quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:43 schreef ymme het volgende:
Vandaag is mijn laatste werkdag.
Ik ben dus gewoon gebruikt. Ik heb mogen invallen voor iemand die verhuisd is, en morgen terug komt.
Er staat een vacature op de site, dat ze iemand zoeken voor 2 dagen per week, voor de Duitse klanten.
Nou, en bedankt. Maar ik laat het er hier niet bij zitten.
Dit kan toch niet zomaar???
Proeftijd was afgelopen vrijdag afgelopen.
Of een topic openen in [WGR]quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze je niet zomaar buiten zetten als je proeftijd voorbij is. Wat voor een contract had/heb je precies? Eventueel kunnen we 't er op het chocoforum hier even over hebben.
Dat kan natuurlijk ook!quote:
klopt, ik heb een tijdelijk contract nu, en na de proeftijd hebben ze gewoon een opzegtermijn van 1 maand (wettelijk verplicht)quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze je niet zomaar buiten zetten als je proeftijd voorbij is. Wat voor een contract had/heb je precies? Eventueel kunnen we 't er op het chocoforum hier even over hebben.
Nee, maar wel een glasverzekering via de VVE. Het is een flat die deel huur, deel koop is. Het zit in zo'n beheermaatschappij, dus heel veel dingen hoef ik op zich niks voor te doen. Wordt op zich altijd wel gelijk goed geregeld als je belt met een probleem.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Huurwoning? Want dan krijg je misschien wel dubbelglas als hij er écht uitklapt
Goedemorgen trouwensIedereen nog in diepe rust?
Ik zit met een kop thee achter de pc wakker te worden
Ehm, nee, een contract voor bepaalde tijd hoeft geen proeftijd te hebben volgens de wet. Kan zijn dat dat in cao of het contract zelf anders is, maar het is dus niet verplicht. Hoe bedoel je, off topicquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:19 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
klopt, ik heb een tijdelijk contract nu, en na de proeftijd hebben ze gewoon een opzegtermijn van 1 maand (wettelijk verplicht)
euhm ik heb altijd geleerd op school (juridisch) dat een tijdelijk contract een maand opzegtermijn heeft, en een vast contract 2 maanden of meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ehm, nee, een contract voor bepaalde tijd hoeft geen proeftijd te hebben volgens de wet. Kan zijn dat dat in cao of het contract zelf anders is, maar het is dus niet verplicht. Hoe bedoel je, off topic
quote:
Art. 7:667 BW:quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:36 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm ik heb altijd geleerd op school (juridisch) dat een tijdelijk contract een maand opzegtermijn heeft, en een vast contract 2 maanden of meer.
Dan hoor jij bij de lucky-few!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:29 schreef freecell het volgende:
Ik heb eindelijk het gevoel dat ik geen moeite meer hoef te doen voor mijn gewicht. De knop is om
Ik eet gewoon gezond, snaai heel af en toe bij bijzondere gelegenheden eens wat en leef gewoon op een lekkere manier.
En ik blijf stabiel op gewicht!Zou het dan eindelijk toch eens gelukt zijn om blijvend goed te zitten?
Met spekjes, uitje en wat sambal roerbakken!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:54 schreef freecell het volgende:
HahaVoorlopig kijken wij nog wel even goed uit inderdaad
![]()
Als het ooit zover is, zal ik vast wel weer wat aankomen ja, lijkt me onvermijdelijk
Ik heb hier trouwens een raar probleem gecreëerdIk heb spruitjes gekocht (een euro voor 2 grote zakken) Mooie kleine spruitjes. De ene zak blancheer ik en die gaat de vriezer in. De andere zak eten we vanavond.
Maaaaar.... ik weet helemaal niet of TARA wel spruitjes lust. Iemand ideeën om spruitjes op te hippen met dingen die ik gewoon in huis heb?
Ik denk een paar minuutjes koken voor je ze bakt, niet te lang, het moet nog wel stevig zijn! Spruiten worden voornamelijk bitter van te lang koken... en aangezien tegenwoordig iedereen beschikt over kiezen hoef je eten niet meer tot snot te koken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:19 schreef freecell het volgende:
Pindasaus en spekjes zijn geen dingen die ik standaard in huis heb. Wij eten echt nooit pindasaus
Edit: even gekeken en zowaar, ik heb spekjes!!
Sambal en een uitje heb ik ook wel, goed idee![]()
moet je ze bij roerbakken eerst even blacheren? En zo nee: hoelang moeten ze ongeveer voordat ze een beetje beetgaar zijn?
Ik kan de meest exotische gerechten zo maken, maar spruiten eten we echt nooit
Lekker, ja! Met rauwe uitjes en spekkiesquote:
mooi zoquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:30 schreef Sjeen het volgende:
Net terug van volleybaltraining... Ging goed!
Ik ben natuurlijk wel benieuwd hoe dit is afgelopen, lustte Tara nu wel of geen spruitjes. [insert spannende muziek]quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:09 schreef freecell het volgende:Bedenk net iets: ik kan ook de aardappeltjes er doorheen bakken met een uitje en wat spekjes
Best goed plan
Haha, nou hij houdt niet van spruitjes, maar hij eet ze wel (met enige tegenzin) Hij vond de rest wél heel lekker, dus dat compenseerde en hij heeft gewoon de helft van de spruiten opgegeten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wel benieuwd hoe dit is afgelopen, lustte Tara nu wel of geen spruitjes. [insert spannende muziek]
quote:
Woensdag, Veghel, Marcom medewerkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wanneer? Waar? Wat voor 'n functie?
Succes!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Woensdag, Veghel, Marcom medewerker
Ik denk dat ik het combineer met bussenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Succes!Spannend!
Veghel is wel een eindje fietsen, ik denk dat je dan Lianne als fiets-koningin van de troon stoot.![]()
Volgens routenet is het ruim 26kmquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het combineer met bussen
De afko van marketingcommunicatiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:43 schreef omearos het volgende:
Wat is Marcom?
Veel trainen swa!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens routenet is het ruim 26kmDa's wel ver om te fietsen.
Maar is dat bijquote:
Ik heb daar 2 - 2.5 uur voor nodig en dan nog heb ik vaak last van mijn eten. Maar mijn maag/darmen zijn ook niet helemaal standaard.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat we allemaal hard gaan duimen![]()
![]()
eens kijken of er ook nog wat beleg is... en dan over een uurtje hardlopen.. is toch wel te doen, in een uurtje eten laten zakken?
Nee, het is niet bij Marsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar is dat bij
[ afbeelding ]
Dat schijnt wel een coole werkgever te zijn, alleen meurt 't er naar een mengsel van chocolade en hondevoer.
Maar Bounty is wél lekker en dat maken ze daar ook!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
gelukkig, mars vind ik écht niet lekker
en die mars-DRINK die ze een tijd geleden hadden was helemaal erg
Klinkt errug lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind kokos zo vies he
Ik was eens op vakantie in Tsjechië, zie ik in een winkel een chocoladereep die "Margot" heet. Ik denk: tofjes, een naamreep! Ik nam er een hap uit, blijkt het een gore kokos-rumreep te zijn![]()
Crisis, nog ranziger dan Bounty
![]()
Snickers vind ik wel ok, Mars krijg ik echt niet weg.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt errug lekker
Ik lust, van die candybars, eigenlijk alleen bounty. Mars, snickers e.d. vind ik echt vre-se-lijk goor.
Oeh, Lionsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef octopussy het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen Lion en Kitkat lekker
Nou weet je:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef octopussy het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen Lion en Kitkat lekker
Huh, ben je je wachtwoord kwijt? PM anders even wat er aan de hand is, dan kijk ik voor je wat ik kan doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kan niet meer in dat dieet-web? Wat stom
Niet dat er uberhaupt wat veranderd is
Gefeliciteerd Troel met je dochtertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |