik het gewoon even afkijken.
Leon Voorberg had het ook over een combinatie van Spooks en La Femme Nikita.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef Kjew het volgende:
Soort van 24-achtige unit in een soort van Spooks-achtig jasje.
Wel geinig, maar opzet, invulling en acteren...
Nee dat is zeker geen goedkoop serie ...Dat zag ik ook !!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik wil wel even aankijken hoe het verder gaat, qua acteren mag er wel een tandje bij.
Het ziet er iig niet goedkoop gemaakt uit.
Had zelf wel wat meer informatie over de personages willen horen, dan begrijp je beslissingen misschien beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Mij hoor je niet zeiken dat ze slecht of goed acteerde... Alleen vond het moeilijk te volgen de aflevering, kan toch?
Ze hadden het over een combinatie, wellicht is de verhaallijn van vanavond (met die gozer van dat steegje) de doorlopende lijn door heel de serie, en zijn het verder afzonderlijke afleveringen, a la Ernstige Delicten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helemaal eens met jou.. Volgende week ga ik weer kijken en dan wacht ik af hoe het dan is.
Overigens zijn dat afleveringen, of een vervolg van vanavond die je volgende week te zien krijgt ?
Ja nogal. Waarom mocht niet openbaar worden dat die kale een affaire had? Dat zou het eind van het team betekenen, hoezo, hij is toch gewoon een undercover?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Mij hoor je niet zeiken dat ze slecht of goed acteerde... Alleen vond het moeilijk te volgen de aflevering, kan toch?
Dat die kale een affaire was, was volgens mij niet zo'n probleem. Het probleem was dat die terrorist die bom nota bene onder de neus van het hoofd (?) van die unit liet ontploffen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nogal. Waarom mocht niet openbaar worden dat die kale een affaire had? Dat zou het eind van het team betekenen, hoezo, hij is toch gewoon een undercover?
Als je daar je hoofd over breekt snap je dit soort series niet. Daar wordt juist bewust verwarring gezaaid om de kijker scherp te houden en te verrassen. 24 drijft daar ook op; dat is nog overrompelender en zit ingenieus in elkaar, maar als je dat achteraf gaat analyseren zitten er veel onlogische dingen in, die alleen maar zo gedaan worden om de personages in extra moeilijke situaties te manoeuvreren en dat levert weer de mooiste tv op.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nogal. Waarom mocht niet openbaar worden dat die kale een affaire had? Dat zou het eind van het team betekenen, hoezo, hij is toch gewoon een undercover?
Ja ik ook.. Deadline begon meteen naar MWDL zonder reclame ertussen. Slim van de VARA.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Had zelf wel wat meer informatie over de personages willen horen, dan begrijp je beslissingen misschien beter.
Het klinkt misschien wat lullig, maar als je die dingen al niet begreep, dan snap ik wel dat je het moeilijk te volgen vondquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
@ Remlof, dat vermoedde ik ook al dat die kale een affaire had.
Was zijn vrouw niet in verwachting? Omdat ze een predektor in haar hand had..
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ze hadden het over een combinatie, wellicht is de verhaallijn van vanavond (met die gozer van dat steegje) de doorlopende lijn door heel de serie, en zijn het verder afzonderlijke afleveringen, a la Ernstige Delicten.
Dus ik mag het niet moeilijk vinden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:33 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het klinkt misschien wat lullig, maar als je die dingen al niet begreep, dan snap ik wel dat je het moeilijk te volgen vond
Alles mag van mij. Maar ik vond het nou niet echt moeilijk te volgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dus ik mag het niet moeilijk vinden.
Nee, hij was de adviseur van de minister van Veiligheid en had dus kennelijk ook een openbare functie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt het niet geloofwaardig over...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:17 schreef Soul79 het volgende:
Best goed gedaan hoor, alleen zijn Nederlanders nu eenmaal minder overtuigend in hun gewichtigdoenerij dan Amerikanen. Het blijft toch een soort polder 24.
Bij Nederlandse series gaan mensen altijd zeiken over het acteerwerk (hier dus ook weer), maar dat vind ik niet terecht. De enige echt slechte is die Vivienne van den Assem maar die is lekker dus dat maakt niet uit.
En als adviseur is ie betrokken bij operationele acties?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, hij was de adviseur van de minister van Veiligheid en had dus kennelijk ook een openbare functie.
Ja ik vond het ook de moeite waard, volgende week weer kijken.quote:Vond het wel een aardige aflevering. Het wist me niet echt mee te slepen en het kwam wat moeilijk op gang, maar het was ook niet tergend slecht ofzo. Acteerwerk was ook behoorlijk.
Ja... maar dat wist bijna niemand....quote:Op zondag 20 januari 2008 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
En als adviseur is ie betrokken bij operationele acties?
[..]
-knip-
Die pistoolshotenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Mwoa, kwam toch wat knullig over, bijvoorbeeld de effecten met vuurwapens waren storend slecht.
quote:
Twee uur Paul de Leeuw, hoe hou je het vol.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:28 schreef AlwaysConnected het volgende:
Was wel goeie uitzending vond ik na 2 uur mooiweer kon die er perfect achteraan
Dat verbaasde mij ook eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
maar vind dat ze al te veel oplossen in 1 aflevering
En niet alleen het geluid. Ze gebruikten meestal niet eens losse flodders, er werd alleen een geluidje onder gezet. En waarom is zo'n dergelijk team niet fatsoenlijk bewapend? Een bijeen geraapt zooitje van Oostblok-pistooltjes en wat ander spul. Lijkt mij dat zo'n groep allemaal met dezelfde moderne en passende wapens zouden zijn uitgerust.quote:
blue tooth kan nog wel hoor.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En niet alleen het geluid. Ze gebruikten meestal niet eens losse flodders, er werd alleen een geluidje onder gezet. En waarom is zo'n dergelijk team niet fatsoenlijk bewapend? Een bijeen geraapt zooitje van Oostblok-pistooltjes en wat ander spul. Lijkt mij dat zo'n groep allemaal met dezelfde moderne en passende wapens zouden zijn uitgerust.
Ook de Bluetooth-headsetjes, ook niet het soort communicatie-middel dat je wil zien op 's lands meest elite geheim agenten
Ja, met een normaal pistool dus. Het probleem is dat in Deadline die wapens gewoon niet kloppen (te oud, ongepast, e.d.) Het zal de meeste mensen niet opvallen en ik snap dat het in Nederland misschien moeilijker is om aan de juiste 'props' te komen, maar het staat zo knullig.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
blue tooth kan nog wel hoor.
die pistolen, tja in usa series zie je bauer ook met een normaal pistoool overal naar binnen gaan![]()
Ik ga het nog wel een keer kijken, ik geef het nog een kans.quote:Maar jammer dat ze niet gewoon 1 hoofd doel hebben, er is een blom ontploft en kunnen er meer vallen
nee volgende week is er op het oog te zien iets heel anders
ja,quote:Op zondag 20 januari 2008 15:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, met een normaal pistool dus. Het probleem is dat in Deadline die wapens gewoon niet kloppen (te oud, ongepast, e.d.) Het zal de meeste mensen niet opvallen en ik snap dat het in Nederland misschien moeilijker is om aan de juiste 'props' te komen, maar het staat zo knullig.
[..]
Ik ga het nog wel een keer kijken, ik geef het nog een kans.
Vind ik ook jammer, zoals het er nu uitziet is er elke week een nieuwe terroristische aanslag, komt wel erg ongeloofwaardig over in Nederland.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar jammer dat ze niet gewoon 1 hoofd doel hebben, er is een blom ontploft en kunnen er meer vallen
nee volgende week is er op het oog te zien iets heel anders
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt, maar de eerste aanslag was om 8:00 AM, 8 in de ochtend dus. De volgende zou 24 uur later plaatsvinden.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat ze naar dat belhuis ofzo gingen, toen was het nog licht, en even later al was het donkeren gingen ze afsluiten, maar het was kort na de aanslag die om 8 uur was
van wikiquote:Op zondag 20 januari 2008 15:17 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer, zoals het er nu uitziet is er elke week een nieuwe terroristische aanslag, komt wel erg ongeloofwaardig over in Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vind je daar van ?
als je dat leest
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
van wiki
hier staat wat ze onder meer gaan doenDaar zit al wat meer diversiteit in, gelukkig, ik had de serie ook nog niet afgeschreven. Maar een 24 doet dat gewoon anders met één groot doel per serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vind je daar van ?
als je dat leest
Dat had ik ook wel door, maar geloof me, zo klinkt een gedempt pistool niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef Mathijz het volgende:
Doordat er geen reclame was ben ik blijven hangen op ned 1. Vond het wel een leuke aflevering maar kan nog niet tippen aan unit 13. Ben wel benieuwd hoe het vervolg gaat lopen. Die ene noord afrikaan of ze die nog gaan pakken, gevolgen etc.
Die pistolen waren met dempers erop, vandaar het piefwww geluidje. Opzich niet zo gek als ze als eenheid in het geheim opereren
Plus dat elk gedempt pistool hetzelfde klonk, of het nu ver weg was of dicht bij, het klonk mijns inziens gewoon erg goedkoop.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:10 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel door, maar geloof me, zo klinkt een gedempt pistool niet.
Er ontbrak een reflector op zijn wiel, vandaar dat hij wat nader bekeken werdquote:Op zondag 20 januari 2008 19:16 schreef bierjoost het volgende:
Wat zag die gozer nou bij die fietser aan het eind? Iets speciaals of was het gewoon een shot om te laten zien hoe graag hij die dader wil pakken?
Ja en van die Rabo reclame me dunktquote:Op maandag 21 januari 2008 17:40 schreef Cybart het volgende:
iemand ook al in de gaten wie de "noord afrikaan" was, en van welke vara serie we hem kennen....
Matijs Jansen .... AKA .... Rik Bol (oppassen)
ja is zeker irriquote:Op maandag 21 januari 2008 13:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik haat het trouwens als alle spannende momenten uit de hele aflevering al in de promo zitten.
Vooral dat ja... zeer slecht ingeleefd in het script of uberhaupt niet in staat om rol-geloofwaardig over te komen; popi-jopi-taal die eruit komt alsof ze het voor de eerste keer zeggen...quote:Op maandag 21 januari 2008 13:47 schreef Verbal het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van de 'spannende' VARA-series; Unit 13 en vooral Ernstige Delicten waren dieptreurig. Vuurzee daarentegen vond ik op de een of andere manier wel weer aardig. Niet briljant, aardig. Dus ik dacht: kom, ik geef Deadline een kans.
Wederom aardig. Niet briljant. Acteren was niet geweldig, met uitzondering van Leon Voorberg, maar die heeft ook een lekker vette rol vergeleken bij de anderen. De teksten zijn erg matig en onnatuurlijk.
V.
Ja, toen had ik ook zoiets.. WTF.. ik zie geen ontploffing of wat dan ookquote:We zien een kleine explosie en knippen naar een stadsoverzicht waarbij de camera een kort moment trilt (om de enorme klap weer te geven). Vanaf hier gaat het heel snel downhill met Deadline.
Daar hadden we het ook over ja. Ze zitten een paar meter van elkaar met de telefoon aan de kop naar hetzelfde beeld van dat briefje te kijkenquote:(Al weerhoudt dit de personages er niet van om verderop in de aflevering minutenlang telefonisch met elkaar te discussiëren terwijl ze nog geen meter van elkaar vandaan zitten.)
Proestquote:Sonja: " Die terrorist moet ineens keihard zijn gaan fietsen!"
Matthias: "Dat is gek!"
Sonja: "Dat lijkt mij ook..."
(Spannende muziek)
Daar heb je idd een goed puntquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:18 schreef BadDay het volgende:
Alsof 24 inhoudelijk is, dat is net zo overdreven maar daarom ook vermakelijk..
24 is overdreven, maar in ieder geval in staat om enigszins geloofwaardig over te komen... maar goed, Deadline heeft nog maar één uitzending gehad; daarop afbranden heeft ook geen zin.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:18 schreef BadDay het volgende:
Alsof 24 inhoudelijk is, dat is net zo overdreven maar daarom ook vermakelijk..
Dan gaat het erom wat de definitie van geloofwaardigheid is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:18 schreef Kjew het volgende:
[..]
24 is overdreven, maar in ieder geval in staat om enigszins geloofwaardig over te komen... maar goed, Deadline heeft nog maar één uitzending gehad; daarop afbranden heeft ook geen zin.
jammer dat die promos gelijk na zo aflevering komtquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef Jivis het volgende:
Promo voor de aflevering van deze week zag er wel goed uit. Maar dat is een promo natuurlijk.
Dat was heel erg ja. Hoe krijg je het toch voor elkaar om zoiets te maken, hoort níemand dat dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:17 schreef Symer het volgende:
Ik heb het net ook gezien en ik zal het zaterdag nog wel een kans geven in de hoop dat de teksten, acteurs, montage en regie allemaal iets beter worden.
Ik stoorde me vooral aan de nieuwslezers. Als je ervoor kiest om zulke cruciale momenten aan het publiek mede te delen middels nieuwslezers regel dan ten minste iemand die niet klinkt alsof hij nog nooit een echte nieuwslezer heeft gehoord en zijn teksten van een blaadje opleest.
Op zich voor Nederlandse begrippen wel, maar hij is in zijn eentje niet genoeg om deze serie te dragen. Het is geen Jack Bauer!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Dirk Derek de Lint is een goeie acteur.
Die was de vorige keer ook goed. Zo goed zelfs dat alle spannende momenten van de hele aflevering in die 20 seconden zatenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef Jivis het volgende:
Promo voor de aflevering van deze week zag er wel goed uit. Maar dat is een promo natuurlijk.
Hehe, LOL , tuurlijk is DEREK DE LINT niet in zijn eentje goed..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:28 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Op zich voor Nederlandse begrippen wel, maar hij is in zijn eentje niet genoeg om deze serie te dragen. Het is geen Jack Bauer!
Rik! Ja! HAHAHA, ik zat echt zo achter die tv "HEY! DA'S RIK" mijn ouders begrepen er niks van, en naderhand hebben we het tig keer teruggespoeld, en toen zagen ze hetquote:Op maandag 21 januari 2008 17:40 schreef Cybart het volgende:
iemand ook al in de gaten wie de "noord afrikaan" was, en van welke vara serie we hem kennen....
Matijs Jansen .... AKA .... Rik Bol (oppassen)
Is dat zo vreemd ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:54 schreef IV_Xample het volgende:
wow er zijn nog mensen op fok die jack bauer niet kennen
Erger je je soms niet aan je eigen eenzijdigheid en bekrompenheid?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:45 schreef Klopkoek het volgende:
24 is een propagandaserie van Fox. Is niet erg dat mensen dat niet kennen.
Ik vind 24 best links (op seizoen 4 na), maargoed...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:45 schreef Klopkoek het volgende:
24 is een propagandaserie van Fox. Is niet erg dat mensen dat niet kennen.
Beter was hij wel, maar nog steeds is het geen hoogvlieger.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:20 schreef remlof het volgende:
Ik vond dit een hele goeie aflevering, beter dan de eerste
Dat dus vooral, 10 jaar geleden was dat echt nog "not done".quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het plot van een set-up door de Mossad vind ik nog wel aardig verzonnen.
denk dat zo held in deze setting, nog lachwekkender zou zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:36 schreef Jivis het volgende:
In de Wereld Draait Door hadden ze het erover dat het geen 24 was omdat er geen echte "helden" in de serie zaten, het waren allemaal gewoon mensen die hun werk deden. Dit vind ik echt weer zo'n vage Nederlandse beslissing, waarom moet het per se allemaal zo realistisch en mogen er niet wat heldendaden en kick ass acties in zitten, dat komt de serie volgensmij alleen maar ten goede. Ik zou het bijvoorbeeld wel leuk vinden als er een Nederlandse Jack Bauer of Jason Bourne zou opstaan maar door dat bekrompen Nederlandse idee dat een film/serie per se een realistische weergave van de werkelijkheid moet zijn blijft de kans dat dat gebeurt erg klein.
Meende hem ook even te zien ja. Naja, je hebt elke week een nieuw verhaal en die onderliggende verhaallijn van "Rik Bol" en de bomaanslag. Dus we zullen elke week wel wat van hem zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgende week weer over bio productie ofzo ?
maar leek die gozer van volgende week niet op die van de bom aanslag ?
Mwah, ligt eraan hoe ze het uitvoeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
denk dat zo held in deze setting, nog lachwekkender zou zijn
Goeie actrice idd, prettig om naar te kijken, evenals Derek de Lint trouwens. Hoewel die nog steeds het meest geniaal is in de rol van Dr. Rossi (voor de kennersquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:32 schreef DaFrenk het volgende:
Die vrouwelijke tolk was niet onaardig trouwensEvenals zo'n meid uit de preview van volgende week. Ff kijken of ik wat namen kan vinden.
wat was de bedoeling dan ? kijken of die wat bij zich had ofzo ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:46 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Goeie actrice idd, prettig om naar te kijken, evenals Derek de Lint trouwens. Hoewel die nog steeds het meest geniaal is in de rol van Dr. Rossi (voor de kenners) ... meen ik serieus trouwens!
Verder: hoe duur is deze serie dan wel niet? En waarom? Het duurste dat ik in deze uitzending zag was een Audi Q7 die even in beeld kwam. Verder vind ik het enorm cheap overkomen (die 'nieuwsuitzending' op de achtergrond met tickerbar midden in beeld in paarse kleur met foute aspect ratio e.d.)... alles eigenlijk. De bommen zagen eruit als battery packs die je soms in draadloze telefoons ziet. Die 'geniale 3e generatie Marokkaan' is ontzettend verkeerd gecast (weet niet waarom, maar het 'voelt' niet goed).
Oh, en het verhaal was al vrij snel duidelijk, toen ze Rossi gingen 'visiteren' ("anaal", werd nog even toegevoegd voor mensen die het niet wisten). Iig de strekking was toen wel duidelijk.
Ik bleef wederom de spanning missen. Wel beter dan de eerste aflevering, maar het blijft onder de maat. Net als het op gang komt dan is de aflevering afgelopen.
Oh, en nog een opmerking: Matthias (gespeeld door Leon Voorberg) is GEEN logisch karakter. De manier waarop hij soms door het lint gaat vind ik ongelofelijk nep overkomen. Die papieren tegen het raam aangooien. Okee, hij is gefrustreerd, maar niet zo erg toch? ... Ik zou bijna durven zeggen dat ik een beter screenplay zou kunnen schrijven, maar dat zal ik niet doen
Dat is iig niet bij Deadline vezonnen...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dus vooral, 10 jaar geleden was dat echt nog "not done".
Nee, daaruit bleek al dat die Mossadbaas de "terroristen" had ingelicht over het feit dat "Rogier" even had gebeld (meegedeeld door Matthias in dat overlegje met die Minister...) toen de hele heisa begon... Ze zochten zijn telefoon, die die dus niet had... Van zijn hippe mighty-magic-cam-eye wisten ze niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat was de bedoeling dan ? kijken of die wat bij zich had ofzo ?
24, Lost, Cloverfield etc. Allemaal ongeloofwaardige tv-series/films als je zakelijk naar het verhaal kijkt. Desondanks zit ik daar wel in het verhaal. Hier niet. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen dan ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:45 schreef Toeps het volgende:
Jeetje, da's ook lang geleden, vorig jaar al opgenomen!
http://toeps.web-log.nl/toeps/2007/02/rampspoed.html < Pas op, geen idee of het al geweest is of spoilers bevat?
Viel net binnen in de aflevering van vanavond, wel een aardige serie. Je moet natuurlijk ook niet echt geloofwaardigheid verwachten he...
en wie zaten er uit eindelijk onder die doeken die de auto in gingen ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:54 schreef Kjew het volgende:
[..]
Nee, daaruit bleek al dat die Mossadbaas de "terroristen" had ingelicht over het feit dat "Rogier" even had gebeld (meegedeeld door Matthias in dat overlegje met die Minister...) toen de hele heisa begon... Ze zochten zijn telefoon, die die dus niet had... Van zijn hippe mighty-magic-cam-eye wisten ze niet.
Op het eind? Die nep-dode, neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en wie zaten er uit eindelijk onder die doeken die de auto in gingen ?
die echte terrors, of gewoon mensen die gegijzeld waren ofzo.
en opeens lag die rogier wel heel erg op de grond, even daarvoor had die nog gun tegen zich...
Het grote manko bij Nederlandse series is dat ze het zo geloofwaardig mogelijk willen maken zodat het al gauw ongeloofwaardig wordt. Maar goed, dat zei ik hierboven ook al.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:55 schreef Toad het volgende:
[..]
24, Lost, Cloverfield etc. Allemaal ongeloofwaardige tv-series/films als je zakelijk naar het verhaal kijkt. Desondanks zit ik daar wel in het verhaal. Hier niet. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen dan ongeloofwaardig.
BBC serie over MI5. echt briljant.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Spooks nooit gezien, wat is dat ?
De nepterroristen die onherkenbaar worden weggebracht.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en wie zaten er uit eindelijk onder die doeken die de auto in gingen ?
die echte terrors, of gewoon mensen die gegijzeld waren ofzo.
Gespeeld? Chloroform? Injectie?quote:en opeens lag die rogier wel heel erg op de grond, even daarvoor had die nog gun tegen zich...
Spooks is by far een van de meest spannende series. En goed geacteerd en BBC dus met een lekker budget gemaakt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Opeens was het heel snel donker.
we zitten opgesloten en gaan ons maar de tyfus drinken.
trouwens die vrouw van maat, waar ken ik die van. speelde zij niet in ben zo terug ?
en in dat gekkenhuis ?
Spooks nooit gezien, wat is dat ?
Quoted for truth.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:22 schreef Ooster het volgende:
Al die Amerikaanse series zijn op zichzelf staande verhalen en dus moet dat in Nederland ook. Jammer, want juist de steeds verder opgebouwde spanning maakte Unit 13 zo leuk.
unit 13 toch gewoonquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:27 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Er was vroeger trouwens ook een VARA (misschien VPRO-)serie over een geheime dienst o.i.d. In één aflevering was er sprake van dat een vrouw (van dat bureau) in haar huis bang was dat 'de criminelen' binnen zouden komen. Was circa 10 jaar geleden dat die serie op tv was. Heeft iemand een idee hoe die serie heet? Zou hem nog wel eens willen zien.
Hadden we al gezegd dat dat gejat was?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dus vooral, 10 jaar geleden was dat echt nog "not done".
Ja, da's wel leuk als Haagse.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:22 schreef Ooster het volgende:
Bij een Nederlandse serie kun je bij saaie afleveringen altijd nog "raad de straat" spelen.
Dat is wellicht afwezig, maar de non-stormtrooper effecten en onrealistische situaties maken deze serie echter nep genoeg wat mij betreft. Hopelijk leren ze in volgende aflevering fatsoenlijk acteren.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:25 schreef Klopkoek het volgende:
Als je het af zet tegen Spooks mist het wat ja. Maar wat ikzelf een pluspunt vind aan deze serie is dat hier het Stormtrooper effect en andere neppe zooi afwezig is.
Ik dacht: hier is iets mee, ze spelen een spelletje of zo: door iets dat ik gemist heb moeten ze nu alsof doen. Dit kan n.l. niet echt zijn, dit is zo overduidlijk slecht geacteerd. En ik zal er dus verder in de aflevering wel achterkomen hoe het echt zitquote:Op zondag 27 januari 2008 08:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
Derek de Lint presteert echt onder de maat wat mij betreft. Het is zo duidelijk geacteerd dat ik me niet kan inleven. Dat verhaal over zijn verleden als diplomaat kwam er ook te jammer uit, net als z'n versierpogingen...Dan nog maar niet te spreken over Maat of de excuusneger.
De manier waarop ze in eerste instantie op elkaar reageerden gaf mij ook de indruk dat ze een verleden hadden, of dat er meer aan de hand was. Maar het lijkt er inmiddels op dat dit onder z'n 'zwakke plek' valt, namelijk vrouwen. Ik denk alleen dat de zwakke plek eerder in acteren dan vrouwen zit.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:09 schreef NoCigar het volgende:
Ik dacht: hier is iets mee, ze spelen een spelletje of zo: door iets dat ik gemist heb moeten ze nu alsof doen. Dit kan n.l. niet echt zijn, dit is zo overduidlijk slecht geacteerd. En ik zal er dus verder in de aflevering wel achterkomen hoe het echt zit.
En er zit nog zo'n man op kantoor, die in alles de uitstraling en dictie heeft van iemand die sub-hoofd personeelszaken is en een team-uitje aan het organiseren is, maar uiteindelijk blijkt hij dan mee op pad te gaan, zonder dat ze hem iets belangrijks laten doen gelukkig.
Poeh, geen katje om zonder handschoenen aan te pakken dus, doortastend als hij isquote:Als vredesactivist ging hij naar de DDR, waar hij zijn geloof in de socialistische heilstaat verloor en informant werd voor de BVD - Een verleden dat hem nog zal achterhalen. Gerben Koudijs 'runt' nu zelf informanten en infiltranten. Een door het leven geharde agent, die zich niets laat wijsmaken en niet aarzelt vermeende tegenstanders stevig aan te pakken.
Op Fok! speel ik het spel ook wel eens. Zodoende weet ik dat je m'n buurvrouw bentquote:Op zondag 27 januari 2008 08:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, da's wel leuk als Haagse.BTW, wat is nou de functie van die vrouw die in het Haagse Stadhuis kantoor houdt?
Toch niet je bovenbuurvrouw he, dat zou betekenen dat je vermoord bent eergister.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:29 schreef Ooster het volgende:
[..]
Op Fok! speel ik het spel ook wel eens. Zodoende weet ik dat je m'n buurvrouw bent![]()
Welke dialogen?quote:Op zondag 27 januari 2008 13:40 schreef RoelerMF het volgende:
Het enige dat mij echt tegenvalt zijn de dialogen tussen die Maat en zijn bazin, de minister van Veiligheid.
Dat zou betekenen dat ik een vrouw was en dat de hemel/hel inmiddels toegang heeft tot internet. Het eerste is niet waar, het tweede zou dan weer een geruststelling zijn. We maakten wel deel uit van het buurtonderzoek.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:55 schreef Toeps het volgende:
Toch niet je bovenbuurvrouw he, dat zou betekenen dat je vermoord bent eergister.
U bent die SP posterplakker op de andere hoek?quote:Op zondag 27 januari 2008 14:13 schreef Ooster het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik een vrouw was en dat de hemel/hel inmiddels toegang heeft tot internet. Het eerste is niet waar, het tweede zou dan weer een geruststelling zijn. We maakten wel deel uit van het buurtonderzoek.
Kan het zijn dat ik hem in een split second voorbij zag komen gisteren?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:10 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Peter Tuinman
Ik vond 'Victor Couwenberg' - uit het goede oude Onderweg naar morgen, toen het nog voluit geschreven werd - daarentegen wel weer sympathiek, al zal die waarschijnlijk niet meer voorkomen in volgende afleveringen. Snif.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Beter dan de vorige dat zeker, maar ik kan nog steeds weinig sympathie opbrengen voor de belangrijkste karakters....
Geen idee wie dat is...quote:Op zondag 27 januari 2008 15:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik vond 'Victor Kouwenberg' - uit het goede oude Onderweg naar morgen, toen het nog voluit geschreven werd - daarentegen wel weer sympathiek, al zal die waarschijnlijk niet meer voorkomen in volgende afleveringen. Snif.
Verkapte ik-heb-onderweg-naar-morgen-nooit-gezien-replyquote:Op zondag 27 januari 2008 15:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Geen idee wie dat is...
Anne Martien Lousberg... daar hoef je nou niet persé Sherlock Holmes voor te zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Weet jullie al wie de vrouw is die de vrouw is van Maat ?
- Ben zo terug, (1999) als Cockie Versteeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Anne Martien Lousberg... daar hoef je nou niet persé Sherlock Holmes voor te zijn![]()
Zucht...
Dat die terroristen via de catering binnenkwamen is helemaal niet meer relevant omdat alles opgezet was.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:47 schreef tim2308 het volgende:
Dat die terroristen binnenkwamen via de cateringIn het echt word je veel beter gevisiteerd... NOT
Tja ze zullen zijn maag wel leegpompen of iets dergelijks. Of ook hij gooit over 20 jaar een bak melk en gaat op z'n rug spartelen met zijn armen en benen in de luchtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:30 schreef DaFrenk het volgende:
Vond het vandaag ook wel tegenvallen zeg. Maar die dochter was wel leuk![]()
Leek er trouwens niet op dat ze gelijk "alarmfase rood" hadden met die potten BSE on the loose. Bij die gijzeling van vorige week leek er nog meer activiteit te zijn. Wat zou er trouwens met die ene gast gebeuren die een vinger poeder moest proeven
Ik vondt het ook vaag in elkaar zitten.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:54 schreef Jivis het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik snapte geen fuck van de ontknoping gisteren en sowieso niets van de hele verhaallijn. Lette ik gewoon niet goed genoeg op of zit het allemaal zwak in elkaar? Ik gok het laatste.
Zat inderdaad totaal geen spanning in gisteren, dat was vorige afleveringen beter.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vondt het ook vaag in elkaar zitten.
En totaal niet spannend
wel Isis Cabolet. Leuk te zien dat ze nog steeds acteert.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik vond 'Victor Couwenberg' - uit het goede oude Onderweg naar morgen, toen het nog voluit geschreven werd - daarentegen wel weer sympathiek, al zal die waarschijnlijk niet meer voorkomen in volgende afleveringen. Snif.
Waarom quote je mij? Ik zei helemaal niets over Isis Caboslet... Je bent dronken zekerquote:Op maandag 4 februari 2008 00:41 schreef Wup het volgende:
[..]
wel Isis Cabolet. Leuk te zien dat ze nog steeds acteert.
nee, omdat ze ook uit Onderweg Naar Morgen komt.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
Waarom quote je mij? Ik zei helemaal niets over Isis Caboslet... Je bent dronken zeker![]()
Ah oké... "Wel Isis Cabolet." is niet echt een voltallige zin, en het leek alsof je me tegen wilde spreken. Nu begrijp ik wat je er mee bedoelt.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:27 schreef Wup het volgende:
nee, omdat ze ook uit Onderweg Naar Morgen komt.
Mwa dat speelt nog een beetje mee, vorige keer ook nog met die Rogier die dat wijf tegenkwam enzo en niks meer wist.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:16 schreef Nashje het volgende:
Vind het wel een leuke serie.
Alleen hebben ze elke aflevering een nieuw verhaal? En gaan ze dus niet door waar het bij de vorige bij opgehouden is?
Dat inderdaad. Vervolgens komt er een nieuw verhaal via een of andere weg binnen en wordt er niks meer gedaan naar vorige afleveringen. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het zit er nog wel een beetje in maar elke keer een aparta aanslag of iets ja![]()
Klopt, maar Maat wil liever geen kind, dus doet hij alsof hij die dosis straling een tijd geleden heeft gehad waardoor ze nu abortus doetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:21 schreef remlof het volgende:
Goeie aflevering. Dacht alleen dat die vrouw van Maat al zwanger was?
Die had een miskraam gehad en Maat wil dus duidelijk absoluut geen kinderen met haar, gezien z'n smoes over straling.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:21 schreef remlof het volgende:
Goeie aflevering. Dacht alleen dat die vrouw van Maat al zwanger was?
Hij zei "het zou kunnen dat je vanmorgen zwanger bent geworden" lijkt me lastig als ze al zwanger wasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Klopt, maar Maat wil liever geen kind, dus doet hij alsof hij die dosis straling een tijd geleden heeft gehad waardoor ze nu abortus doet![]()
Ja, de continuïteit moet je ver zoekenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die had een miskraam gehad en Maat wil dus duidelijk absoluut geen kinderen met haar, gezien z'n smoes over straling.
Trouwens wel knap om binnen 15 minuten mannen in gele radioactieve-bestrijdende pakken en bomexperts ter plekke ergens op Schipholgebied te krijgen.
Ook opvallend was dat toen ze nog maar een half uur de tijd hadden en die ambulance op klaarlichte dag klemreden, het volgende shot in de auto in het donker 's avonds was en toch nog steeds die bom niet was afgegaan.
Ow ok, dat heb ik gemist. Maar dan klopt het wel, het is duidelijk dat hij geen kinderen met haar wil. Wel heel laag om het zo te brengen trouwens.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die had een miskraam gehad en Maat wil dus duidelijk absoluut geen kinderen met haar, gezien z'n smoes over straling.
He, dat was me niet eens opgevallen.quote:Trouwens wel knap om binnen 15 minuten mannen in gele radioactieve-bestrijdende pakken en bomexperts ter plekke ergens op Schipholgebied te krijgen.
Ook opvallend was dat toen ze nog maar een half uur de tijd hadden en die ambulance op klaarlichte dag klemreden, het volgende shot in de auto in het donker 's avonds was en toch nog steeds die bom niet was afgegaan.
Ow.. nouja, hij wil iig geen kindquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zei "het zou kunnen dat je vanmorgen zwanger bent geworden" lijkt me lastig als ze al zwanger was
Die vervolgens een onbekend voorwerp gaat zitten bekijken in die ene vierkante meter afgezet gebied waar tientallen mensen zonder gele, maar met zwarte pakken omheen staan. Tot zover de ernst van deze radioactieve dreiging.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:26 schreef golfer het volgende:
Trouwens wel knap om binnen 15 minuten mannen in gele radioactieve-bestrijdende pakken en bomexperts ter plekke ergens op Schipholgebied te krijgen.
Dat eerste is inderdaad ontzettend slecht. De continuïteit van het verhaal klopte daarmee van geen kant.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die klok klopte ook niet helemaal.
Eerst zag je 1:45, toen zei die vrouw dat het nog zes uur was.
En daarna ging ie ineens van uren:minuten naar minuten:seconden
was weer het slechtse van de aflevering, en sommige mensen kunnen echt niet acterenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, dan heb je de keuze: de uit-knop op je tv, of de uit-knop op dit forum.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is wel jammer dat de grote fouten mij nu ook gaan opvallen
volgens mij wel via een van de vara kanalen word het uitgezonden op internet moet je ff zoekenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:53 schreef Dr.Aart het volgende:
Het is op zich een leuke serie, maar Unit 13 en in mindere mate de Geheime Dienst waren wel beter! Iemand trouwens een idee of de geheime dienst nog ergens op internet te zien is?
een goede aflvering, die van volgende week ziet er ook leuk uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:23 schreef DaFrenk het volgende:
Vond het weer een lastig te volgen aflevering, heb halverwege de teletekst ondertiteling maar aangezet. Denk dat ik dat voortaan maar weer ga doen.
Een naakte 'Heleen', had ze nu een tattoo op haar borst? Zeker voor een latere verhaallijn?
Verder vroeg ik mij af hoe ze in hemelsnaam videobeelden konden krijgen van die lui in de kamer. Keek op dat moment even niet, dus heb het niet gezien. Verder lijkt het me sowieso sterk dat ze de gordijnen niet dicht doen als ze de bomgordels aan het uitdelen zijn
Ow, en natuurlijk niet te vergeten dat die Dahlia ook een dubbelagenda heeft met Victor Cauwenbergquote:Op zondag 17 februari 2008 00:20 schreef remlof het volgende:
Ik vond dit een goeie spannende aflevering. De informatie over het adres van Heleen kwam dus van het Ministerie van Integratie, met een blackmailable minister
Precies, zet vanaf nu ook maar de teletekstondertiteling aan. Dan kan je het tenminste nog volgenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
een goede aflvering, die van volgende week ziet er ook leuk uit.
alleen die muziek in de serie, veel te hard. ik versta de acteurs niet meer![]()
Ik had daar eerlijk gezegd geen moeite mee. Dat wat er gezegd werd weinig interessant was doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
ik neem hem wel weer op,
aub eens geen harde achtergrond muziek, kon de helft niet volgen vorige week
Ik ga er voor zitten. Gesprek in de Gouden Koets afgeluisterd. Politieke-rel-materiaalquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over een paar minuutjes weer.
Dat ja. Ik vind het bij elke aflevering weer een in elkaar getrapt stukje. Jammer dat ze een heel verhaal in zo'n korte tijd moeten oplossen, want er kan echt zoveel meer mee worden gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
Vond het weer een erg matige aflevering juist. Het woord 'deadline' werd er weer net even te geforceerd in gebruikt.
Dat is nu wel erg duidelijk, ik snap ook nu pas wat DaFrenk vorige week al zei:quote:Op maandag 25 februari 2008 19:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel leuke aflevering net gekeken,
hoogtepunt van alle afleveringen bij elkaar, was gister. in de auto met die talia ofzo.
ze werkt voor de doktor voor onm
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:28 schreef DaFrenk het volgende:
Ow, en natuurlijk niet te vergeten dat die Dahlia ook een dubbelagenda heeft met Victor Cauwenberg![]()
Rooster van een universiteit is gewoon openbaar kan iedereen opzoeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie aflevering weer.
Wat me wel stoort, is het zogenaamde gemak waarmee informatie uit een pc'tje getoverd wordt. 'Hij heeft over 20 minuten les'. Een sms'je is met 2 klikken getraceerd. Yeah right
. Hoeft niet allemaal exact zoals 't in het echte leven gaat, maar dit is het andere uiterste
.
nee , ze luisen die gozer er in, hoop ikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:20 schreef golfer het volgende:
Best wel grappige aflevering. En Victor wordt er zo diep ingeluisd door de Mossad (Dalia).
Victor is toch juist van de Mossad? Als ik het me goed herinner was hij de persoon die alle informatie bij de (gespeelde) gijzeling in de ambassade heeft doorgespeeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:20 schreef golfer het volgende:
Best wel grappige aflevering. En Victor wordt er zo diep ingeluisd door de Mossad (Dalia).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |