Net geweestquote:
Ja als dat even zou kunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg kan iemand het licht van die felle bol in de lucht ff aandoen ?
al die regen vandaag
Ik kan er niet bijquote:
Jammerquote:
Wat dan?quote:
Hangt er vanaf, echt goede vis smaakt naar vlees, de bagger smaakt echt naar visquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
en ben ik weer.
de discussie tijdens eten:
Is vis vlees jah of nee
Ja dank je hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben klaar, nu naar huis. Succes nog vandaag allemaal![]()
mja discussie ging nergens overquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, echt goede vis smaakt naar vlees, de bagger smaakt echt naar vis
Ja dag hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef BloodyLotte het volgende:
* Dr.Droxz kijkt naar buiten ... jij ook succes!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Haha dat is ook zo, het is maar waar iemand zich druk over kan makenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja discussie ging nergens over
zo van jah, vis schotel ligt geen vlees op, vlees schotel geen vis.
Dagen ging het goed, maar die tyfus collega zit weer zwaar de mongool uit te hangen...quote:
tja inderdaad,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is ook zo, het is maar waar iemand zich druk over kan maken
als je baan je lief is ....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dagen ging het goed, maar die tyfus collega zit weer zwaar de mongool uit te hangen...
ik trap die gast gvd echt nog een keer neer!!
vis is geen vleesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
en ben ik weer.
de discussie tijdens eten:
Is vis vlees jah of nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |