'don't think, i don't remember what your fontsteps look like'quote:
Oh jottem!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:16 schreef mr.marcus het volgende:
seizoen 2 was inderdaad ook echt vet, kreeg je mooi een beeld van rural USA
Ik vond seizoen 2 echt veel minder dan seizoen 3 Alleen is het dit seizoen heel erg dat ze telkens weer terug zijn bij af. Nu ook weer, ze zitten in sona, die tunnel kunnen ze vast niet meer gebruiken, dus moeten ze weer opnieuw beginnen. Kennelijk hebben ze gedacht dat mensen de uitbraken leuk vinden dus doen ze er maar meer per seizoen. Ik vind 1 hele goede per seizoen beter.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:16 schreef mr.marcus het volgende:
seizoen 2 was inderdaad ook echt vet, kreeg je mooi een beeld van rural USA
Denk eerder omdat een tvprogramma/serie zichzelf telkens wil vernieuwen, als er in seizoen 3 hetzelfde zou gebeuren als in seizoen 1, dus 1 goede uitbraak, dan zou je net zo goed seizoen 1 twee keer kunnen kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 2 echt veel minder dan seizoen 3 Alleen is het dit seizoen heel erg dat ze telkens weer terug zijn bij af. Nu ook weer, ze zitten in sona, die tunnel kunnen ze vast niet meer gebruiken, dus moeten ze weer opnieuw beginnen. Kennelijk hebben ze gedacht dat mensen de uitbraken leuk vinden dus doen ze er maar meer per seizoen. Ik vind 1 hele goede per seizoen beter.
*Proest*.. lees ik nou vernieuwen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:08 schreef -sobriquet het volgende:
[..]
Denk eerder omdat een tvprogramma/serie zichzelf telkens wil vernieuwen, als er in seizoen 3 hetzelfde zou gebeuren als in seizoen 1, dus 1 goede uitbraak, dan zou je net zo goed seizoen 1 twee keer kunnen kijken.
Seizoen 2 was het slechtste van allemaal.quote:
Dat is nou eenmaal de beperking van een serie die prison break heet. Het gaat toch om het ontsnappen en vluchten. Ze hebben er nu voor gekozen om een heel andere gevangenis te kiezen en volgend jaar gaan ze een spin off maken met allemaal andere personages. Het zal me niets verbazen als het dan een vrouwengevangenis wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:08 schreef -sobriquet het volgende:
[..]
Denk eerder omdat een tvprogramma/serie zichzelf telkens wil vernieuwen, als er in seizoen 3 hetzelfde zou gebeuren als in seizoen 1, dus 1 goede uitbraak, dan zou je net zo goed seizoen 1 twee keer kunnen kijken.
heul nie!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Seizoen 2 was het slechtste van allemaal.
Wow einstein en dan volgend jaar zeggen dat jij de eerste was die over een vrouwengevangenis begon.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:23 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de beperking van een serie die prison break heet. Het gaat toch om het ontsnappen en vluchten. Ze hebben er nu voor gekozen om een heel andere gevangenis te kiezen en volgend jaar gaan ze een spin off maken met allemaal andere personages. Het zal me niets verbazen als het dan een vrouwengevangenis wordt.
Want ik vind dit huidige seizoen eigenlijk ook steeds minder worden. De afleveringen zijn op zich wel aardig, maar slechte cliffhangers en in S1 was Scofield echt brilliant en dat komt er nu niet zo mooi uit. Tot op heden is nog geen plan gelukt en is hij alleen goed in zichzelf uit d problemen helpen.
Dit is ook mijn vraag. Heeft iemand een antwoord?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:05 schreef dapluiz het volgende:
Vraag me ook nog steeds af waarom dat jonge ventje in die gevangenis zit, hoort er helemaal niet thuis. (tenzij ik dat gemist heb)
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:37 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zou Wade Williams dit allemaal hebben geweten toen hij de rol van opperbewaker in Fox River aannam?
Zijn de meningen nog een beetje verdeeld over.. het heeft sowieso iets te maken met een auto. Als zijn vader op bezoek komt zegt hij "the only thing you did was drive a car".quote:Op zondag 27 januari 2008 21:04 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Dit is ook mijn vraag. Heeft iemand een antwoord?
Het is ook allemaal zo voorspelbaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wow einstein en dan volgend jaar zeggen dat jij de eerste was die over een vrouwengevangenis begon.
Eeum dude check wikipedia
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:37 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zou Wade Williams dit allemaal hebben geweten toen hij de rol van opperbewaker in Fox River aannam?
Dan is hij echt de nieuwe Tweenerquote:Op maandag 28 januari 2008 00:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zijn de meningen nog een beetje verdeeld over.. het heeft sowieso iets te maken met een auto. Als zijn vader op bezoek komt zegt hij "the only thing you did was drive a car".
Dus de auto kan gestolen zijn, gestolen + rijden onder invloed van alcohol/drugs, gestolen + vervoeren van drugs, gestolen + drive by, gestolen + overval of/en gestolen + dodelijke aanrijding of een combi van alles door elkaar
Voor een auto stelen lijkt het me een beetje raar dat je in Sona terecht komt dus het zal wel wat erger zijn geweest!!
Waarschijnlijk is hij degene die Scofield zal verraden bij wie dan ook omdat McGrady nu boos is omdat Michael hem niet mee wil nemen
Just a thought
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |