Je bent wel lief hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Heuj, mijjn wekker ging wel als eerste.
stommies.

verslavend lekker die dingen! doe maarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Iemand nog een koekje?

Oja? Ging jouw wekker ook al om 4:45?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
stommies.

o jahquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zo... enne ik zou er zij van maken

quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
Ik...
Heb...
Geen...
Zin...
Meer...
Onee die had ik al niet toen mijn wekker vanochtend om zes uur ging

ja maar als ICT bedrijf probleem ziet, zeggen ze gelijk:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, nog beter zelfs, omdat dit veel minder werk is en op iedereen van toepassing is!

Hij ging om half 6 maar je bent over 2 uur klaar..quote:

ja maar !!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
stommies.

ik heb de halve nacht wakker gelegen omdat ik het koud had.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
stommies.

quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
Iemand nog een koekje?

Uiteraard, maar de DNS database herstellen is meer werk dan kijken welke Group Policies er aan een Organizational Unit zijn gekoppeld, die simpelweg verwijderen, en policies opnieuw pushenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar als ICT bedrijf probleem ziet, zeggen ze gelijk:
hmm DNS probleem. Dus gelijk opgelost.
Homepage is een Policy effect
als ik de policy verstop is het bijna niet te vinden

duwt een slagroomtaart in de gezicht van sgele.quote:

Never mindquote:

hmm ook weer gelijk inquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de DNS database herstellen is meer werk dan kijken welke Group Policies er aan een Organizational Unit zijn gekoppeld, die simpelweg verwijderen, en policies opnieuw pushen
Buiten dat is policies verstoppen nogal lastig... Wat was het ook alweer? RSOP? GPresult?

Whehe zoiets is het wel jaquote:

dat heb ik volgende weekquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja? Ging jouw wekker ook al om 4:45?
En was je ook al om 6 uur aan het werk dan?

iddquote:

ach ik begin liever vroeg. ben ook vroeg klaar danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yay, volgende week hoef ik pas telkens om 14:00 te beginnen

Jij blijquote:

iddquote:

ik rij weg met schemerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idder is niets vervelender dan met donker van huis gaan en thuis komen

Met donker weg, met licht terugquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idder is niets vervelender dan met donker van huis gaan en thuis komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |