Dat weet ik.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar vergeet niet dat Fos een onschuldig, naïef en manipuleerbaar schooljongetje moet voorstellen![]()
Da's ook weer zo.quote:Ja...maar wij weten al dat hij liegt,
Mee eens. De schrijvers denken dat deze spelers 'populair' zijn. Dat is misschien zo bij de oppervlakkige kijker, maar niet bij de echte GTST fans. Die verkiezen kwaliteit boven oppervlakkigheid. Ze moeten gewoon personages brengen met een verhaal. Dat is altijd nog de beste manier om iemand populair te maken. Micky, Govert, Herman en Laura (bijvoorbeeld) waren ook geen personen die op elke Hitkrant stonden, maar waren wel immens populair omdat hun personages en verhaallijnen goed waren. Daar zouden Dennis, Charlie en die pubers een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helaas behoort hij tot de categorie acteurs die ze er koste wat het kost in willen houden, Charlie is ook zo iemand, Barbara in mindere mate.
Gewoon een streepje voorhebben en ik zou niet weten waarom, ze kunnen beter tijd steken in Rik of de familie Alberts, misschien was Wilbert dan wel gebleven
Goh verassend... wanneer komen ze nou eens met iets nieuws??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:21 schreef Ticootje het volgende:
Goede van Ludo om het nieuwe bedrijf van Janine te kopen.
Lovetreequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:26 schreef NrSiX het volgende:
Muziek stond vrij hard he op de koptelVanavond weer lovetree.. omfg sterf
Volgens de spoilers gaat dat veranderenquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:14 schreef Perico het volgende:
De schrijvers hebben gewoon desastreuze keuzes gemaakt. Van Jack de Interpol jongen een huisvadertje gemaakt dat alleen nog wat met Twig Charlie te maken heeft. Het interessantste karakter is zo vermoord.
Ja je slaat de spijker op de kop, dat staat me nog wel het meest tegen. Ze presenteren een ongelofelijke huismussigheid die zelfs niet zo erg in de jaren 50 was.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens de spoilers gaat dat veranderen![]()
ik erger me aan de huiselijkheid van Dennis en Anita,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die vreselijke uitspraak ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef Dragonwizard het volgende:
Wat heeft Milan een irritant en nasaal stemmetje. Heel raar klinkt het.
Hoe zit dat nou preciesquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:37 schreef Ticootje het volgende:
Jack heeft de manier om Nick terug te pakken!!
Het neemt gestaag afquote:

Eensquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:42 schreef appelsap het volgende:
Ik denk dat er binnenkort nog wel wat spannends met Lovetree gaat gebeuren, tenminste dat hoop ik. Snap niet wat voor nut dat hele gedoe anders heeft.
Sowieso dat 'op zoek gaan naar een ouder' is al zooo vaak gedaan. Kim, Julian, Daantje, Job, Nick, Jack, dat Dennis-verhaal en die namen die jij noemt. Maarja je moet iets verzinnen om ze te introduceren in de serie natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
Denk aan Milan, Noud, Sjors volgens mij ook en nu weer vicky en er zullen er vast nog een aantal zijn die ik alweer vergeten ben.
Dat zou wat zijn, ik stem voor!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat het zoiets wordt van een collectieve zelfmoord. Dorethea, Charlie, Barbara, Desi... Geniaal om deze mensen allemaal uit de serie te schrijven!
Ik stem voor, mits Barbara blijft. De rest mag zo dood van mij, maar Barbara kan nog wel een leuke rol hebben zo nu en dan...quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat het zoiets wordt van een collectieve zelfmoord. Dorethea, Charlie, Barbara, Desi... Geniaal om deze mensen allemaal uit de serie te schrijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |