Nieuwe serie van de VARA over een anti terreur team. Ik krijg er een Unit 13 gevoel bij.quote:Deadline draait om een geheim team - een team met geheimen. Dit team onder leiding van Matthias Maat, voert een voortdurende strijd tegen terreur. De dreiging komt uit verschillende hoeken, en neemt veel vormen aan, maar één ding is altijd hetzelfde: de strijd tegen de deadline.
Zaterdag 19 januari 21:15, Nederland 1
Is dat slecht of goed?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik krijg er een Unit 13 gevoel bij.
Unit 13 was geniaalquote:
ja, de aflevering heet precies zelfde als bij 24quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Ze vergeleken het met 24 bij DWDD.
Derek de Lint heeft in de serie een oog wat eigenlijk een cameraatje is, hij had het inmet zo'n zuignapje haalde hij het er weer uit.. gek gezicht hoor.
In de serie zie je ineens een oog eruit rollen op de grond, maar het is dus een soort grote lens/kap over zijn eigen oog heen...
Wil het graag zien morgen!! (ben er niet, dus neem het op)
eeyquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga ook kijken. Lijkt mij een goede drama serie
Heej, nee dat weet ik ook niet. Maar Deadline lijkt mij ook leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eey
kwamen elkaar vaak tegen in spoorloos verdwenen topic,
weet jij wanneer ze weer beginnen ?
Het zijn losse verhalen met een doorlopende rode draad. Daar krijg ik eerder een "Ernsitge Delicten"-gevoel bij. Ga zeker wel kijken want als Deadline ergens in het midden zit is het nog steeds tof....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nieuwe serie van de VARA over een anti terreur team. Ik krijg er een Unit 13 gevoel bij.
Nou, ik hoop anders niet dat het van het niveau Ernstige Delicten wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:29 schreef Mr.Johnson het volgende:
Ik ben benieuwd. Alle voorgaande series zoals Unit 13 en Ernstige Delicten van de VARA waren ook zeker de moeite waard.
Bureau Kruislaan & Unit 13 staan bij mij ook nog steeds op #1. Geen andere (NL) serie die daar ooit bij in de buurt is gekomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:52 schreef vw_caddy het volgende:
Eens kijken of dit een waardige opvolger kan gaan worden voor Unit 13 (en Bureau Kruislaan)De geheime dienst, Ernstige delicten en Vuurzee heb ik imo nog nooit even goed of beter gevonden als Unit 13.
http://nl.youtube.com/watch?v=DyhNOU8y89A
Dat waren idd best geweldige serie'squote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Bureau Kruislaan & Unit 13 staan bij mij ook nog steeds op #1. Geen andere (NL) serie die daar ooit bij in de buurt is gekomen.
ik vind dat Leon Voorberg [Matthias Maat] het geweldig doetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:48 schreef golfer het volgende:
Jammer dat er zo slecht geacteerd wordt.
Helemaal eens met jou.. Volgende week ga ik weer kijken en dan wacht ik af hoe het dan is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:55 schreef Toad het volgende:
Ik vind het tot nu toe behoorlijk tegenvallen, maar misschien moet ik het gewoon even afkijken.
Leon Voorberg had het ook over een combinatie van Spooks en La Femme Nikita.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef Kjew het volgende:
Soort van 24-achtige unit in een soort van Spooks-achtig jasje.
Wel geinig, maar opzet, invulling en acteren...
Nee dat is zeker geen goedkoop serie ...Dat zag ik ook !!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik wil wel even aankijken hoe het verder gaat, qua acteren mag er wel een tandje bij.
Het ziet er iig niet goedkoop gemaakt uit.
Had zelf wel wat meer informatie over de personages willen horen, dan begrijp je beslissingen misschien beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Mij hoor je niet zeiken dat ze slecht of goed acteerde... Alleen vond het moeilijk te volgen de aflevering, kan toch?
Ze hadden het over een combinatie, wellicht is de verhaallijn van vanavond (met die gozer van dat steegje) de doorlopende lijn door heel de serie, en zijn het verder afzonderlijke afleveringen, a la Ernstige Delicten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helemaal eens met jou.. Volgende week ga ik weer kijken en dan wacht ik af hoe het dan is.
Overigens zijn dat afleveringen, of een vervolg van vanavond die je volgende week te zien krijgt ?
Ja nogal. Waarom mocht niet openbaar worden dat die kale een affaire had? Dat zou het eind van het team betekenen, hoezo, hij is toch gewoon een undercover?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Mij hoor je niet zeiken dat ze slecht of goed acteerde... Alleen vond het moeilijk te volgen de aflevering, kan toch?
Dat die kale een affaire was, was volgens mij niet zo'n probleem. Het probleem was dat die terrorist die bom nota bene onder de neus van het hoofd (?) van die unit liet ontploffen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nogal. Waarom mocht niet openbaar worden dat die kale een affaire had? Dat zou het eind van het team betekenen, hoezo, hij is toch gewoon een undercover?
Als je daar je hoofd over breekt snap je dit soort series niet. Daar wordt juist bewust verwarring gezaaid om de kijker scherp te houden en te verrassen. 24 drijft daar ook op; dat is nog overrompelender en zit ingenieus in elkaar, maar als je dat achteraf gaat analyseren zitten er veel onlogische dingen in, die alleen maar zo gedaan worden om de personages in extra moeilijke situaties te manoeuvreren en dat levert weer de mooiste tv op.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nogal. Waarom mocht niet openbaar worden dat die kale een affaire had? Dat zou het eind van het team betekenen, hoezo, hij is toch gewoon een undercover?
Ja ik ook.. Deadline begon meteen naar MWDL zonder reclame ertussen. Slim van de VARA.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Had zelf wel wat meer informatie over de personages willen horen, dan begrijp je beslissingen misschien beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |