Vermoedelijk heeft hij alle donaties achterover gedrukt en ligt hij nu ergens in de Caraiben vakantie te vieren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:29 schreef Monidique het volgende:
De man die ooit kandidaat zou worden, Rudy Giuliani, staat acht procentpunten achter op dorpsgek Ron Paul, vier op de levende dode Fred Thompson en ook nog eens vier op Huckabee. Wat een strategie.
Inderdaad... Ondertussen 51% met 88% van de stemmen geteld voor Clinton. 45% voor Obama en 4% voor Edwards.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:12 schreef Montov het volgende:
Op de site van CNN wordt Clinton nu als winnaar aangegeven. 52% tegenover 44% voor Obama, bij 53% van de stemmen geteld.
Maar Clinton heeft toch nog steeds gewonnen?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:14 schreef Diebold het volgende:
Zelfs CNN heeft de count inmiddels bijgewerkt
Hillary was sterk in Clark county, echter Obama won 11 uit 17 counties
Obama 2008!
Yes, we can
/denial mode/quote:Op zondag 20 januari 2008 02:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar Clinton heeft toch nog steeds gewonnen?
Het gaat om de delegate count, niet de popular count.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar Clinton heeft toch nog steeds gewonnen?
14-14 meldt CNN nuquote:Op zondag 20 januari 2008 02:22 schreef Diebold het volgende:
[..]
Het gaat om de delegate count, niet de popular count.
Er waren maar 25 delegates te verdelenquote:
Hunter is in elk geval weg uit het Republikeinse kampquote:Op zondag 20 januari 2008 02:29 schreef popolon het volgende:
Edwards trouwens wel erg laag. Tijd om de biezen te pakken?
ze hebben het erover dat 1 delegate weer opgesplitst was in 3 ofzo waar Obama er twee van won. Snap er op deze manier nog maar weinig vanquote:Op zondag 20 januari 2008 02:30 schreef Diebold het volgende:
[..]
Er waren maar 25 delegates te verdelen
CNN mengt nu twee verschillende dingen door elkaar
superdelagates, eenvoudig is het niet. 14 -14 klopt niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ze hebben het erover dat 1 delegate weer opgesplitst was in 3 ofzo waar Obama er twee van won. Snap er op deze manier nog maar weinig van
Heb je een linkje waar ik dat nou eens goed kan nalezen?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:36 schreef Diebold het volgende:
[..]
superdelagates, eenvoudig is het niet. 14 -14 klopt niet.
Initieel toonde CNN 17 Hillary - 15 Obama op hun web site, dat hebben ze inmiddels gecorrigeerd naar 13 Obama, 12 Hillary
het aantal delegates in Nevada was 25
http://www.demconvention.com/a/2007/03/how_to_become_a.htmlquote:Op zondag 20 januari 2008 02:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je een linkje waar ik dat nou eens goed kan nalezen?
EDIT: Gevind
Waarom is dat zo belangrijk dan? Levert dat meer 'winstpunten' op voor Obama ofzo, ondanks dat Clinton totaal meer stemmen heeft ?
Het rare is dat in NH Obama ook meer 'delegates' heeft.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom is dat zo belangrijk dan? Levert dat meer 'winstpunten' op voor Obama ofzo, ondanks dat Clinton totaal meer stemmen heeft ? Waarom meldt dan iedereen dat Clinton gewonnen heeft als dat andere zo belangrijk is?
Ik denk omdat ze niet direct willen erkennen dat ze fout zaten...quote:Op zondag 20 januari 2008 02:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom is dat zo belangrijk dan? Levert dat meer 'winstpunten' op voor Obama ofzo, ondanks dat Clinton totaal meer stemmen heeft ? Waarom meldt dan iedereen dat Clinton gewonnen heeft als dat andere zo belangrijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |