Trigger en ik zoeken nog iemand voor het geval reltopic part 2 begintquote:
Vista zou mijn simpele. door jullie te worden uitgelachen pc ook niet trekkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik werk er nu 6 maanden mee en het ik moet er nog steeds aan wennen
NWS idd... maar met beetje geluk blijft het stil nuquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:56 schreef dndiek het volgende:
Welk subforum, Frutsel?
Is het een oudje ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vista zou mijn simpele. door jullie te worden uitgelachen pc ook niet trekken
ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vista zou mijn simpele. door jullie te worden uitgelachen pc ook niet trekken
Die heb ik nog niet uit mijn fok geslooptquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
NWS idd... maar met beetje geluk blijft het stil nu
reken er maar niet opquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb hier nog een P2000 staanOver 50 jaar zijn die dingen écht écht antiek en geld waard
Nou de laatste poster uit deel 1 heeft een ban aan zijn broek en niemand opent deel 2, dus dat scheelt weer een zwikkiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet uit mijn fok gesloopt
quote:
bijna 2 jaarquote:
Trustenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou de laatste poster uit deel 1 heeft een ban aan zijn broek en niemand opent deel 2, dus dat scheelt weer een zwikkie
ik ga d'r van tussen, misschien tot morgen vroeg![]()
dan is er niks mis mee tochquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bijna 2 jaarmaar gewoon een keisimpel ding, heb wel flatscreen enzo en hij ziet er ook best hip uit maar er zit verder niks boeiends in, maar waarvoor ik m gebruik doet ie het meer dan prima: internetten, msnen, downloaden, en tekstverwerken maar gamen kan ik wel vergeten
nee hoor en ik als vrouw zijnde hecht er ook niet zoveel aan, mannen willen altijd het snelste en meeste geheugen etc etc ik zou niet eens weten wat ik ermee moestquote:
Whehe...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:03 schreef buzzer het volgende:
Ik heb nu echt alles erop en eraan, moet ik verdomme de gebruiksaanwijzing lezen op de kast open te krijgen [afbeelding]
Ik ook!quote:
ja lach maarquote:
oeee die zijn erg lekker, en op helaas...quote:
ftwquote:
ik wil best delen, zo ben ik dan ook weerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
oeee die zijn erg lekker, en op helaas...
Jah, vind het wel komisch altijd, dat soort ongein. Maar zelf baal ik ook als het niet direct wil hoorquote:
papier! wanneer gaan we nou housenquote:
Als ik weer werk heb (misschien woensdag al) en als er een leuk feestje is. Is er binnenkort een leuke avond in de matrixx of zo?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
papier! wanneer gaan we nou housen
En wat/wie is er dan?quote:
check de post boven jequote:
ik ga ook maar eens die kant opquote:
Oeh, klinkt allebei tofquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:43 schreef Houniet het volgende:
Voor papier:
Het Grote Sneakerz-topic #10: Guess what!
Ik ook zo.quote:
slaap zequote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:46 schreef Houniet het volgende:
ik ga slapen ! [afbeelding] [afbeelding]
Heb je zin om me te masseren?quote:
*denkt na*quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je zin om me te masseren?
Dan huil ik me zelf wel in slaap.quote:
goedemorgenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:04 schreef DaMart het volgende:
[afbeelding]
Jullie zijn weer hard gegaan vannacht [afbeelding].
uurtje vroeger of later maakt ook niet uit, toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:36 schreef Sjowhan het volgende:
Iets te laat uit bed gekomen, achja [afbeelding]
watte?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:42 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm streepjes door de quotes heen [afbeelding]
Hm dan heb ik (atm) nog geluk dat het hier niet regent..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:48 schreef OA het volgende:
Mogge cross![]()
ik moet ook fietsen, door de regen...Slechts 5 minuten maar toch is het kut!!
Ah ja irritant is datquote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Ja potver! Wat is er in godsnaam zo moeilijk aan het versturen van een e-mail met 7 MB aan bijlagen? Heel wat blijkbaar, want mijn pc doet er al 52 minuten over.
Elke byte wordt zeker grondig gescand door Norton?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Ja potver! Wat is er in godsnaam zo moeilijk aan het versturen van een e-mail met 7 MB aan bijlagen? Heel wat blijkbaar, want mijn pc doet er al 52 minuten over.
Ik heb uitgaande e-mails scannen juist uitgezetquote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:53 schreef OA het volgende:
[..]
Elke byte wordt zeker grondig gescand door Norton?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:52 schreef DaMart het volgende:
Nou, ik haal de postzegel wel van die e-mail af en gooi het bestand op mijn mp3-speler....
Hoiquote:
Vlot van begrip cross....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:54 schreef crossover het volgende:
Arme Isdatzo is gezakt voor z'n motorrijbewijs
Vaag dan...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb uitgaande e-mails scannen juist uitgezet.
Bij nader inzien hier ook...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |