Neem jezelf ook even onder handen aubquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:46 schreef gateh het volgende:
loopt naar beneden en mept de boel kort en klein*
Mijn toestemming had 'iequote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:46 schreef gateh het volgende:
mijn klacht: motorblokken die het eerst wel deden die kapot gaan zonder toestemming.
www.koopeenhelm.nlquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef dontf0kwithme het volgende:
Wees blij dat ie het niet doet,
een jongen hier uit de buurt die is vanmiddag met z`n hoofd door een achterruit van een auto geklapt ( hij reed op een puch ) en nu ligt heel ze gezicht open en dat ding was ook niet verzekerd, die jongen geen 16 blabla,
not done
Nee scooters zijn lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef sc00p het volgende:
[..]
www.koopeenhelm.nl
Is toch ze eigen schuld, TS heeft minder kans om te verongeluken dan iemand op een scooter, die puch gaat wss toch maar 40
KOOOP GEEN OOTTOOO WANNTT ER IS VANMIDDAG EEN JONG IEMAND IN EEN GOLLFF DOODGEREDEN!!~!~@~!
Scooters zijn ook voor mensen die wel kunnen rijdenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee scooters zijn lekkerhelemaal plastic en zo wendbaar als niks.
Puch is smal, je zit er niet IN in tegenstelling tot een scooter, en ze zijn een stuk lichter.
Ik ben is op de fiets tegen een scooter geknald. Hij kwam me tegemoet en fietste met één hand aan het stuur en BOEM.
Kappen eraf, sleuteltje in contact afgebroken (waardoor dat ding opengehaald moest worden en kabels werden losgetrokken) voorvork scheef, en ik had alleen een geschaafde knie en m'n ketting van m'n fiets lag eraf (en wat krassen maar die zaten er al genoeg op)
Prachtig
ik was eerder met mijn aanbieding!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb nog wel een blokje liggen?
Wel 3 zelfs.
eigen foutquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:21 schreef dontf0kwithme het volgende:
Wees blij dat ie het niet doet,
een jongen hier uit de buurt die is vanmiddag met z`n hoofd door een achterruit van een auto geklapt ( hij reed op een puch ) en nu ligt heel ze gezicht open en dat ding was ook niet verzekerd, die jongen geen 16 blabla,
not done
of je vindt het leuk om er aan te sleutelenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:32 schreef gias het volgende:
waarom wil je dan ook een cheapass puch.
koop dan op z'n minst een echte brommer ipv een afgerachte 2e hands die al heel lang in de schuur staat.
Een puch is het niet eens meer waard om benzine in te stoppen (mengsmering dan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |