Nee, dat kan niet. Dan zul je toch echt tot morgen moeten wachten en bij een garage/fastfitter langs moeten gaan.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Weet iemand of je via de ANWB ook een nieuwe accu kunt regelen? Ik heb een nieuwe nodig, eigenlijk vandaag nog.
Tuurlijk kan dat wel. Die hebben ze bij zich hoor. Je moet em alleen wel dokkenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dan zul je toch echt tot morgen moeten wachten en bij een garage/fastfitter langs moeten gaan.
Het zal je verbazen hoe sommige mensen met autopech bij hun auto staan. Gezellig met het hele gezin plus hond op de vluchtstrook bivakkerenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:37 schreef Xtr3mE het volgende:
Vervolgens vraagt ze ons eerst van de weg te gaan en veilig ergens te gaan staan...Alsof ik midden op de weg met haar zou bellen..
Kan, gisteren deed mn Bella het niet meer omdat de accu overleden was, anwb erbij, accu doorgemeten en meteen een nieuwe erin (incl. 3 jaar garantiequote:Op zondag 15 juni 2008 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Weet iemand of je via de ANWB ook een nieuwe accu kunt regelen? Ik heb een nieuwe nodig, eigenlijk vandaag nog.
Wat is eigenlijk het extra voordeel van een internationale reis en kredietbrief tov Wegenwacht Europa?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
ANWB nederlandservice heb ik, zonder woonplaats
Voor de vakanties sluit ik wel een reis en kridietbrief af
Volgens mij kan je een kredietbrief voor een periode (je vakantie) afsluiten. Wat (in mijn geval) voordeliger is dan het hele jaar europaservice aangezien ik zelden met de auto buiten NL komquote:Op zondag 15 juni 2008 19:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het extra voordeel van een internationale reis en kredietbrief tov Wegenwacht Europa?
punt is vaak dat je niet alle gereedschap altijd bij je hebt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:11 schreef Ridocar het volgende:
Geen lid. Ik heb m'n huidige auto (BMW 316i E30) net een week. Daarvoor had ik een VW Polo 6N met mobiliteitsgarantie. Zolang ik geen problemen heb met m'n hok vind ik het best. Ik ben geen monteur, maar ik ben handig genoeg om de meeste probleempjes zelf op te lossen.
Weet je nog waar het was? Ik zou wel eens een niet benoemde straat in tomtom willen vindenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:13 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Nee dus, misschien dat jij een aldi tomtom hebt maar als je een echte had (en die ook gebruikt) dan weet je dat niet alle straten benoemd zijn in dat ding, vooral verbindingswegen buiten de bebouwde kom.
Routemobiel is gewoon een netwerk van afsleepbedrijven.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef Repeat het volgende:
Routemobiel is echt epic pauper, wacht maar tot je ze nodig hebt
ik heb ze van de winter 1 keer nodig gehad, ze waren er binnen 15minuten en hadden mijn auto zo weer aan de praat..dus mijn ervaring is goed....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef Repeat het volgende:
Routemobiel is echt epic pauper, wacht maar tot je ze nodig hebt
in het algemeen kunnen ze niks. Het zijn domme slepers. Slimme truukjes om je weer op weg te helpen doen ze niet, en ze komen gelijk al met een sleepwagen aanrijdenquote:Op woensdag 18 juni 2008 06:05 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ik heb ze van de winter 1 keer nodig gehad, ze waren er binnen 15minuten en hadden mijn auto zo weer aan de praat..dus mijn ervaring is goed....![]()
Probleem is alleen dat je auto dealer onderhouden moet zijn volgens het boekje en ook de APK enzo bij de dealer gebeurd moet zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:56 schreef Matel het volgende:
Ik ben geen lid, maar heb wel een Nissan Card: http://www.nissan.nl/home(...)3RCRD.html?ln=/nl_NL
Goedkoper dan de wegenwacht
Daar heb je weer gelijk in. Maar zolang mijn auto in de garantie zit zal hij toch onderhoud krijgen bij de dealer. Komende 4 jaar dus nog zeker geen ANWB wegenwacht voor mijquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:03 schreef Mikkie het volgende:
Probleem is alleen dat je auto dealer onderhouden moet zijn volgens het boekje en ook de APK enzo bij de dealer gebeurd moet zijn.
Juist bij oudere auto's is het beter deze door de dealer te laten onderhouden. De dealer weet precies wat er met de auto moet gebeuren. Ik heb hem dagelijks nodig voor woon-werk verkeer (100KM per dag) en betrouwbaarheid staat voorop.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je auto dealer onderhouden moet zijn volgens het boekje en ook de APK enzo bij de dealer gebeurd moet zijn.
In dat geval haak ik al af, mijn elf jaar oude auto heeft geen dealeronderhoud nodig maar kan ook naar de universele garage 10 km verderop, scheelt minstens de helft in prijs.
Ik hoop voor je dat je dan ook lid bent geworden van de wegenwachtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:41 schreef Renesite het volgende:
ANWB geworden, ledenactie... Ga van het zomer naar Zuid-France dus mot maar he.
ja, met vervangend vervoer enzoquote:Op zondag 22 juni 2008 15:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dan ook lid bent geworden van de wegenwacht
manuren betaal je niet, het enige wat je betaalt zijn eventuele extra onderdelen. Stel dat er een bougiekabel wordt vervangen, dan moet je die ter plekke afrekenen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef zooke het volgende:
Wat zijn de extra kosten als de wegenwacht komt om je auto te maken.
Dan doel ik op materiaal kosten,man uren enz enz
Bij oudere auto's is het meestal enkel slijtage. Mijn auto gaat binnenkort ook voor een grote beurt weg, worden meteen de remblokken e.d. vervangen. Verder is er niks aan de hand. En of ik dat nou bij de dealer laat doen of bij de universele garage, er wordt olie vervangen etc, de beurt is hetzelfde. Alleen is het tarief bij de dealer een stuk hoger.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:21 schreef Matel het volgende:
[..]
Juist bij oudere auto's is het beter deze door de dealer te laten onderhouden. De dealer weet precies wat er met de auto moet gebeuren. Ik heb hem dagelijks nodig voor woon-werk verkeer (100KM per dag) en betrouwbaarheid staat voorop.
En gek genoeg waardeert de wegenwacht het dan wel weer als ze zo'n auto mogen repareren. Al is het maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
En daar komt nog eens bij, als ik bij de dealer met m'n 22 jaar oude wagen aankomen weten ze er echt geen raad mee, die techniek kennen ze al bijna niet meer...![]()
Het eerste wat ze zeggen is: waar zit de stekker om hem uit te lezen?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
Heeft'ie van z'n eigenaar, da's ook een naaimachine
Vervangend vervoer heb ik ook, maar volgens mij alleen in Europa (buiten NL), kan dat? Of is dan automatisch NL ook erbij? Hier in NL heb ik eigenlijk altijd wel iemand die ik kan bellen namelijk...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:25 schreef rival het volgende:
wegenwacht met vervangend vervoer is wel zo handig.
afgelopen zaterdag reden wij in een opel omega richting belgie....
die stopte bij utrecht... met anderhalf uur hadden we een andere auto en konden we verder
Durf ik niet te zeggen ik ben geen lid, zat bij iemand in de auto.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vervangend vervoer heb ik ook, maar volgens mij alleen in Europa (buiten NL), kan dat? Of is dan automatisch NL ook erbij? Hier in NL heb ik eigenlijk altijd wel iemand die ik kan bellen namelijk...
Je kan inderdaad, vervangend vervoer in EU hebben zonder NL.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vervangend vervoer heb ik ook, maar volgens mij alleen in Europa (buiten NL), kan dat? Of is dan automatisch NL ook erbij? Hier in NL heb ik eigenlijk altijd wel iemand die ik kan bellen namelijk...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:21 schreef xaban06 het volgende:
Gister ANWB Wegenwacht® Europa Service afgesloten, echter nu ik dit topic lees vraag ik me af:
Ik ben 1x per week in Belgie, gezien de ervaringen hier heb ik dus niks aan 'Europa Service' omdat dat bedoelt is voor reizen en niet voor wekelijks bezoek oid?
Mja, niet dat ik ooit stil ben komen te staan. Rij al jaren heen en weer, nooit iets gebeurd, maar je weet het maar nooit en je zal zien dat ze je ineens niet willen helpen oidquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:16 schreef rival het volgende:
[..]
dat weten zij toch niet
gewoon zeggen dat je op reis bent...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |