Ik zeg... foto'squote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dagen ging het goed, maar die tyfus collega zit weer zwaar de mongool uit te hangen...
ik trap die gast gvd echt nog een keer neer!!
ik zou s gaan praten met je chef. opkroppen heeft geen zin.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dagen ging het goed, maar die tyfus collega zit weer zwaar de mongool uit te hangen...
Doe het na werktijd dan.... dan hou je je baan iig nog...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Bellerophon Kijkt naar msn, stilte...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:36 schreef Crazy-M het volgende:
GODVER, in 1 keer druk hier
Msn mensen beginnen te lullen, IRC wordt actief, game forum wordt actief
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
Als ik hier MSN zou gebruiken kan ik meteen m'n spullen pakken
For real? Maar wel Fok!enquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
Als ik hier MSN zou gebruiken kan ik meteen m'n spullen pakken
Heb ook een kleine msn lijstquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
* Sgele kijkt naar MSN... grote lijst...geen gesprekken
Hij zit constant met Windows Toets+D klaarquote:
Ik heb alles in 1 lijst staan...niet echt slim van me.. .opdrachtgevers, collega's in roemenie, vrienden, familie... da's soms erg drukquote:
tja ik ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb alles in 1 lijst staan...niet echt slim van me.. .opdrachtgevers, collega's in roemenie, vrienden, familie... da's soms erg druk
Ja had ik ook, maar heb nu alleen mensen erin die ik ook echt spreek.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb alles in 1 lijst staan...niet echt slim van me.. .opdrachtgevers, collega's in roemenie, vrienden, familie... da's soms erg druk
Mja da's wel een goed idee eigenlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja had ik ook, maar heb nu alleen mensen erin die ik ook echt spreek.
Die heb je toch ook? Met andere woorden.....schiet toch eens op joh!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, ben ik bezig met nummerplan, krijg ik mail of ik al iets heb opgelost
Wat denken ze zelf, dat ik tig handen heb ?
Ja, maar als webdevver moet ik natuurlijk wel overal bij kunnenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
For real? Maar wel Fok!en [afbeelding]
mja mn motivatie is weer gedaaldquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heb je toch ook? Met andere woorden.....schiet toch eens op joh!
Ik vind het wel fijn, maar 20 mensenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja da's wel een goed idee eigenlijk
Whehehequote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, maar als webdevver moet ik natuurlijk wel overal bij kunnen. Dus ik ben wel met mn vak bezig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |