Geld?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:49 schreef SoupNazi het volgende:
En het lijkt me wel duidelijk dat Whistler een assassin is, want een sniper rifle is het enige wat er in dat koffertje kan zitten. Naast goud natuurlijk, maar dan zou die koffer wel erg zwaar zijn, en zo zag hij er niet uit.

Dat volgens mijquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:08 schreef SoupNazi het volgende:
Hij wou die bom weghalen omdat anders die vriendin van hem wordt vermoord?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:58 schreef Mr_Scofield het volgende:
sucre heeft die bom gewoon goed afgeleverd toch? of was hij iets vergeten, omdat hij op het laatst nog met zn hand zat te voelen

Je weet dat Gretchen geen vrouw is?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:46 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Je weet dat het geen vrouwengevangenis is?

Wat dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Je weet dat Gretchen geen vrouw is?

Volgens mij zijn zowel Gretchen als The Company buitenaards.quote:

quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als ik het goed heb is PB vorig seizoen afgelopen bij aflevering 8?
En hebben we nu al 9 en 10 toch?

die is er om het Tweener gevoel terug te brengen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:32 schreef Rnnz het volgende:
Waarom zat dat basketbal jochie ook al weer in de gevangenis die Michael steeds probeert te helpen? Hij moet er eigenlijk ook gewoon uit.

quote:

quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, nu wel weer 2 weken wachten tot 11
.

Ja inderdaad, was echt een bitch die gastquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:22 schreef Merkie het volgende:
Wel leuke aflevering. Sammy eindelijk dood.

Alsof de nederlanders het zoveel beter doen op tvquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:41 schreef pberends het volgende:
[..].
Vind je het gek dat het anti-Amerikanisme hoog tij viert in Europa.

Hij is de eindbaas van The Company. Je spelling is beroerd overigens, hij heet Gary Miller.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:45 schreef Gremen het volgende:
En daarna wat is Garry Millar, een hoge pief in de company?

Susan is die mooie meid die Lincoln helpt (de vriendin van Sucre dus) en Whistler is die gast met dat rode basketball truitje aanquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:45 schreef Gremen het volgende:
Wie is nu Susan en Whistler?

hoe weet je dat hij de eindbaas is? Gary Miller is Whistler.... sinds wanneer is Whistler baas of the company?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij is de eindbaas van The Company. Je spelling is beroerd overigens, hij heet Gary Miller.

jij snapt er helemaal niks van of wel?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Susan is die mooie meid die Lincoln helpt (de vriendin van Sucre dus) en Whistler is die gast met dat rode basketball truitje aan

[/sarcasme]quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:03 schreef ASroma het volgende:
[..]
jij snapt er helemaal niks van of wel?

Nee echt waar? Zou je echt denken?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:36 schreef mr.marcus het volgende:
Bellick
Gretchen
fijne aflevering!
Ik zie ook nog wel een romance ontstaan tussen Linc en die lekkere latina

Daat niet gebeuren, Susan is dolverliefd op Whistler!!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nee echt waar? Zou je echt denken?

en om over mahone en scofield nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef pberends het volgende:
Ik zie eerder een romance ontstaan tussen Sucre en Lincoln. Ze zijn de laatste tijd erg close.

Ja tot het moment dat ze dat witte koffertje open maakt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:35 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Daat niet gebeuren, Susan is dolverliefd op Whistler!!!

wou ik net zeggen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:22 schreef JK het volgende:
[..]
Ja tot het moment dat ze dat witte koffertje open maakt.

plus het feit dat ondergetekende er natuurlijk verliefd op zou worden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:35 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
wou ik net zeggen.
romance story, dat hoort natuurlijk wel een beetje bij een fox serie als dit.
Sarah is helaas als dood

Susan is die andere chickquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:22 schreef JK het volgende:
[..]
Ja tot het moment dat ze dat witte koffertje open maakt.

quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:39 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
plus het feit dat ondergetekende er natuurlijk verliefd op zou worden.
[ afbeelding ]

Susan B = Gretchen Morganquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:59 schreef Houtspeer het volgende:
Het is niet zo raar dat sommigen de namen niet weten.. De laatste tijd hebben meerdere personages opeens een andere naam gekregen. Grechen, Miller, Susan, Sofia, Gary.. 5 namen, maar toch 2 personen

Susy Qquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Susan B = Gretchen Morgan
James Whistler = Gary Miller
Sofia heeft altijd zo geheten.

'don't think, i don't remember what your fontsteps look like'quote:

Oh jottem!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:16 schreef mr.marcus het volgende:
seizoen 2 was inderdaad ook echt vet, kreeg je mooi een beeld van rural USA

Ik vond seizoen 2 echt veel minder dan seizoen 3 Alleen is het dit seizoen heel erg dat ze telkens weer terug zijn bij af. Nu ook weer, ze zitten in sona, die tunnel kunnen ze vast niet meer gebruiken, dus moeten ze weer opnieuw beginnen. Kennelijk hebben ze gedacht dat mensen de uitbraken leuk vinden dus doen ze er maar meer per seizoen. Ik vind 1 hele goede per seizoen beter.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:16 schreef mr.marcus het volgende:
seizoen 2 was inderdaad ook echt vet, kreeg je mooi een beeld van rural USA

Denk eerder omdat een tvprogramma/serie zichzelf telkens wil vernieuwen, als er in seizoen 3 hetzelfde zou gebeuren als in seizoen 1, dus 1 goede uitbraak, dan zou je net zo goed seizoen 1 twee keer kunnen kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 2 echt veel minder dan seizoen 3 Alleen is het dit seizoen heel erg dat ze telkens weer terug zijn bij af. Nu ook weer, ze zitten in sona, die tunnel kunnen ze vast niet meer gebruiken, dus moeten ze weer opnieuw beginnen. Kennelijk hebben ze gedacht dat mensen de uitbraken leuk vinden dus doen ze er maar meer per seizoen. Ik vind 1 hele goede per seizoen beter.

*Proest*.. lees ik nou vernieuwen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:08 schreef -sobriquet het volgende:
[..]
Denk eerder omdat een tvprogramma/serie zichzelf telkens wil vernieuwen, als er in seizoen 3 hetzelfde zou gebeuren als in seizoen 1, dus 1 goede uitbraak, dan zou je net zo goed seizoen 1 twee keer kunnen kijken.

Seizoen 2 was het slechtste van allemaal.quote:

Dat is nou eenmaal de beperking van een serie die prison break heet. Het gaat toch om het ontsnappen en vluchten. Ze hebben er nu voor gekozen om een heel andere gevangenis te kiezen en volgend jaar gaan ze een spin off maken met allemaal andere personages. Het zal me niets verbazen als het dan een vrouwengevangenis wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:08 schreef -sobriquet het volgende:
[..]
Denk eerder omdat een tvprogramma/serie zichzelf telkens wil vernieuwen, als er in seizoen 3 hetzelfde zou gebeuren als in seizoen 1, dus 1 goede uitbraak, dan zou je net zo goed seizoen 1 twee keer kunnen kijken.

heul nie!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Seizoen 2 was het slechtste van allemaal.

Wow einstein en dan volgend jaar zeggen dat jij de eerste was die over een vrouwengevangenis begon.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:23 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de beperking van een serie die prison break heet. Het gaat toch om het ontsnappen en vluchten. Ze hebben er nu voor gekozen om een heel andere gevangenis te kiezen en volgend jaar gaan ze een spin off maken met allemaal andere personages. Het zal me niets verbazen als het dan een vrouwengevangenis wordt.
Want ik vind dit huidige seizoen eigenlijk ook steeds minder worden. De afleveringen zijn op zich wel aardig, maar slechte cliffhangers en in S1 was Scofield echt brilliant en dat komt er nu niet zo mooi uit. Tot op heden is nog geen plan gelukt en is hij alleen goed in zichzelf uit d problemen helpen.

Dit is ook mijn vraag. Heeft iemand een antwoord?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:05 schreef dapluiz het volgende:
Vraag me ook nog steeds af waarom dat jonge ventje in die gevangenis zit, hoort er helemaal niet thuis. (tenzij ik dat gemist heb)

quote:Op zondag 27 januari 2008 21:37 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zou Wade Williams dit allemaal hebben geweten toen hij de rol van opperbewaker in Fox River aannam?

Zijn de meningen nog een beetje verdeeld over.. het heeft sowieso iets te maken met een auto. Als zijn vader op bezoek komt zegt hij "the only thing you did was drive a car".quote:Op zondag 27 januari 2008 21:04 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Dit is ook mijn vraag. Heeft iemand een antwoord?

Het is ook allemaal zo voorspelbaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wow einstein en dan volgend jaar zeggen dat jij de eerste was die over een vrouwengevangenis begon.
Eeum dude check wikipedia

quote:Op zondag 27 januari 2008 21:37 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zou Wade Williams dit allemaal hebben geweten toen hij de rol van opperbewaker in Fox River aannam?

Dan is hij echt de nieuwe Tweenerquote:Op maandag 28 januari 2008 00:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zijn de meningen nog een beetje verdeeld over.. het heeft sowieso iets te maken met een auto. Als zijn vader op bezoek komt zegt hij "the only thing you did was drive a car".
Dus de auto kan gestolen zijn, gestolen + rijden onder invloed van alcohol/drugs, gestolen + vervoeren van drugs, gestolen + drive by, gestolen + overval of/en gestolen + dodelijke aanrijding of een combi van alles door elkaar
Voor een auto stelen lijkt het me een beetje raar dat je in Sona terecht komt dus het zal wel wat erger zijn geweest!!
Waarschijnlijk is hij degene die Scofield zal verraden bij wie dan ook omdat McGrady nu boos is omdat Michael hem niet mee wil nemen
Just a thought

Van watquote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:22 schreef RoodWitBlauw het volgende:
grommels.. ergens al een torrent te vinden??

Kan je lang zoekenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:33 schreef RoodWitBlauw het volgende:
de nieuwe? e11?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |