ik zal er later op de dag is naar kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
http://www.propeller.com/viewstory/2006/07/30/web-20-visio-replacement-create-diagrams-online-for-free/?url=http%3A%2F%2Fgliffy.com%2F&frame=true
Dat zal ik dan hebben gemist ofzo, maar Lotte we gaan dus samen demotiveren vandaag?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt een prima collega in BloodyLotte!
ej schoonheid, goede morgenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:34 schreef lynda het volgende:
Ook weer aanwezig
Te weinig geslapen maar 1e klas reizen is cool
Rest tja ik zwijg maar
Ik moet er geld mee gaan verdienenquote:
Droxz = Überdemotivator!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zal ik dan hebben gemist ofzo, maar Lotte we gaan dus samen demotiveren vandaag?
Hoop doet leven he...quote:
mijn dagelijkse ochtend ritueelquote:
neee, dat ben ik al sinds november ...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zal ik dan hebben gemist ofzo, maar Lotte we gaan dus samen demotiveren vandaag?
Nespresso machine?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn dagelijkse ochtend ritueel![]()
heerlijk zon machine thuis
nee natuurlijk nietquote:
Duur grapje zeker zo'n ding?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
een expresso apparaat, met echte bonen
deze
[ afbeelding ]
ik denk van welquote:
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
doe mij maar citroen thee vandaag
Ja dat dacht ik dus ook, maar WL kan je er ook een Cappucino mee maken?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:53 schreef Sgele het volgende:
Die dingen zijn 499 euro geloof ik(of meer zelfs
)
Niets stiekems :|quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morge...
stiekem 1ste klas reizen he
vanavond ff conducteur bellen
ja, daarvoor zit dat pijpje ernaast.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar WL kan je er ook een Cappucino mee maken?
geluksvogel :dquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Niets stiekems :|
Ik zat er gewoon heel uitgebreid![]()
Conducteur was ook nog langs gelopen en heel netjes goede morgen gezegt
ps. Droxz![]()
Nou heb ik nog veel minder zin!quote:
ehm, we gebruiken ciscoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
Crazy-M , hopelijk geen ciscodie knalt er iedere week hier wel een keertje uit.
gelukkig blijft internet altijd nog werken dan
Daar moet een apparaat voor gemaakt wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veel minder zin!![]()
p.s wat nou expresso? Nee de "Droxz" special: 1 capacino suiker + expresso
Moet je is een keertje doen, weet je tenminste of het werktquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, daarvoor zit dat pijpje ernaast.
heb het eigelijk nog nooit gemaakt hehe
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn dagelijkse ochtend ritueel![]()
heerlijk zon machine thuis
Dan ga ik toch liever voor de PS3quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
mja iddvolgens mij iets van 400 euro wat ik ervoor betaald heb
net iets goedkoper ddan een ps3 dus
Senseo is lekker makkelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Ik heb een senseo en french press.
senseo sucks.
french press is pure liefde.
Nog niet, komt rond half 12 wel denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |