ja, met vervangend vervoer enzoquote:Op zondag 22 juni 2008 15:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dan ook lid bent geworden van de wegenwacht
manuren betaal je niet, het enige wat je betaalt zijn eventuele extra onderdelen. Stel dat er een bougiekabel wordt vervangen, dan moet je die ter plekke afrekenen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef zooke het volgende:
Wat zijn de extra kosten als de wegenwacht komt om je auto te maken.
Dan doel ik op materiaal kosten,man uren enz enz
Bij oudere auto's is het meestal enkel slijtage. Mijn auto gaat binnenkort ook voor een grote beurt weg, worden meteen de remblokken e.d. vervangen. Verder is er niks aan de hand. En of ik dat nou bij de dealer laat doen of bij de universele garage, er wordt olie vervangen etc, de beurt is hetzelfde. Alleen is het tarief bij de dealer een stuk hoger.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:21 schreef Matel het volgende:
[..]
Juist bij oudere auto's is het beter deze door de dealer te laten onderhouden. De dealer weet precies wat er met de auto moet gebeuren. Ik heb hem dagelijks nodig voor woon-werk verkeer (100KM per dag) en betrouwbaarheid staat voorop.
En gek genoeg waardeert de wegenwacht het dan wel weer als ze zo'n auto mogen repareren. Al is het maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
En daar komt nog eens bij, als ik bij de dealer met m'n 22 jaar oude wagen aankomen weten ze er echt geen raad mee, die techniek kennen ze al bijna niet meer...![]()
Het eerste wat ze zeggen is: waar zit de stekker om hem uit te lezen?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
Heeft'ie van z'n eigenaar, da's ook een naaimachine
Vervangend vervoer heb ik ook, maar volgens mij alleen in Europa (buiten NL), kan dat? Of is dan automatisch NL ook erbij? Hier in NL heb ik eigenlijk altijd wel iemand die ik kan bellen namelijk...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:25 schreef rival het volgende:
wegenwacht met vervangend vervoer is wel zo handig.
afgelopen zaterdag reden wij in een opel omega richting belgie....
die stopte bij utrecht... met anderhalf uur hadden we een andere auto en konden we verder
Durf ik niet te zeggen ik ben geen lid, zat bij iemand in de auto.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vervangend vervoer heb ik ook, maar volgens mij alleen in Europa (buiten NL), kan dat? Of is dan automatisch NL ook erbij? Hier in NL heb ik eigenlijk altijd wel iemand die ik kan bellen namelijk...
Je kan inderdaad, vervangend vervoer in EU hebben zonder NL.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vervangend vervoer heb ik ook, maar volgens mij alleen in Europa (buiten NL), kan dat? Of is dan automatisch NL ook erbij? Hier in NL heb ik eigenlijk altijd wel iemand die ik kan bellen namelijk...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:21 schreef xaban06 het volgende:
Gister ANWB Wegenwacht® Europa Service afgesloten, echter nu ik dit topic lees vraag ik me af:
Ik ben 1x per week in Belgie, gezien de ervaringen hier heb ik dus niks aan 'Europa Service' omdat dat bedoelt is voor reizen en niet voor wekelijks bezoek oid?
Mja, niet dat ik ooit stil ben komen te staan. Rij al jaren heen en weer, nooit iets gebeurd, maar je weet het maar nooit en je zal zien dat ze je ineens niet willen helpen oidquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:16 schreef rival het volgende:
[..]
dat weten zij toch niet
gewoon zeggen dat je op reis bent...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |