SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die vreselijke uitspraak ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef Dragonwizard het volgende:
Wat heeft Milan een irritant en nasaal stemmetje. Heel raar klinkt het.
Hoe zit dat nou preciesquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:37 schreef Ticootje het volgende:
Jack heeft de manier om Nick terug te pakken!!
Het neemt gestaag afquote:
Eensquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:42 schreef appelsap het volgende:
Ik denk dat er binnenkort nog wel wat spannends met Lovetree gaat gebeuren, tenminste dat hoop ik. Snap niet wat voor nut dat hele gedoe anders heeft.
Sowieso dat 'op zoek gaan naar een ouder' is al zooo vaak gedaan. Kim, Julian, Daantje, Job, Nick, Jack, dat Dennis-verhaal en die namen die jij noemt. Maarja je moet iets verzinnen om ze te introduceren in de serie natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
Denk aan Milan, Noud, Sjors volgens mij ook en nu weer vicky en er zullen er vast nog een aantal zijn die ik alweer vergeten ben.
Dat zou wat zijn, ik stem voor!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat het zoiets wordt van een collectieve zelfmoord. Dorethea, Charlie, Barbara, Desi... Geniaal om deze mensen allemaal uit de serie te schrijven!
Ik stem voor, mits Barbara blijft. De rest mag zo dood van mij, maar Barbara kan nog wel een leuke rol hebben zo nu en dan...quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat het zoiets wordt van een collectieve zelfmoord. Dorethea, Charlie, Barbara, Desi... Geniaal om deze mensen allemaal uit de serie te schrijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |