hoeft niet, hij moet gewoon de OP aanpassen op de wikiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:43 schreef gateh het volgende:
[..]
maak eeen mooie foto ofzo en ik zet hem in de OP (als ik ff tijd heb)
Ja precies, lengte heeft toch geen verband met de tijd van het eigenaarschapquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef no1uknow het volgende:
Sinds kort?
Ik mag hopen van nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja precies, lengte heeft toch geen verband met de tijd van het eigenaarschap
Scooters zijn voor pussy'squote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:45 schreef Sjibble het volgende:
En ik wil in de op staan! Hier mijn feauteau.
[ afbeelding ]
Ja er missen wat kappen en de slangen zijn idd niet aangesloten
Ik was nog bezig ja
Van de week zit ie helemaal in elkaar
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Scooters zijn voor pussy's![]()
*snelle leerling nie?!
Scooters danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]billenlikker
En er staan ook scooters in de op.
Brommers dan. 80cc puch word eruitgereden door een standaard vivacity
quote:14-1-2008 21:58:02 .»beneden TMK_ . Bas. (W) vliegwiel loopt te kutten bij mij
14-1-2008 21:58:03 .»beneden TMK_ . Bas. (W) geloof ik
14-1-2008 21:58:04 .»beneden TMK_ . Bas. (W)![]()
14-1-2008 21:58:15 .»beneden TMK_ . Bas. (W) heb ik nog niet gekeken![]()
14-1-2008 21:58:20 .»beneden TMK_ . Bas. (W) mn vliegwiel zat er schuin op
14-1-2008 21:58:22 .»beneden TMK_ . Bas. (W) ik denk kan wel
14-1-2008 21:58:22 .»beneden TMK_ . Bas. (W) boeie
14-1-2008 21:58:24 .»beneden TMK_ . Bas. (W) niet dus
14-1-2008 21:58:26 .»beneden TMK_ . Bas. (W) niks boeie
14-1-2008 21:58:29 .»beneden TMK_ . Bas. (W) ontsteking naar koekoe
Je praat in jezelf?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:38 schreef Bas91 het volgende:
ik wil zegmaar ooit een bromframe en een 65/70cc
oja, sjibble, je scooter ziet er irl nog lelijker uit.
[..]
en ik een mioquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:56 schreef PallominnoX het volgende:
Trouwens, ik rijd een phantom met dr70 eruit. Hard.
Stilte SVP.
oke, dan ben je best wel hard gepwnedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:35 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik rijd jullie er allemaal uit met mijn standaard RS-2.
Een 45km/h wagentje haalde me in gisteren![]()
![]()
!!!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:35 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik rijd jullie er allemaal uit met mijn standaard RS-2.
Een 45km/h wagentje haalde me in gisteren![]()
![]()
!!!
80 cc senda boek ik eruit met 125cc skipper...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Scooters dan. 70cc ark AC wordt eruit gereden daar 80cc Senda.
![]()
Tsjoo een puch en vivacity.. puch is al iets ouder misschien? Wat een ontzettend kromme vergelijking.
En ja, een vriend van mij had 70cc beta ark, MHR replica met replica pijp oid.. en ik met 80cc MHR ging hem hárd voorbij..
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
80 cc senda boek ik eruit met 125cc skipper...
wat zijn dat nou voor vergelijkingen man
DIe vergelijking van die beta en senda is weer net zo krom als die van de puch en vivacityquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Scooters dan. 70cc ark AC wordt eruit gereden daar 80cc Senda.
![]()
Tsjoo een puch en vivacity.. puch is al iets ouder misschien? Wat een ontzettend kromme vergelijking.
En ja, een vriend van mij had 70cc beta ark, MHR replica met replica pijp oid.. en ik met 80cc MHR ging hem hárd voorbij..
Nee 80cc MHR laagtoerig.. koppel dus.. NM boven PK's.. en tegen een hoogtoerige 70cc..quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:55 schreef Sjibble het volgende:
[..]
DIe vergelijking van die beta en senda is weer net zo krom als die van de puch en vivacity
70cc vs 80cc (ik neem aan 80cc hoogtoerig). Niet gek he!
noob
Oh. het bleek dus dat er een spietje in rondzwierf en tegen een spoel knalde. Bleef ie hangen.
De spie lag op de spoelen.
Ik ga em vanavond ff nog een keer monteren om te zien of ie toch werkt, anders word het een rondje scootersloop(beetje 160 euro voor een nieuwe ontsteking betalen, nee
)
Jij weet niet waar je over praat piem. NM maal toeren maakt vermogen, en daarmee ga je hardquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:57 schreef Sjibble het volgende:
laagtoerig hoog koppel en hoogtoerig laag koppel.
Alleen was de koppel van die 70cc lager
Maar als ik het goed heb, en mijn vertanding in mijn blok lichter maak, zou ik eigenlijk veel harder op moeten trekken + kleinere wielomtrek.
T is ook NM die voor het optrekken en topsnelheid zorgt (toeren ook, voor snelheid).
Maar als NM voor het optrekken zorgt en ook de topsnelheid
waarom stellen ze al hun scooters af op meeste PK's en niet de meeste NM's?(dus toeren x newtonmeter ratio afstellen op het hoogst)?
nja, echt iets wat je niet zo begrijpen
En ook maar gelijk vandaag de MVT Millenium ontsteking besteld. Met std 2dehands ontsteking kom ik ook nergens
(heeft me uiteindelijk toch maar 80 euro gekost, krijg bijbetaald
![]()
)
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:00 schreef PallominnoX het volgende:[..]
Je krijgt nooit veel koppel uit een 2 takt, tenminste niet makkelijk onderin.
Mja met sprinten wordt ook nooit de korste vertanding gebruikt omdat je dan voor het einde al door al je versnellingen heen zit..quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:13 schreef PallominnoX het volgende:
Roterende inlaat, bedoel je
En natuurlijk trek je harder op met een kortere vertanding, maar korter als standaard bestaat niet. Als je die hand laat maken ga je zoveel toeren draaien dat hij kapot loopt.
En ik geloof niet dat je met je F15 een autowheelie maakt met 50cc, puur gelul.
je bent gewoon jaloers dat ik een scooter hebquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:05 schreef no1uknow het volgende:
sjibble heb je nou niet door dat je gewoon is je kankermuil moet ghouden met je onzinpraatjes.
Ik zou er nog meer trots op zijn dat ik elke dag met de trein reis dan met een scooter.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik een scooter heb
Een beetje Puch voor 250 euro MAX (wel goed zoeken, er zijn mafketels die ze voor 400 aanbieden, en dan ook verwachten dat ze dat krijgen) en wat fine-tuning 100 euro MAX aan onderdelen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef VlaDje het volgende:
Wat kost een beetje Puch en de onderdelen ervan eigenlijk tegenwoordig,
Dan hebi khet over zo'n oude Maxi
mss wel aantrekkelijk voor me om in de zomer daar op te rijden ipv inde auto overal heen te knappen
oeh, das weinig, toch maar even gucken danquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een beetje Puch voor 250 euro MAX (wel goed zoeken, er zijn mafketels die ze voor 400 aanbieden, en dan ook verwachten dat ze dat krijgen) en wat fine-tuning 100 euro MAX aan onderdelen.
wheehehequote:
Wat een kutkop heeft zij dan.quote:
Vind je haar best een mooie vrouw? Ik echt niet hoor.. Die make up enzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:39 schreef VlaDje het volgende:
Grappig hoe jullie een best mooie vrouw afblaffen...
Denk niet dat 1 van jullie zo ooit ontmaagd gaat worden
groot deel grotejongens praat, als ze bovenop je duikt weiger je echt nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Vind je haar best een mooie vrouw? Ik echt niet hoor.. Die make up enzo.Echt wel lelijk..
En ontmaagd gaat worden?![]()
Denk niet dat mijn vriendin er zo blij mee is als ik met haar zou gaan rollebollen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
groot deel grotejongens praat, als ze bovenop je duikt weiger je echt niet
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn vriendin er zo blij mee is als ik met haar zou gaan rollebollen.
moet ik het mee eens zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
En ze heeft echt een totaal lelijke kont.
Ik vind het een kwestie van smaak, en zij is totaal niet mijn type.. Zo sletterig enzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee idd, maar dat wil niet zeggen dat ze lelijk is
![]()
[..]
moet ik het mee eens zijn
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik vind het een kwestie van smaak, en zij is totaal niet mijn type.. Zo sletterig enzo.Ik val op beschaafde, nette, normale vrouwmenschen.
Nee, ik blijf erbij dat ik het een kutkop vind.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het is grotejongens praat om het direct lelijk te noemen
En ik blijf erbij dat jij je penis ook uit je broek trekt, zou je vrijgezel zijn en zij boven op je komt te geilenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, ik blijf erbij dat ik het een kutkop vind.
En toch denk ik het niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat jij je penis ook uit je broek trekt, zou je vrijgezel zijn en zij boven op je komt te geilen
Mensenkennis knulquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En toch denk ik het niet.Maar knap van je dat je me zo goed kunt inschatten.
Dit is de eerste keer dat je iets slims zegt en ik het met je eens ben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:23 schreef Sjibble het volgende:
Gewoon een kutkop, en die kont is niks.
Kijkt echt sloom en te sletterig
Ik zou dr echt niet neuken mits ik wanhopig word
En nu nog zorgen dat ie wat pk's krijgtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:22 schreef Xenwolfie het volgende:
Zo, mijn Rieju gaat nu 90 op den tellert. Zal wel 80-85 echte km's zijn. Geen 45km/h wagentjes meer die mij inhalen.
Voorlopig vind ik het wel best zoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En nu nog zorgen dat ie wat pk's krijgt
Heeft niks met jou te maken ofzo, maar plots doet het me denken aan een nerd op SF die beweerde dat zn scooter (Peugeot Speedfight) 100 ging op de testbank.
Op de testbank wel ja, maar vanaf de 70kmh gaf dat ding nog amper 1 pk aan!!
Uitlaatje en cilindertje en je bent klaar
Dat je werd ingehaald door 45 kmh wagentjes kwam gewoon door die absurd dikke proppen in je uitlaatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:40 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik het wel best zo. Mijn Rieju teller gaf 90 aan bij max snelheid wat die heeft gereden tijdens de 'sessie'. Ze hadden hem bij de dealer op een testbank ofzo gezet. Die gast zei dat hij dus de 80 haalde.
En ja, ik was ook eens zo'n noob die dacht dat hij met een simpele ontgrenzing al makkelijk 100 liep. Was nog lang voordat ik daadwerkelijk de brommerts had.
Ik vind nog steeds het belangerijkste dat ik 45km/h wagentjes met een dikke oma erin gewoon voorbij kan rijden in plaats van er door ingehaald te worden![]()
.
Wehe, ja. In de 4e versnelling bleef ie al steken op 7kquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat je werd ingehaald door 45 kmh wagentjes kwam gewoon door die absurd dikke proppen in je uitlaatHoeveel haalde je? 6 vd 13K?
Maar het is net wat je wilt en waar je rijdt.
RIj je over die landwegen en wil je hard, laat je em lekker hard lopen.
Tenzij je alleen in de stad rijdt en de top heel weinig haalt kan je er altijd een kortere tandwielverhouding (as - achterwiel) in donderen en heb je meer koppel op je achterwiel.
Je gaat er uiteraard zachter door, maar trek je ook harder op![]()
Ik neem aan dat je dat al wist
Ik geef je 3 weken, dan sta je te gapen tot je eindelijk op snelheid bent.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:34 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Wehe, ja. In de 4e versnelling bleef ie al steken op 7k.
Ik woon in een groot dorp / kleine stad, en ben zo op de landweggetjes waar ik naar de andere dorpen kan scheuren. Dus zoals die nu afgesteld staat vind ik het wel goed. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om nu met de tandwielen te gaan zitten kloten. Hij trekt nu al snel op, dus het lijkt mij niet nodig
.
39 is de beste die rijdt.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:07 schreef Bas91 het volgende:
Die Ludixjes zijn ook kuttrekken wel lekker op bij t stoplicht, beter dan mijn kut afgestelde puch
totdat ik in mn powerband kom
pic and still it didnt happenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]billenlikker
En er staan ook scooters in de op.
Brommers dan. 80cc puch word eruitgereden door een standaard vivacity
heul niet, das is eisen hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:27 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het is grotejongens praat om het direct lelijk te noemen
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:38 schreef Sjibble het volgende:
blabla
Vlotterbakpakking is lek(Pakking tussen dat plastic bakje en de carb zelf, bakje waar sproeier zit enzo)
Is ook, maar Sjibble heeft er geen verstand van enzo.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:41 schreef no1uknow het volgende:
ik dacht dat de sproeier in de cilinder zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |