Volgens routenet is het ruim 26kmquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het combineer met bussen
De afko van marketingcommunicatiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:43 schreef omearos het volgende:
Wat is Marcom?
Veel trainen swa!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens routenet is het ruim 26kmDa's wel ver om te fietsen.
Maar is dat bijquote:
Ik heb daar 2 - 2.5 uur voor nodig en dan nog heb ik vaak last van mijn eten. Maar mijn maag/darmen zijn ook niet helemaal standaard.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat we allemaal hard gaan duimen![]()
![]()
eens kijken of er ook nog wat beleg is... en dan over een uurtje hardlopen.. is toch wel te doen, in een uurtje eten laten zakken?
Nee, het is niet bij Marsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar is dat bij
[ afbeelding ]
Dat schijnt wel een coole werkgever te zijn, alleen meurt 't er naar een mengsel van chocolade en hondevoer.
Maar Bounty is wél lekker en dat maken ze daar ook!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
gelukkig, mars vind ik écht niet lekker
en die mars-DRINK die ze een tijd geleden hadden was helemaal erg
Klinkt errug lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind kokos zo vies he
Ik was eens op vakantie in Tsjechië, zie ik in een winkel een chocoladereep die "Margot" heet. Ik denk: tofjes, een naamreep! Ik nam er een hap uit, blijkt het een gore kokos-rumreep te zijn![]()
Crisis, nog ranziger dan Bounty
![]()
Snickers vind ik wel ok, Mars krijg ik echt niet weg.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt errug lekker
Ik lust, van die candybars, eigenlijk alleen bounty. Mars, snickers e.d. vind ik echt vre-se-lijk goor.
Oeh, Lionsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef octopussy het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen Lion en Kitkat lekker
Nou weet je:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef octopussy het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen Lion en Kitkat lekker
Huh, ben je je wachtwoord kwijt? PM anders even wat er aan de hand is, dan kijk ik voor je wat ik kan doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kan niet meer in dat dieet-web? Wat stom
Niet dat er uberhaupt wat veranderd is
Gefeliciteerd Troel met je dochtertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |