CNN mengt delegates and superdelegates door elkaarquote:Op zondag 20 januari 2008 02:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Het rare is dat in NH Obama ook meer 'delegates' heeft.
http://edition.cnn.com/EL(...)results/scorecard/#D
In staten waar nog geen verkiezingen zijn geweest staat Hilary om één of andere reden voor. Lijkt me gewoon een nek-aan-nek race wat dat betreft?
De mainstream media en andere machtige invloeden willen nog altijd dat Hillary wint.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze niet direct willen erkennen dat ze fout zaten...
SC is pas de eerste Southern state.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:14 schreef Frutsel het volgende:
Huckabee's opmars is begonnen... zou het nog kunnen?
Ik bedoelde eigenlijk of ie SC nog kan winnenquote:Op zondag 20 januari 2008 03:20 schreef Diebold het volgende:
[..]
SC is pas de eerste Southern state.
Van alles is nog mogelijk bij de Republikeinen
Onze tweede keuze. Alles behalve nog 8 jaar Bush/Clinton zonder resultaat
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of ie SC nog kan winnen
Heeft die Giuliani echt nog kansen dan? Dat ie NY wint, okay.. maar de rest?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:20 schreef Diebold het volgende:
[..]
SC is pas de eerste Southern state.
Van alles is nog mogelijk bij de Republikeinen
Onze tweede keuze. Alles behalve nog 8 jaar Bush/Clinton zonder resultaat
Rudi wacht op Florida.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heeft die Giuliani echt nog kansen dan? Dat ie NY wint, okay.. maar de rest?
hij is nu nergens te bekennen
In de primaryquote:Op zondag 20 januari 2008 03:29 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen heeft in theorie nog een kans
en tegen Clinton?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:32 schreef Diebold het volgende:
[..]
In de primary
In de general zijn de republikeinen toast tegen Obama.
Dan stemmen we voor een Republikeinquote:Op zondag 20 januari 2008 03:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en tegen Clinton?
Ik moet het nog zien hoor.. of ze toast zijn...
Dus hopen dat Obama het gaat halen. Al zal ie het wel heel zwaar gaan krijgen nog.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:32 schreef Diebold het volgende:
[..]
In de primary
In de general zijn de republikeinen toast tegen Obama.
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus hopen dat Obama het gaat halen. Al zal ie het wel heel zwaar gaan krijgen nog.
Waarom praat je de hele tijd in de 'we' vorm? Typen jullie met zijn 5en ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:41 schreef Diebold het volgende:
[..]
Dan stemmen we voor een Republikein
Als de primary eenmaal over zijn zal de mainstream media niet langer Hillary over de bol aaien.
Dan begint de oorlog van de laatste 20 jaar weer opnieuw van start en voorzien we opnieuw een Republikeinse president.
Meestal zijn we met z'n tweeen, soms meer.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Waarom praat je de hele tijd in de 'we' vorm? Typen jullie met zijn 5en ofzo?
En dat je een Obama fanboy en anti-Hillary bent weten we nu wel.
die komt volgende week aan bod in South Carolina, als hij die niet wint kan ie beter ophouden. wint ie wel dan maakt ie een goeie kans op een doorstart.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:29 schreef popolon het volgende:
Edwards trouwens wel erg laag. Tijd om de biezen te pakken?
Niet om lullig te doen, maar ik begrijp dat je dus voor de (Amerikaanse?) krijgsmacht werkt. Veel meer gevestigde orde dan het militair-industrieel complex is er niet...quote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef Diebold het volgende:
[..]
Meestal zijn we met z'n tweeen, soms meer.
Soms met een miljoen tegelijk.
We zijn niet anti-Hillary, we zijn anti de gevestigde orde.
In peilingen van vorige week klopte McCain Giuliani al in Florida en California. Na de overwinning van McCain in South Carolina zal de kloof alleen maar toenemen, dus voor Giuliani's kansen zou ik niet veel meer geven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:38 schreef Caesu het volgende:
Guiliani zet groot in op Florida (57) (29 januari).
en daarna Super Tuesday, hoopt hij grote staten als New York (101), Californië (171), New Yersey binnen te halen.
staat hij meteen bovenaan.
grootste staat tot nu toe geweest is Iowa (40).
Niet zo spooky doen.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:13 schreef Diebold het volgende:
[..]
Meestal zijn we met z'n tweeen, soms meer.
Soms met een miljoen tegelijk.
We zijn niet anti-Hillary, we zijn anti de gevestigde orde.
Ja. Maar dat wist je eigenlijk een maand (een paar maanden?) geleden al. Als hij stopt, zal-ie wel Obama steunen, dus dan is het handig het voor 5 februari te doen, maar ik zie 'm ook nog wel tot dan meedoen. Hoewel, dat kost ook weer...quote:Op zondag 20 januari 2008 02:29 schreef popolon het volgende:
Edwards trouwens wel erg laag. Tijd om de biezen te pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |