Okee, en als je nu ook nog eens gaat lezen wat ik geschreven heb, en welke eerdere reacties tot mijn antwoorden leidden?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:35 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
De Zeeuw zegt dat hij de bal uit frustratie uit het doel sloeg.
Dit is onmogelijk.
Dat laatste was wel érg flauw hequote:Op maandag 14 januari 2008 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Stereotomy?
Nee, ik kan pas genieten als ik straks Colin met de schaal boven zn hoofd zie staanquote:Op maandag 14 januari 2008 23:40 schreef StarGazer het volgende:
Whehehe ben nog steeds aan het nagenieten
Wat?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat laatste was wel érg flauw he
quote:14/1/2008 - Jong Ajax start met zege in Breda
(Gepost door RvN)
Jong Ajax is het jaar 2008 goed gestart. De ploeg won uit in Breda met 3-1 van Jong NAC Breda. John Goossens, Jeffrey Sarpong en opnieuw John Goossens zorgden voor de doelpunten maandagavond. Toby Alderweireld viel met een vleeswond. "We moeten afwachten hoe ernstig de blessure is. Maar het zag er lelijk uit", zo liet Aron Winter op Ajax.nl weten. Jong Ajax staat met zeven punt achterstand op FC Twente op een tweede plaats in de beloftencompetitie.
Heel de discussie is zinloos.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
De Zeeuw's intentie was inderdaad de bal ja, jammer dat Stekelenburg hem losliet.
Kan er prima mee levenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Heel de discussie is zinloos.
AZ staat gewoon met lege handen.
Scheidsrechters maken nu eenmaal fouten. Nu in jullie nadeel, vorige keer in jullie voordeel.
Leer er mee leven
Daardoor is de bal nog wel in het spel. Het zou pas erg zijn geweest als die bal er van die positie uit werd gekoptquote:
hij heeft hem alquote:Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja...
Overigens verwacht ik gewoon wel een De Zeeuw icon:
[..]
[ afbeelding ]
Dus als jullie Me_Wesley zien, herinner hem er even aan.
Geweldig, leuk!quote:
Ja en nu maar weer terug naar je eigen topic. Ik vind je nog mans genoeg dat je hier nog durft te komen na de oorwassing van gister.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geweldig, leuk!
Hopen dat Ajax voor de rest van het seizoen 2e blijft, trouwens.
Dat ie ze oor moet wassen.quote:
Oorwassing valt wel mee hoor.quote:
Hehe, nou ja nu maar hopen dat ze tegen andere clubs uit het rechterrijtje ook even een zakelijke overwinning boeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Oorwassing valt wel mee hoor.
Gewoon een zakelijke overwinning tegen een clubje uit het rechter rijtje.
Tja, dat verwachtingspatroon zegt echt iets meer over jezelf, anti-klapper.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:47 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ja en nu maar weer terug naar je eigen topic. Ik vind je nog mans genoeg dat je hier nog durft te komen na de oorwassing van gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |