Je bent wel lief hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Heuj, mijjn wekker ging wel als eerste.
stommies.
verslavend lekker die dingen! doe maarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Iemand nog een koekje?
Oja? Ging jouw wekker ook al om 4:45?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
stommies.
o jahquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zo... enne ik zou er zij van maken
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
Ik...
Heb...
Geen...
Zin...
Meer...
Onee die had ik al niet toen mijn wekker vanochtend om zes uur ging
ja maar als ICT bedrijf probleem ziet, zeggen ze gelijk:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, nog beter zelfs, omdat dit veel minder werk is en op iedereen van toepassing is!
Hij ging om half 6 maar je bent over 2 uur klaar..quote:
ja maar !!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
stommies.
ik heb de halve nacht wakker gelegen omdat ik het koud had.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
stommies.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Iemand nog een koekje?
Uiteraard, maar de DNS database herstellen is meer werk dan kijken welke Group Policies er aan een Organizational Unit zijn gekoppeld, die simpelweg verwijderen, en policies opnieuw pushenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar als ICT bedrijf probleem ziet, zeggen ze gelijk:
hmm DNS probleem. Dus gelijk opgelost.
Homepage is een Policy effect
als ik de policy verstop is het bijna niet te vinden
duwt een slagroomtaart in de gezicht van sgele.quote:
Never mindquote:
hmm ook weer gelijk inquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de DNS database herstellen is meer werk dan kijken welke Group Policies er aan een Organizational Unit zijn gekoppeld, die simpelweg verwijderen, en policies opnieuw pushen
Buiten dat is policies verstoppen nogal lastig... Wat was het ook alweer? RSOP? GPresult?
Whehe zoiets is het wel jaquote:
dat heb ik volgende weekquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja? Ging jouw wekker ook al om 4:45?
En was je ook al om 6 uur aan het werk dan?
iddquote:
ach ik begin liever vroeg. ben ook vroeg klaar danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yay, volgende week hoef ik pas telkens om 14:00 te beginnen
Jij blijquote:
iddquote:
ik rij weg met schemerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idder is niets vervelender dan met donker van huis gaan en thuis komen
Met donker weg, met licht terugquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idder is niets vervelender dan met donker van huis gaan en thuis komen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
duwt een slagroomtaart in de gezicht van sgele.
Sorry
hey, een taart doet niet zeerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
* Sgele gooit een koffiemok richting Crazy
heb je hem wel eerst leeg gedronken ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
* Sgele gooit een koffiemok richting Crazy
gpresultquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de DNS database herstellen is meer werk dan kijken welke Group Policies er aan een Organizational Unit zijn gekoppeld, die simpelweg verwijderen, en policies opnieuw pushen
Buiten dat is policies verstoppen nogal lastig... Wat was het ook alweer? RSOP? GPresult?
Mag toch hopen van welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je hem wel eerst leeg gedronken ?
zat niks in toen hij hier heen vloogquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je hem wel eerst leeg gedronken ?
anders wordt het dweilenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zat niks in toen hij hier heen vloog
jijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:21 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda mist smiley met uitpuilende ogen
jij
mja, weet niet of iemand de beker heeft zien overvliegenquote:
Nou doe mij er is 1tjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb nog 4 koekjes.
okquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
echt dat je zegt van
[ afbeelding ]
Omdat ik ook goed demotiveer mag ik er vast wel 1tje?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb nog 4 koekjes.
Aan je avatar te zien 3½quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb nog 4 koekjes.
koekjesmonsterquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb nog 4 koekjes.
Net geweestquote:
Ja als dat even zou kunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg kan iemand het licht van die felle bol in de lucht ff aandoen ?
al die regen vandaag
Ik kan er niet bijquote:
Jammerquote:
Wat dan?quote:
Hangt er vanaf, echt goede vis smaakt naar vlees, de bagger smaakt echt naar visquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
en ben ik weer.
de discussie tijdens eten:
Is vis vlees jah of nee
Ja dank je hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben klaar, nu naar huis. Succes nog vandaag allemaal![]()
mja discussie ging nergens overquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, echt goede vis smaakt naar vlees, de bagger smaakt echt naar vis
Ja dag hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef BloodyLotte het volgende:
* Dr.Droxz kijkt naar buiten ... jij ook succes!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Haha dat is ook zo, het is maar waar iemand zich druk over kan makenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja discussie ging nergens over
zo van jah, vis schotel ligt geen vlees op, vlees schotel geen vis.
Dagen ging het goed, maar die tyfus collega zit weer zwaar de mongool uit te hangen...quote:
tja inderdaad,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is ook zo, het is maar waar iemand zich druk over kan maken
als je baan je lief is ....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dagen ging het goed, maar die tyfus collega zit weer zwaar de mongool uit te hangen...
ik trap die gast gvd echt nog een keer neer!!
vis is geen vleesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
en ben ik weer.
de discussie tijdens eten:
Is vis vlees jah of nee
Ik zeg... foto'squote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dagen ging het goed, maar die tyfus collega zit weer zwaar de mongool uit te hangen...
ik zou s gaan praten met je chef. opkroppen heeft geen zin.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe het na werktijd dan.... dan hou je je baan iig nog...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Bellerophon Kijkt naar msn, stilte...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
GODVER, in 1 keer druk hier
Msn mensen beginnen te lullen, IRC wordt actief, game forum wordt actief
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
Als ik hier MSN zou gebruiken kan ik meteen m'n spullen pakken
For real? Maar wel Fok!enquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
Als ik hier MSN zou gebruiken kan ik meteen m'n spullen pakken
Heb ook een kleine msn lijstquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
* Sgele kijkt naar MSN... grote lijst...geen gesprekken
Hij zit constant met Windows Toets+D klaarquote:
Ik heb alles in 1 lijst staan...niet echt slim van me.. .opdrachtgevers, collega's in roemenie, vrienden, familie... da's soms erg drukquote:
tja ik ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb alles in 1 lijst staan...niet echt slim van me.. .opdrachtgevers, collega's in roemenie, vrienden, familie... da's soms erg druk
Ja had ik ook, maar heb nu alleen mensen erin die ik ook echt spreek.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb alles in 1 lijst staan...niet echt slim van me.. .opdrachtgevers, collega's in roemenie, vrienden, familie... da's soms erg druk
Mja da's wel een goed idee eigenlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja had ik ook, maar heb nu alleen mensen erin die ik ook echt spreek.
Die heb je toch ook? Met andere woorden.....schiet toch eens op joh!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, ben ik bezig met nummerplan, krijg ik mail of ik al iets heb opgelost
Wat denken ze zelf, dat ik tig handen heb ?
Ja, maar als webdevver moet ik natuurlijk wel overal bij kunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
For real? Maar wel Fok!en [afbeelding]
mja mn motivatie is weer gedaaldquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heb je toch ook? Met andere woorden.....schiet toch eens op joh!
Ik vind het wel fijn, maar 20 mensenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja da's wel een goed idee eigenlijk
Whehehequote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, maar als webdevver moet ik natuurlijk wel overal bij kunnen. Dus ik ben wel met mn vak bezig
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |