Misschien ook handig om de klas erbij te vermelden?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:20 schreef Chasiner het volgende:
hoeveel uur per dag gemiddeld ben jij kwijt aan huiswerk?
zeg ook erbij wat voor niveau je doet.
ik meestal 30-60 minuten. doe vwo
Dat meen je nietquote:Op maandag 14 januari 2008 17:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Misschien ook handig om de klas erbij te vermelden?
Gezien ik in 3vwo ongeveer een kwartier kwijt was, 4vwo gemiddeld een half uur per dag kwijt was (met so's en toetsen dan welliswaar wat langer) maar nu in 5vwo toch zeker wel iets van 2 à 2,5 uur kwijt ben per dag, maar dat hangt uiteraard ook af van de hoeveelheid huiswerk en of ik mezelf dwing om vooruit te werken etc.
Nu welquote:Op maandag 14 januari 2008 17:17 schreef Borkydude het volgende:
Dat meen je niet [afbeelding]
Je verdoet je tijd, serieus.
Jaja, en nu zullen er wel reacties komen van "haha, je bent gezakt" [afbeelding] Maar serieus, 2,5 uur per dag, bizar gewoon.
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:33 schreef Thomass het volgende:
hoeveel uur per dag gemiddeld ben jij kwijt aan huiswerk?
hoeveel uur per dag investeer jij in je huiswerk, en derhalve je toekomst teneinde later succesvol te worden?
je investeert in je huiswerk en dús in je toekomst, om later succesvol te wordenquote:
De zin was gewoon onduidelijk, dat bedoelde ikquote:Op maandag 14 januari 2008 19:34 schreef Thomass het volgende:
[..]
je investeert in je huiswerk en dús in je toekomst, om later succesvol te worden
maar laat maar, slechte poging tot grappig doen
ah ok, nou om even ontopic te reageren - op de middelbare school eigenlijk alleen voor toetsweken en tegenwoordig alleen net voor tentamens...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De zin was gewoon onduidelijk, dat bedoelde ik
Zelfde, alleen dan havo 4.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:45 schreef Silaz het volgende:
weinig.
havo 5, Als je maar genoeg meedoet in de les, aantekeningen overneemt, moet alles peanuts zijn.
Volgend jaar wordt dat anders m'n jongen..quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hooguit een opdrachtje afmaken, ik krijg steeds minder huiswerk volgens mij. Als ik een PO moet afmaken kan ik er wel een hele avond à 3-4 uren achter gaan zitten. En in de toetsweken besteed ik natuurlijk ook wat meer aan mijn huiswerk. 'k Heb veel theoretische vakken, dus zoveel hoef ik ook weer niet te leren.
Ik doe 4VWO N&T.
Ik heb ook wel een paar onvoldoendesquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt dat anders m'n jongen..![]()
V5 N&T![]()
Nee, maar als tip; volgend jaar toch wel soms eventjes wat bijhouden.. Het kán wel, maar het scheelt volgens mij écht als je tussendoor wat huiswerk maakt.. In stress, maar ook met je cijfers
Ik heb gister de avond vantevoren even alles van scheikunde doorgenomen, heb 't wel prima gemaakt.. Zelfde geldt voor natuurkunde, de avond ervoor even lezen en doornemen..
Binas![]()
Och, je komt er uiteindelijk welquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een paar onvoldoendes. 'k Ben ook totaal niet gemotiveerd
. Terwijl ik vet graag een technische studie op een universiteit zou willen volgen.
Ik zal maar eens beginnen met leren trouwens, morgen weer 2 toetsen. ANW
.
We hebben het ook nog van zo'n vreselijk mensquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:32 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Och, je komt er uiteindelijk wel
Ik heb ook zo'n 4 jaar niets gedaan.. Maar ik merk wel dat ik nu soms toch echt wel wat moet doen
En ANW![]()
Hup, opletten in de les dan!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:14 schreef plak-band het volgende:
ik maak nooit huiswerk, ik let nooit op, ik leer nooit
- ben hier zeker niet trots op want ik doe nu voor het 6e jaar havo en blijf waarschijnlijk zitten dit jaar waardoor ik MBO moet gaan doen.
Maak je huiswerk voor Nederlands wat regelmatigerquote:Op maandag 14 januari 2008 19:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De zin was gewoon onduidelijk, dat bedoelde ik
niet als je een fatsoenlijke beta studie doet jammer genoeg........quote:Op maandag 14 januari 2008 17:04 schreef boskameel het volgende:
Ik zou elke dag 1/2 uur moeten doen, maar meestal doe ik de dag voor de deadline gewoon alles maken. Achja als je gewoon naar de colleges gaat en aantekeningen maakt lukt t vaak wel.
Tja er zijn ook mensen die VWO makkelijk halen met zo'n instelling.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:09 schreef Resco het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn, ik doe echt niks aan huiswerk. Of ik het veleerd ben of wat, ik weet het niet...
Zit nu in havo 5 en ben nu bezig met profielwerkstuk en diverse praktische opdrachten. Daar op scoren moet prima lukken, en tentamens leer ik in hooguit een halfuurtje per tentamen (en dan wel fatsoenlijke cijfers ja![]()
) Ach, ik zeg maar zo: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik had misschien vwo gekund maar daar hebben we hier een woord voor: LUI
Want op het VWO is iedereen hardwerkend en gemotiveerd natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:09 schreef Resco het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn, ik doe echt niks aan huiswerk. Of ik het veleerd ben of wat, ik weet het niet...
Zit nu in havo 5 en ben nu bezig met profielwerkstuk en diverse praktische opdrachten. Daar op scoren moet prima lukken, en tentamens leer ik in hooguit een halfuurtje per tentamen (en dan wel fatsoenlijke cijfers ja![]()
) Ach, ik zeg maar zo: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik had misschien vwo gekund maar daar hebben we hier een woord voor: LUI
ik ook nietquote:Op maandag 14 januari 2008 16:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik maakt nooit m'n hw. En dit zeg ik helaas niet om stoer te zijn, maar ik blijf echt zitten zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |