hoeft niet, hij moet gewoon de OP aanpassen op de wikiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:43 schreef gateh het volgende:
[..]
maak eeen mooie foto ofzo en ik zet hem in de OP (als ik ff tijd heb)
Ja precies, lengte heeft toch geen verband met de tijd van het eigenaarschapquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef no1uknow het volgende:
Sinds kort?
Ik mag hopen van nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja precies, lengte heeft toch geen verband met de tijd van het eigenaarschap
Scooters zijn voor pussy'squote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:45 schreef Sjibble het volgende:
En ik wil in de op staan! Hier mijn feauteau.
[ afbeelding ]
Ja er missen wat kappen en de slangen zijn idd niet aangesloten
Ik was nog bezig ja
Van de week zit ie helemaal in elkaar
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Scooters zijn voor pussy's![]()
*snelle leerling nie?!
Scooters danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]billenlikker
En er staan ook scooters in de op.
Brommers dan. 80cc puch word eruitgereden door een standaard vivacity
quote:14-1-2008 21:58:02 .»beneden TMK_ . Bas. (W) vliegwiel loopt te kutten bij mij
14-1-2008 21:58:03 .»beneden TMK_ . Bas. (W) geloof ik
14-1-2008 21:58:04 .»beneden TMK_ . Bas. (W)![]()
14-1-2008 21:58:15 .»beneden TMK_ . Bas. (W) heb ik nog niet gekeken![]()
14-1-2008 21:58:20 .»beneden TMK_ . Bas. (W) mn vliegwiel zat er schuin op
14-1-2008 21:58:22 .»beneden TMK_ . Bas. (W) ik denk kan wel
14-1-2008 21:58:22 .»beneden TMK_ . Bas. (W) boeie
14-1-2008 21:58:24 .»beneden TMK_ . Bas. (W) niet dus
14-1-2008 21:58:26 .»beneden TMK_ . Bas. (W) niks boeie
14-1-2008 21:58:29 .»beneden TMK_ . Bas. (W) ontsteking naar koekoe
Je praat in jezelf?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:38 schreef Bas91 het volgende:
ik wil zegmaar ooit een bromframe en een 65/70cc
oja, sjibble, je scooter ziet er irl nog lelijker uit.
[..]
en ik een mioquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:56 schreef PallominnoX het volgende:
Trouwens, ik rijd een phantom met dr70 eruit. Hard.
Stilte SVP.
oke, dan ben je best wel hard gepwnedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:35 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik rijd jullie er allemaal uit met mijn standaard RS-2.
Een 45km/h wagentje haalde me in gisteren![]()
![]()
!!!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:35 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik rijd jullie er allemaal uit met mijn standaard RS-2.
Een 45km/h wagentje haalde me in gisteren![]()
![]()
!!!
80 cc senda boek ik eruit met 125cc skipper...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Scooters dan. 70cc ark AC wordt eruit gereden daar 80cc Senda.
![]()
Tsjoo een puch en vivacity.. puch is al iets ouder misschien? Wat een ontzettend kromme vergelijking.
En ja, een vriend van mij had 70cc beta ark, MHR replica met replica pijp oid.. en ik met 80cc MHR ging hem hárd voorbij..
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
80 cc senda boek ik eruit met 125cc skipper...
wat zijn dat nou voor vergelijkingen man
DIe vergelijking van die beta en senda is weer net zo krom als die van de puch en vivacityquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Scooters dan. 70cc ark AC wordt eruit gereden daar 80cc Senda.
![]()
Tsjoo een puch en vivacity.. puch is al iets ouder misschien? Wat een ontzettend kromme vergelijking.
En ja, een vriend van mij had 70cc beta ark, MHR replica met replica pijp oid.. en ik met 80cc MHR ging hem hárd voorbij..
Nee 80cc MHR laagtoerig.. koppel dus.. NM boven PK's.. en tegen een hoogtoerige 70cc..quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:55 schreef Sjibble het volgende:
[..]
DIe vergelijking van die beta en senda is weer net zo krom als die van de puch en vivacity
70cc vs 80cc (ik neem aan 80cc hoogtoerig). Niet gek he!
noob
Oh. het bleek dus dat er een spietje in rondzwierf en tegen een spoel knalde. Bleef ie hangen.
De spie lag op de spoelen.
Ik ga em vanavond ff nog een keer monteren om te zien of ie toch werkt, anders word het een rondje scootersloop(beetje 160 euro voor een nieuwe ontsteking betalen, nee
)
Jij weet niet waar je over praat piem. NM maal toeren maakt vermogen, en daarmee ga je hardquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:57 schreef Sjibble het volgende:
laagtoerig hoog koppel en hoogtoerig laag koppel.
Alleen was de koppel van die 70cc lager
Maar als ik het goed heb, en mijn vertanding in mijn blok lichter maak, zou ik eigenlijk veel harder op moeten trekken + kleinere wielomtrek.
T is ook NM die voor het optrekken en topsnelheid zorgt (toeren ook, voor snelheid).
Maar als NM voor het optrekken zorgt en ook de topsnelheid
waarom stellen ze al hun scooters af op meeste PK's en niet de meeste NM's?(dus toeren x newtonmeter ratio afstellen op het hoogst)?
nja, echt iets wat je niet zo begrijpen
En ook maar gelijk vandaag de MVT Millenium ontsteking besteld. Met std 2dehands ontsteking kom ik ook nergens
(heeft me uiteindelijk toch maar 80 euro gekost, krijg bijbetaald
![]()
)
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:00 schreef PallominnoX het volgende:[..]
Je krijgt nooit veel koppel uit een 2 takt, tenminste niet makkelijk onderin.
Mja met sprinten wordt ook nooit de korste vertanding gebruikt omdat je dan voor het einde al door al je versnellingen heen zit..quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:13 schreef PallominnoX het volgende:
Roterende inlaat, bedoel je
En natuurlijk trek je harder op met een kortere vertanding, maar korter als standaard bestaat niet. Als je die hand laat maken ga je zoveel toeren draaien dat hij kapot loopt.
En ik geloof niet dat je met je F15 een autowheelie maakt met 50cc, puur gelul.
je bent gewoon jaloers dat ik een scooter hebquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:05 schreef no1uknow het volgende:
sjibble heb je nou niet door dat je gewoon is je kankermuil moet ghouden met je onzinpraatjes.
Ik zou er nog meer trots op zijn dat ik elke dag met de trein reis dan met een scooter.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik een scooter heb
Een beetje Puch voor 250 euro MAX (wel goed zoeken, er zijn mafketels die ze voor 400 aanbieden, en dan ook verwachten dat ze dat krijgen) en wat fine-tuning 100 euro MAX aan onderdelen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef VlaDje het volgende:
Wat kost een beetje Puch en de onderdelen ervan eigenlijk tegenwoordig,
Dan hebi khet over zo'n oude Maxi
mss wel aantrekkelijk voor me om in de zomer daar op te rijden ipv inde auto overal heen te knappen
oeh, das weinig, toch maar even gucken danquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een beetje Puch voor 250 euro MAX (wel goed zoeken, er zijn mafketels die ze voor 400 aanbieden, en dan ook verwachten dat ze dat krijgen) en wat fine-tuning 100 euro MAX aan onderdelen.
wheehehequote:
Wat een kutkop heeft zij dan.quote:
Vind je haar best een mooie vrouw? Ik echt niet hoor.. Die make up enzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:39 schreef VlaDje het volgende:
Grappig hoe jullie een best mooie vrouw afblaffen...
Denk niet dat 1 van jullie zo ooit ontmaagd gaat worden
groot deel grotejongens praat, als ze bovenop je duikt weiger je echt nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Vind je haar best een mooie vrouw? Ik echt niet hoor.. Die make up enzo.Echt wel lelijk..
En ontmaagd gaat worden?![]()
Denk niet dat mijn vriendin er zo blij mee is als ik met haar zou gaan rollebollen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
groot deel grotejongens praat, als ze bovenop je duikt weiger je echt niet
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn vriendin er zo blij mee is als ik met haar zou gaan rollebollen.
moet ik het mee eens zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
En ze heeft echt een totaal lelijke kont.
Ik vind het een kwestie van smaak, en zij is totaal niet mijn type.. Zo sletterig enzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee idd, maar dat wil niet zeggen dat ze lelijk is
![]()
[..]
moet ik het mee eens zijn
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik vind het een kwestie van smaak, en zij is totaal niet mijn type.. Zo sletterig enzo.Ik val op beschaafde, nette, normale vrouwmenschen.
Nee, ik blijf erbij dat ik het een kutkop vind.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het is grotejongens praat om het direct lelijk te noemen
En ik blijf erbij dat jij je penis ook uit je broek trekt, zou je vrijgezel zijn en zij boven op je komt te geilenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, ik blijf erbij dat ik het een kutkop vind.
En toch denk ik het niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat jij je penis ook uit je broek trekt, zou je vrijgezel zijn en zij boven op je komt te geilen
Mensenkennis knulquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En toch denk ik het niet.Maar knap van je dat je me zo goed kunt inschatten.
Dit is de eerste keer dat je iets slims zegt en ik het met je eens ben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:23 schreef Sjibble het volgende:
Gewoon een kutkop, en die kont is niks.
Kijkt echt sloom en te sletterig
Ik zou dr echt niet neuken mits ik wanhopig word
En nu nog zorgen dat ie wat pk's krijgtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:22 schreef Xenwolfie het volgende:
Zo, mijn Rieju gaat nu 90 op den tellert. Zal wel 80-85 echte km's zijn. Geen 45km/h wagentjes meer die mij inhalen.
Voorlopig vind ik het wel best zoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En nu nog zorgen dat ie wat pk's krijgt
Heeft niks met jou te maken ofzo, maar plots doet het me denken aan een nerd op SF die beweerde dat zn scooter (Peugeot Speedfight) 100 ging op de testbank.
Op de testbank wel ja, maar vanaf de 70kmh gaf dat ding nog amper 1 pk aan!!
Uitlaatje en cilindertje en je bent klaar
Dat je werd ingehaald door 45 kmh wagentjes kwam gewoon door die absurd dikke proppen in je uitlaatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:40 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik het wel best zo. Mijn Rieju teller gaf 90 aan bij max snelheid wat die heeft gereden tijdens de 'sessie'. Ze hadden hem bij de dealer op een testbank ofzo gezet. Die gast zei dat hij dus de 80 haalde.
En ja, ik was ook eens zo'n noob die dacht dat hij met een simpele ontgrenzing al makkelijk 100 liep. Was nog lang voordat ik daadwerkelijk de brommerts had.
Ik vind nog steeds het belangerijkste dat ik 45km/h wagentjes met een dikke oma erin gewoon voorbij kan rijden in plaats van er door ingehaald te worden![]()
.
Wehe, ja. In de 4e versnelling bleef ie al steken op 7kquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat je werd ingehaald door 45 kmh wagentjes kwam gewoon door die absurd dikke proppen in je uitlaatHoeveel haalde je? 6 vd 13K?
Maar het is net wat je wilt en waar je rijdt.
RIj je over die landwegen en wil je hard, laat je em lekker hard lopen.
Tenzij je alleen in de stad rijdt en de top heel weinig haalt kan je er altijd een kortere tandwielverhouding (as - achterwiel) in donderen en heb je meer koppel op je achterwiel.
Je gaat er uiteraard zachter door, maar trek je ook harder op![]()
Ik neem aan dat je dat al wist
Ik geef je 3 weken, dan sta je te gapen tot je eindelijk op snelheid bent.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:34 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Wehe, ja. In de 4e versnelling bleef ie al steken op 7k.
Ik woon in een groot dorp / kleine stad, en ben zo op de landweggetjes waar ik naar de andere dorpen kan scheuren. Dus zoals die nu afgesteld staat vind ik het wel goed. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om nu met de tandwielen te gaan zitten kloten. Hij trekt nu al snel op, dus het lijkt mij niet nodig
.
39 is de beste die rijdt.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:07 schreef Bas91 het volgende:
Die Ludixjes zijn ook kuttrekken wel lekker op bij t stoplicht, beter dan mijn kut afgestelde puch
totdat ik in mn powerband kom
pic and still it didnt happenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]billenlikker
En er staan ook scooters in de op.
Brommers dan. 80cc puch word eruitgereden door een standaard vivacity
heul niet, das is eisen hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het is grotejongens praat om het direct lelijk te noemen
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:38 schreef Sjibble het volgende:
blabla
Vlotterbakpakking is lek(Pakking tussen dat plastic bakje en de carb zelf, bakje waar sproeier zit enzo)
Is ook, maar Sjibble heeft er geen verstand van enzo.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:41 schreef no1uknow het volgende:
ik dacht dat de sproeier in de cilinder zit
hangt er vanaf of je er meteen wilt op rijden of eerst een beetje opknappenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:58 schreef Petertjuhh het volgende:
Hmm, kben van plan om binnenkort een puch aan te schaffen, nog speciale dingen om op te letten?
thanks voor de tipquote:Op maandag 21 januari 2008 21:00 schreef Gibeon het volgende:
Kijken oftie goed is, dan weet je zeker dat je een goeie hebt.
truequote:Op maandag 21 januari 2008 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een Maxi gehad. Alleen heb ik die weggedaan, was iets te veel aangebeunt. Daarna alleen maar Tomosjes gehad, ben ik altijd wel tevreden mee geweest. Onverwoestbare blokjes, onderdelen vollop verkrijgbaar en iedere dealer in de beurt kan hem een buurtje geven. Ik was ook ietwat bang weer een Maxi te kopen, aangezien er enorm veel gebeunde Maxi's op Marktplaats staan.
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hier is ie zich aan het klaar maken voor een ritje op de puch.![]()
[ afbeelding ]
Nu alleen nog zorgen dat de puch gaat rijden, maar ben te lui om revisiedingen te bestellen.quote:
Je bent al niet verzekerd als je op een scooter rijdt met een "snelle uitlaat"quote:
Je krijgt heus niet alle boetes in 1 keer hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:35 schreef QrisS het volgende:
Mijn brommer:
Motorhispania RX Racing 2005
Setup:
Minarelli AM6
Malossi MHR Team 80cc (Getuned)
Top Performance racing koppelingsplaten
28mm Carburateur van Dell 'Orto 9 (Sproeier 96 + Open luchtfilter)
Yasuni Carrera 3
Tandwiel 14 voor 52 achter
Topsnelheid: 143 km/h ge-eikt op testbank
Pk: 18,5 PK @ 1e versnelling @ 40 km/h
Ben nu met het uiterlijk bezig. Ligt op dit moment helemaal uit elkaar en het frae wordt gestraald en gecoat. Daarna de kappen gespoten en de weg weer op.
En o ja: Ik ben nog nooit aangehouden nee, en ik ben ook niet van plan datte laten gebeuren want dan heb ik de volgende boetes aan mijn broek:
Te hard rijden (uiteraard)
Rijden zonder motorrijbewijs (80cc is een motor ja. Er hoort normaal 50cc onder)
Rijden op een motorvoertuig waa geen kenteken voor is uitgegeven (het kenteken is voor een BROMMER dus 50cc)
Te hard geluid
Te grote cilinderinhoud
Opvoeren van de brommer....
Wat dus zal betekenen rond de 1000 euro aan boetes... en de brommer kwijt en voor de rechter
BUT OH GOD I LOVE IT!!!!!
Over enkel ontgrenzen moeten ze niet al te hard zeiken. Dat ding is tot op het kleine detail voor dit soort snelheden gemaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:58 schreef Xenwolfie het volgende:
Geld voor mij trouwens de '3 keer gepakt, brommer kwijt' regel? Of ben ik hem dan meteen kwijt ofzo. Standaard 50cc cilinder, standaard uitlaatje, alleen de begrenzingetjes eruit dus.
Kankergeil auwe! Dat is echt een überHonda.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:14 schreef Zuen het volgende:
http://youtube.com/watch?v=iBrb93O_Xg0
Honda Six, wat een gruwelijk apparaat. dat geluid !! 250cc, 6 cilinders
Ja ik denk het ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:08 schreef Sjibble het volgende:
lol, verkeerde link?
no1uknowquote:
WAT DE FUCK !quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:21 schreef Sjibble het volgende:
Die skere kankerscooter doet het nog niet!!!
Ik kick, en maakt een paar slagen om er weer mee te kappen.
ZO blijft het doorgaan. Als ik naar mn carb kijk komen daar uitlaatgassen uit, WTF!
En mn membraan is in orde
Ook is mn hele carb van binnen nat...
echt, OMFG
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:02 schreef LucasBergman het volgende:
Ze loopt weer,
inrijden ?![]()
![]()
Maargoed, vliegt door de versnellingen heen niet normaal,. tiktiktik en je rijd 95
zuiger heeft net 10 km gedraaid ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
je schakeld nog eerder dan ik op de motor doe
beetje toeren draaien is niet slecht hoor
Merk je ook niet hoor, dat is maar een hoax.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:31 schreef Hijacking het volgende:
Echt scootervolkik zie een goede uitlaat is niks mis mee volgens de advertentie , neem ik contact op met die gast schijnt er een dikke deuk in de bocht te zitten. jah zegt die dat merk je niet in de prestaties
bobbie, dat is duivels slimme opmerking, ookal heb je het vast nog niet doorquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:14 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt toch maar 1 cilinder op een NSR? En niet nog eentje aan de andere kant?
Pound zijn bips.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:56 schreef no1uknow het volgende:
bobbie: [PHP/(My)SQL] voor dummies - deel 54 - MVC FTW!!
iddquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
bobbie, dat is duivels slimme opmerking, ookal heb je het vast nog niet door
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 | $IsPostback = false; $onderwerp = ""; $bericht = ""; $success = false; if(isset($_POST['Submit'])) { $IsPostback = true; $adressenlijst = "persoon1@adres1.nl, persoon2@adres2.nl"; // vul deze met adressen uit de database! $onderwerp = $_POST['onderwerp']; $bericht = $_POST['bericht']; // werkt alleen met anonymous smtp, HRO: alleen als je op school netwerk zit!, zie anders evt PEAR::Mail $success = @mail($adressenlijst, $onderwerp, $bericht, "From: mailinglist@adres.nl"); // let op dat sommige SMTP servers geen niet bestaande adressen toestaan als afzender } ?> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> <title>mail versturen</title> </head> <body> <?php if($IsPostback) { if ($success) echo '<p class="success">mail succesvol verstuurd. </p>'; else echo '<p class="error">Er is een fout opgetreden bij het versturen van de mail</p>'; } else { ?> <h2>Mail:</h2> <form action="simple_mail.php" Method="Post"> <label>Onderwerp:</label><input type="text" name="onderwerp" /> <br /> <label>Bericht:</label><textarea name="bericht" > </textarea> <br /> <input type="Submit" name="Submit" value="Versturen" /> </form> <?php } ?> </body> </html> |
1 |
1 |
1 2 3 4 5 6 | $resultaat = mysql_query("SELECT email FROM gebruikers002"); while($rij = mysql_fetch_array($resultaat)){ $array[] = $rij['email'].','; } $adressenlijst = implode(",",$array); |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 | $IsPostback = false; $onderwerp = ""; $bericht = ""; $success = false; if(isset($_POST['Submit'])) { $IsPostback = true; mysql_connect("localhost","root","speelgoed"); $resultaat = mysql_query("SELECT email FROM gebruikers002"); $uitdraai = array(); if ($resultaat){ while($rij = mysql_fetch_array($resultaat)){ $uitdraai[] = $rij['email']; } } $adressenlijst = implode(",",$uitdraai); $onderwerp = $_POST['onderwerp']; $bericht = $_POST['bericht']; $success = @mail($adressenlijst, $onderwerp, $bericht, "From: mailinglist@adres.nl"); } ?> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> <title>mail versturen</title> </head> <body> <?php if($IsPostback) { if ($success) echo '<p class="success">mail succesvol verstuurd. </p>'; else echo '<p class="error">Er is een fout opgetreden bij het versturen van de mail</p>'; } else { ?> <h2>Mail:</h2> <form action="simple_mail.php" Method="Post"> <label>Onderwerp:</label><input type="text" name="onderwerp" /> <br /> <label>Bericht:</label><textarea name="bericht" > </textarea> <br /> <input type="Submit" name="Submit" value="Versturen" /> </form> <?php } ?> </body> </html> |
1 2 3 4 5 6 7 8 | mysql_select_db("email_marketing"); $resultaat = mysql_query("SELECT email FROM adresboek002"); $uitdraai = array(); if ($resultaat){ while($rij = mysql_fetch_array($resultaat)){ $uitdraai[] = $rij['email']; |
Wil je dat ik hem test?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef no1uknow het volgende:
Damn ik hoop dat dat 'm is want ik kan 'm niet testen, anders ben ik screwed en mag ik voor de herkansing gaan...
Proma he... leuke powerband maar die ori GE 2 pijp loopt verder door in toeren. Morgen maar een dagfilmpje makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ding gewoon begrensd?
Ah ok, het klonk gewoon veel lager als dat geluid van mijn fietspadracer en dus dacht ik dat hij niet in zijn powerband kwamquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:28 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Proma he... leuke powerband maar die ori GE 2 pijp loopt verder door in toeren. Morgen maar een dagfilmpje maken
Lekker niks doen.quote:
Ik doe nu MBO motorvoertuigen niveau 4. Dat is redelijk breed, en hiermee wordt je (als je dat zou willen) 1e monteur of hoofd werkplaats.. Alleen dat is niet de richting die ik in wil..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef Geqxon het volgende:
Depends. Het MBO niveau waar ik op zat ligt maar net onder het HBO niveau waar ik nu op zit. Maar je hebt natuurlijk ook MBO stoeptegellegger.
Truequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:50 schreef Xenwolfie het volgende:
Wat nou 'MBO', je hebt deze mensen ook gewoon nodig.
ehm... een schakel... oke?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:17 schreef LucasBergman het volgende:
Eindelijk, een redelijk filmpje![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=GEBH4c6p5vA
koop dan een goeiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:49 schreef gateh het volgende:
jongens, de wereld is voor mij vergaan:
Puch motorblok
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:27 schreef Gibeon het volgende:
Ik heb dr eentje liggen, met 70cc er onder. 300 euro voor jou, gereviseerd
wees blij.. met kappen waaide je ook weg.. al schrik ik me ook dood steeds op de brommer.. motor negers last vanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Bwehehehe. Lutser. Ik heb totaal geen wind bescherming, en het gaat hier anders prima. Zelfs als er een vrachtwagen een luchtzak creëert.
Als dat gebeurt dan rijd ik echt de dijk af volgens mijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Bwehehehe. Lutser. Ik heb totaal geen wind bescherming, en het gaat hier anders prima. Zelfs als er een vrachtwagen een luchtzak creëert.
Ik ben er inmiddels we laan gewend. Ik rij dagelijks over het platteland, dan heb je constant zijwind.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
wees blij.. met kappen waaide je ook weg.. al schrik ik me ook dood steeds op de brommer.. motor negers last van
Maar je bent wel gestroomlijnder. Ik ben tegen de 80 kilogram vlees met een breedte van ongeveer een meter, als jij op je TZR vastgeklampt zit is je aerodynamica wel wat beter.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:32 schreef PallominnoX het volgende:
Met kuipen vang je juist meer wind is mijn ervaring
Geloof me, niemand houd zich daar aanquote:Op zondag 27 januari 2008 01:23 schreef xFriendx het volgende:
Wist niet eens dat ik nog in de OP stond met naam+linkje![]()
De scooter nog wel in bezit. Toevallig gister nog even een stuk op gereden op een afgelegen stuk waar je niemand van z'n sokken kan rijden (is niet meer verzekerd, kenteken geschorst) om de vloeistoffen gaande te houden en niet de hele boel uitdroogt.
Blijf toch wel lachen zo'n ding. Alleen jammer dat je door invoering van het kenteken en brommerrijbewijs (niet certificaat dus) veel harder aangepakt kan worden als ie te snel is of je te snel rijd.
Brommers die 45 km/h maar kunnen vind ik dan weer geen drol aanDan fiets ik nog liever.
Er rijden niet veel van deze dingen rond, daarom vind ik het ook wel vet om er 1 te hebben. En ja het is idd 4takt, rijd 220+km met 1 tank.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:13 schreef Geqxon het volgende:
Maar zonder gekkigheid: Het is 4-takt, het is Honda én ze durven eens iets totaal anders te doen. En daarom vind ik het enorm tof.
keihard op je bakkesquote:Op zondag 27 januari 2008 19:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
1 keer hard voorrem inknijpen en je maakt auto-stoppies?
Maar dan heb jij ook een peugeotquote:Op zondag 27 januari 2008 20:54 schreef Hijacking het volgende:
haha jah zou zo maar kunnen. wat zijn scooters trouwens ondingen zeg. Moest 5 kappen er af halen onderspatbord, stuurslot kabel losmaken achterlicht bedrading los maken voordat ik uberhaupt die veer er af kon halen ( en nog steeds kon ik er niet lekker bij ) .
morini is ook kutquote:Op maandag 28 januari 2008 18:24 schreef PallominnoX het volgende:
Mijn ervaring is juist dat peugeot redelijk makkelijk is, om aan te sleutelen that is.
Slechste ervaringen heb ik met morini
Hee derbidrdluukquote:Op maandag 28 januari 2008 22:23 schreef cymex het volgende:
http://img134.imageshack.us/img134/9175/p2701081510lj3.jpg
scr eronder gepleurd ;;
die van mij was al stuk :<quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:27 schreef Gibeon het volgende:
Kudt, kmteller kabel geknapt. En nergens te krijgen hier
die gast is echt ubervetquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:29 schreef Geqxon het volgende:
Kilometerteller is overrated.
http://youtube.com/watch?v=DSkAvgcgwBQ
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:48 schreef Geqxon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=-bbRn2R_w8U&feature=user
Harde plasser werk.
dat ligt aan je spanningsregelaar newbiequote:Op donderdag 31 januari 2008 11:20 schreef centenbakkie het volgende:
yeshyeshyesh
kut sjibble jij bent nu een beetje vrij terwijl ik heel fijn mijn gebruikersondersteining maak hier
zondag nieuwe ontstekingwant mn oude laat mn lichten doorbranden
en dat heeft me dus al 5 setjes lichten gekost
zo hoort etquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:47 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Op station Den Haag Ypenburg.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dat ligt aan je spanningsregelaar newbie
Jij bent toch ook 1 dag vrij?
Anyway, ik weet totaal niet wat ik met mn carb moet doenDing blijft stotteren
trap er wel 21mm onder, moet toch wel af te stellen zijn? 50snel
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:10 schreef Bas91 het volgende:
[..]
zo hoort et:D
zo heb ik mn puch ook een paar keer gevonden
Zet hem dan tegen een hek, noob.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:10 schreef Bas91 het volgende:
[..]
op de grond, daar waar ie hoortquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:10 schreef Bas91 het volgende:
[..]
't staat altijd bomvol met scooters bij ons op schoolquote:
Dan zet je hem toch buiten school neer?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:58 schreef Bas91 het volgende:
[..]
't staat altijd bomvol met scooters bij ons op schooldus is vaak moeilijk, is maar een klein stukje voor scooters/brommers.. verder mogen ze nergens staan ofzo
kudtschool.
Wahahah, jij neemt een spanband mee naar school?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan zet je hem toch buiten school neer?
Zelf zet ik hem altijd met de kant zonder standaard tegen het hek, als het hard stormt ook nog even een spanband er omheen.
Vertrouwen in je brommer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:24 schreef Geqxon het volgende:
Waarom niet? In mijn schooltas heb ik standaard:
-Noteblock + Pen
-Verzekeringspapieren
-Kentekenpapieren
-Ratelsleutels 7 tot 22
-Schroevendraaiers
-Bitset, torx en imbus
-Losse lampjes voor+achter
-Klein EHBO spul
-GSM noodoplader
Edit: + Spanbanden, thai-wraps () en een reisformaat ducktape.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:24 schreef Geqxon het volgende:
Waarom niet? In mijn schooltas heb ik standaard:
-Noteblock + Pen
-Verzekeringspapieren
-Kentekenpapieren
-Ratelsleutels 7 tot 22
-Schroevendraaiers
-Bitset, torx en imbus
-Losse lampjes voor+achter
-Klein EHBO spul
-GSM noodoplader
Edit: + Spanbanden, thai-wraps () en een reisformaat ducktape.
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:02 schreef Bas91 het volgende:
[..]omg.. dat is best veel.. ben je bang dat je brommer uit elkaar valt of zo ?
mijn brommer heeft me gelukkig nooit ver van huis in de steek gelaten ;x
Maar het is dus niet alleen voor de brommer, ook voor al het andere waar ik heen ga.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:53 schreef Geqxon het volgende:
Verder heeft mijn brommer mij maar 1 keer laten lopen, toen ik door een spijker was gereden.
Ik ben ook een beetje een controlfreak. Ik word al gek als ik bv. geen horloge om mijn pols heb.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:00 schreef Bas91 het volgende:
toch best grappig dat je dat allemaal standaard bij je hebt :p
Volgens mij begin jij gelijk te krijgenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik geef je 3 weken, dan sta je te gapen tot je eindelijk op snelheid bent.
Ik heb niet eens een horlogequote:Op zondag 3 februari 2008 18:46 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben ook een beetje een controlfreak. Ik word al gek als ik bv. geen horloge om mijn pols heb.
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef Geqxon het volgende:
Verder wil ik niet weten wat ik aan mijn brommer heb uitgegeven.
En dat is aanschaf, twee jaar verzekering, alle onderdelen en het schouwen van mijn brommer.quote:
niet doen als je lange benen hebtquote:Op maandag 4 februari 2008 21:47 schreef dadarkman het volgende:
Eey,
Ik zit te kijken naar een 2de hands-scooter, ik wil er echt maximaal 1000 euro aan uitgeven, maar ik heb echt de ballen verstand van die dingen. Nu zag ik deze staan:
http://link.marktplaats.nl/144332992
Is 800 teveel voor zo´n scooter? Hij is wel geschouwd en krijg er een slot bij.
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:33 schreef Sjibble het volgende:
Kan ik mn zuiger zo verneuken dat mn scooter gaat stotteren?
dmv een inbussleutel als een zuigerstop te gebruiken? (6mm).
jawohl oder nicht.quote:
Wanneer doet jouw scooter het wel?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:33 schreef Sjibble het volgende:
Kan ik mn zuiger zo verneuken dat mn scooter gaat stotteren?
dmv een inbussleutel als een zuigerstop te gebruiken? (6mm).
Als ik weet wat het probleem is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |