Oeh, klinkt allebei tofquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:43 schreef Houniet het volgende:
Voor papier:
Het Grote Sneakerz-topic #10: Guess what!
Ik ook zo.quote:
slaap zequote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:46 schreef Houniet het volgende:
ik ga slapen ! [afbeelding] [afbeelding]
Heb je zin om me te masseren?quote:
*denkt na*quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je zin om me te masseren?
Dan huil ik me zelf wel in slaap.quote:
goedemorgenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:04 schreef DaMart het volgende:
[afbeelding]
Jullie zijn weer hard gegaan vannacht [afbeelding].
uurtje vroeger of later maakt ook niet uit, toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:36 schreef Sjowhan het volgende:
Iets te laat uit bed gekomen, achja [afbeelding]
watte?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:42 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm streepjes door de quotes heen [afbeelding]
Hm dan heb ik (atm) nog geluk dat het hier niet regent..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:48 schreef OA het volgende:
Mogge cross![]()
ik moet ook fietsen, door de regen...Slechts 5 minuten maar toch is het kut!!
Ah ja irritant is datquote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Ja potver! Wat is er in godsnaam zo moeilijk aan het versturen van een e-mail met 7 MB aan bijlagen? Heel wat blijkbaar, want mijn pc doet er al 52 minuten over.
Elke byte wordt zeker grondig gescand door Norton?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Ja potver! Wat is er in godsnaam zo moeilijk aan het versturen van een e-mail met 7 MB aan bijlagen? Heel wat blijkbaar, want mijn pc doet er al 52 minuten over.
Ik heb uitgaande e-mails scannen juist uitgezetquote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:53 schreef OA het volgende:
[..]
Elke byte wordt zeker grondig gescand door Norton?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:52 schreef DaMart het volgende:
Nou, ik haal de postzegel wel van die e-mail af en gooi het bestand op mijn mp3-speler....
Hoiquote:
Vlot van begrip cross....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:54 schreef crossover het volgende:
Arme Isdatzo is gezakt voor z'n motorrijbewijs
Vaag dan...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 06:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb uitgaande e-mails scannen juist uitgezet.
Bij nader inzien hier ook...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |