Nee echt niet, gewoon even snel aangemaaktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
Beller: Die had je klaarstaan...kan nie anders...
Heej Koffie en Creo's... je doet het al een stuk beter
uhuh...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee echt niet, gewoon even snel aangemaakt
For realquote:
Nou vooruit dan!quote:
Ze is koekjes halenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou vooruit dan!
Volgens mij is de rest de weg kwijt
Wat kost dat nou? zo'n aai foon?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn trein reed op tijd.
En m'n iphone doet 't. Ik kan nu ook ermee bellen
Rustig jongen, bakje koffie dan maar?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:37 schreef Lynx666 het volgende:
Kom ik binnen, ligt er meteen een spoedklus voor m'n neus
En ik was al chago door de NS.
Ook nog is een iPhone, nu ben ik nog jaloerserquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn trein reed op tijd.
En m'n iphone doet 't. Ik kan nu ook ermee bellen
Doe maar theequote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rustig jongen, bakje koffie dan maar?
Bakje thee is ook goedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Doe maar thee.
En de spoedklus is alweer gedaan.
Mogguh Droxz, kijk dat zijn goede berichtenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!!!!!!!
Was gezellig gisteren, net ook nog gezellig samen geweest, een goede morgen dus
Goeiemorgen mr. Positivoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!!!!!!!
Was gezellig gisteren, net ook nog gezellig samen geweest, een goede morgen dus
Inderdaad! Beetje jammer dat ik daardoor weer eens te weinig heb geslapenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz, kijk dat zijn goede berichten![]()
Ik blijf natuurlijk wel jullie persoonlijke demotivator hoorquote:
Succes... cranky bastardquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
Morge
hoorde ik iemand zeggen dat ze lief was?
terwijl ze nog geen 5 min eerder even had gezegd dat ze vandaag maar tot 13:00 moet en morgen vrij is?
Kan niet lief zijn
ik begin aan mn spit klus
Je hebt een prima collega in BloodyLotte!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk wel jullie persoonlijke demotivator hoor
Koffie maar dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
hmm nog brakker dan gisteren. bah!
heb een motiveerder nodig vandaag ...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk wel jullie persoonlijke demotivator hoor
crankyquote:
Dat hebben er meer gedaan...die fietsen nou met hun knieeen.. .quote:
* Sgele geeft Dubbele Espresso, met een Oreo provided by Lottequote:
een Oreo ?? wasda ?? tis nog vroeg hehquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft Dubbele Espresso, met een Oreo provided by Lotte
moet je me eerst ff vindenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat hebben er meer gedaan...die fietsen nou met hun knieeen.. .
Hmm minderquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
hmm nog brakker dan gisteren. bah!
Details, en dat moet je er maar voor over hebben hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Beetje jammer dat ik daardoor weer eens te weinig heb geslapen
idd, afschaffen die maandag EN dinsdag zeg ik jequote:
Selectief lief?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
Morge
hoorde ik iemand zeggen dat ze lief was?
terwijl ze nog geen 5 min eerder even had gezegd dat ze vandaag maar tot 13:00 moet en morgen vrij is?
Kan niet lief zijn
ik begin aan mn spit klus
Visio 2007 ook in orde?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je me eerst ff vinden
begint goed ...
oude documentatie van plattegronden is in visio gemaakt.
Laten we nu net geen visio licentie hebben
kan ik de plattegronden al niet meer aanpassen.
Iemand een visio bewerk programma ?
Tot woensdag weekend!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, afschaffen die maandag EN dinsdag zeg ik je
Hier...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een Oreo ?? wasda ?? tis nog vroeg heh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
kost geld he,quote:
tja dat zal het zijn, zo maakt ze wel vrienden hier ....quote:
De hele zooi omdraaien! 2 daagse werkweken, en 5 daagse weekenden!quote:
Uiteraard!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
De hele zooi omdraaien! 2 daagse werkweken, en 5 daagse weekenden!
met behoud van salaris natuurlijk
Hmm minder, er is geen Open Source vervanger daarvoor?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kost geld he,
dus nee, hebben we hier niet
Hahaha jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja dat zal het zijn, zo maakt ze wel vrienden hier ....
en nu snel wegblijven
ehm weet niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder, er is geen Open Source vervanger daarvoor?
tja, wat zeg je er op hequote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier...
ah okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou lotte bedanktze zijn lekker!
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
jij hebt briljante ideeenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
De hele zooi omdraaien! 2 daagse werkweken, en 5 daagse weekenden!
met behoud van salaris natuurlijk
morge...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:34 schreef lynda het volgende:
Ook weer aanwezig
Te weinig geslapen maar 1e klas reizen is cool
Rest tja ik zwijg maar
Als je maar een fijne avond hebt gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:34 schreef lynda het volgende:
Ook weer aanwezig
Rest tja ik zwijg maar
Heb je hier iets aan?quote:
Mwah doe mij maar thee of de Cappucino die mijn broer maaktquote:
als je het over de duivel hebtquote:
ik zal er later op de dag is naar kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
http://www.propeller.com/viewstory/2006/07/30/web-20-visio-replacement-create-diagrams-online-for-free/?url=http%3A%2F%2Fgliffy.com%2F&frame=true
Dat zal ik dan hebben gemist ofzo, maar Lotte we gaan dus samen demotiveren vandaag?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt een prima collega in BloodyLotte!
ej schoonheid, goede morgenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:34 schreef lynda het volgende:
Ook weer aanwezig
Rest tja ik zwijg maar
Ik moet er geld mee gaan verdienenquote:
Droxz = Überdemotivator!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zal ik dan hebben gemist ofzo, maar Lotte we gaan dus samen demotiveren vandaag?
Hoop doet leven he...quote:
mijn dagelijkse ochtend ritueelquote:
neee, dat ben ik al sinds november ...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zal ik dan hebben gemist ofzo, maar Lotte we gaan dus samen demotiveren vandaag?
Nespresso machine?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn dagelijkse ochtend ritueel![]()
heerlijk zon machine thuis
nee natuurlijk nietquote:
Duur grapje zeker zo'n ding?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
een expresso apparaat, met echte bonen
deze
[ afbeelding ]
ik denk van welquote:
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
doe mij maar citroen thee vandaag
Ja dat dacht ik dus ook, maar WL kan je er ook een Cappucino mee maken?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:53 schreef Sgele het volgende:
Die dingen zijn 499 euro geloof ik(of meer zelfs
)
Niets stiekems :|quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge...
stiekem 1ste klas reizen he
vanavond ff conducteur bellen
ja, daarvoor zit dat pijpje ernaast.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar WL kan je er ook een Cappucino mee maken?
geluksvogel :dquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Niets stiekems :|
Ik zat er gewoon heel uitgebreid![]()
Conducteur was ook nog langs gelopen en heel netjes goede morgen gezegt
ps. Droxz![]()
Nou heb ik nog veel minder zin!quote:
ehm, we gebruiken ciscoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
Crazy-M , hopelijk geen ciscodie knalt er iedere week hier wel een keertje uit.
gelukkig blijft internet altijd nog werken dan
Daar moet een apparaat voor gemaakt wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veel minder zin!![]()
p.s wat nou expresso? Nee de "Droxz" special: 1 capacino suiker + expresso
Moet je is een keertje doen, weet je tenminste of het werktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, daarvoor zit dat pijpje ernaast.
heb het eigelijk nog nooit gemaakt hehe
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn dagelijkse ochtend ritueel![]()
heerlijk zon machine thuis
Dan ga ik toch liever voor de PS3quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
mja iddvolgens mij iets van 400 euro wat ik ervoor betaald heb
net iets goedkoper ddan een ps3 dus
Senseo is lekker makkelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Ik heb een senseo en french press.
senseo sucks.
french press is pure liefde.
Nog niet, komt rond half 12 wel denk ikquote:
ja echt verschrikkelijk irritant gewoon .quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, we gebruiken cisco
elke week?
zeg maar elke dag knalt er wel een lijn uit
Dan hoort partij A partij B niet meer, maar partij B hoort nog wel partij A
inderdaad,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog niet, komt rond half 12 wel denk ik
mja goed idee. binnenkort maar s melk kopenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je is een keertje doen, weet je tenminste of het werkt
Provider zeker Priority ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja echt verschrikkelijk irritant gewoon .
Nog nooit gehad, lijkt me ook een aparte combinatiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:06 schreef BloodyLotte het volgende:
die kaneelkoffiepads van de appie zijn nog wel te doen.
kep pas mn senseo weggegeven aan mn ouders. omdat hun expresso apparaat kapot was gegaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Ik heb een senseo en french press.
senseo sucks.
french press is pure liefde.
Haha jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad,
het vaste uurtje voor honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |