Yep !!!! Vind um goed zoquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:49 schreef kissa het volgende:
Ik heb niet gezien dat er al een uitzendingtopic was voor vandaag en heb deze geopend De uitzending van vrijdag 29 februari.
Deze van Pietje Puck was eersder. De schrikkeluitzending van vr 29 februari - waar is tong80?!
Zouden ze samengevoegd kunnen worden? En kan mijn topic dan weg?
Sorry voor het ongemak
Ok, bedanktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je topic gesloten met verwijzing naar het eerder geopende topic. Samenvoegen kan ik niet, dat moet door een FA, maar gezien het kleine aantal posts in jouw topic, heb ik het maar zo gelaten.
Het nummertje moet nog geregeld wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:53 schreef Leandra het volgende:
En ik mag dan niet de snelste zijn geweest, maar een incrowd nummeriek geintje draagt kennelijk ver, zover dat de steeds terugkerende 666 SC's soms doorgeteld worden... helaas zijn we nog niet zover (wel bijna) en moet [DGK SC # 668] Waar rugnummers verdwenen zijn dus eigenlijk # 628 zijn.
Als een behulpzaam modje dat even zou kunnen regelen dan zou ik daar zeer dankbaar voor zijn
Ik heb je hele post gemist!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:35 schreef Leandra het volgende:
Jezelf quoten is zo januari 2008, maar kennelijk was de helft van m'n vorige post gemist...
[..]
Het nummertje moet nog geregeld worden
Thnxquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb je hele post gemist!Ik zag in het holst van de nacht, terwijl mijn plaggenhut bijna omver werd geblazen, een open topic staan. Ik ga nu het nummertje veranderen.
Bedankt voor de snelle service Gert.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef Jappie het volgende:
Gert mag deze dicht --> [DGK SC 53] Teruglezen
Hij was te laat en het nummer bleek fout.
Got it!quote:Op maandag 3 maart 2008 09:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Noekje,
Mag de tweede post weg van Tonks in het topic Natasia als gast-speelster?
Het nadeel van nieuwe topics ! Blindelings reageren op nieuwe topics.
En daarna erachter komen , oh, ik zit in het DGK-forum.
Het mag niet op FOK , als je het leest begrijp je me hopelijk wel.
Groet,
Tuinfluiter.
Wie heb ik geband?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef ThomasSlayer het volgende:
even kijken hoe het hier aan toe gaat.
De kooi stopt er mee hoera.
En dat aangaande was er op het cos een reactie over Bqueen.
Heel begrijpelijke reactie aangezien het voor iedereen hot nieuws is dat de Kooi stopt en Bqueen haar leven de Kooi betekend.
Of het wel of niet in de cos past daar kan je op gaan letten maar gezien de situatie heel begrijpelijk.
Noekie (God in z'n vrije tijd) vond het direkt nodig om mensen te bannen van de cos.
Heerlijk toch zulke types die waarschijnlijk ook voor de doodstraf zijn , vrije dagen nodig hebben bij ongesteldheid en nogaleens onwelriekend uit de mond beesten.
Nee, veel beter is het om alleen maar commentaar te geven op wat je ziet en daarbij geen enkele bijdrage van belang te leveren.
De band met God versterken op dubieuze fandagen en meningsloos zichzelf door het slepen.
Bonuskaart van de AH in de knip want die moet je wel hebben.
Done.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:37 schreef Mika25 het volgende:
Kan de titel van deze veranderd worden in:
"De ideale DGK winnaar" ?
Ik had ideale tussen "" gezet, maar dat pakt ie niet.
Ja, dat is een nieuwe feature of bug. Daar zijn we nog niet uit maar ik heb de skills, jeweets.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
Godin noekje, kun jij op topicniveau bannen?
Props!
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:01 schreef Gert het volgende:
De regel is simpelweg dat andere users niet belachelijk worden gemaakt of op wordt gescholden.:)
En zéker niet in de COS.quote:
Ik snap wel, maar he... het klopt niet meer..quote:Negen bewoners strijden om één luxe villa in Eemnes. Wie blijft er over, de treiteraar of degene met de dikste huid? De einddatum is onbekend. Wat we wél weten, is dat we allemaal weer ongezouten onze mening geven. Let the games begin!
Done!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cos#3370 heef een B te weinig in "Bubelbad". Kan een modje dit even aanpassen
Was reedsch gesloten, mop.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[DGK SC #633] we gaan een balletje trappen op schoolreis
Jappie was me te snel af deze kan dicht
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef Py het volgende:
Als ik bij uitloggen kies voor 'alle clients uitloggen' dan zie ik daarna nog heel veel users gewoon doorposten. Die zijn dus helemaal niet uitgelogd![]()
Kan iemand daar opheldering over geven?
Als ik bij uitloggen kies voor 'alle clients uitloggen' dan zie ik daarna nog heel veel users gewoon doorposten. Die zijn dus helemaal niet uitgelogd![]()
Doe jij dat iedere keer?? En ik telkens weer inloggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef Py het volgende:
O natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe jij dat iedere keer?? En ik telkens weer inloggen
Doe jij nu eens alle clients uitloggen?quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:37 schreef Py het volgende:
[..]
Doe jij nu eens alle clients uitloggen?
Volgens mij heb ik iets gedownload waarmee ik dat kan omzeilen. Dat wil ik ff checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |